
Sem prvih zvaničnih slika karavanske verzije novog Megana, pred nama su i prve fabričke fotografija nove, četvrte generacije Renaultovog Scenica, čija oficijelna promocija će biti održana početkom marta na sajmu automobila u Ženevi (tamo će Renault proslaviti i 20-godišnjicu ovog MPV modela koji je do sada prodat u skoro 5 miliona primeraka).
Novi Scenic se bazira na CMF-C platformi (očekuje se smanjenje težine vozila za do 100 kg), a u odnosu na još uvek aktuelni model novitet će biti nešto duži i širi, uz prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima.

Kupcima će Scenic i dalje biti dostupan u verzijama sa pet i sedam sedišta (ovaj potonji je Grand Scenic), dok će se u gami motora nalaziti benzinci i dizelaši poznati iz novog Megana (uključujući 1.2 benzinac kao 1.5 dCi i 1.6 dCi dizelaše). Od menjača se pominju manuelni, kao i EDC sa dvostrukim kvačilom.
Neke glasine pominju i hibridnu verziju, sa kombincijom TCe benzinskog motora i elektromotora (drugi pominju dizelaš + elektromotor), ali ta verzija neće biti dostupna od samog početka, već se očekuje kasnije. Bazna dizel verzija bi inače trebalo da emituje manje od 100 grama CO2 po km.
Takođe treba pomenuti da će po ranijim najavama novi Scenic imati R-Link 2 infotainment sistem sa 8.7-inčnim ekranom i head-up displej, ali konkretni detalji tek slede.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Lepo izgleda. Ova boja takođe.
Čini mi se da su točkovi nešto uži nego "što bi trebalo". :)
jep, moram reći, da izgleda dobro... ali s druge strane, izgleda potpuno "očekivano".
i kao takav, kao samo još jedna variacija dizajna trenutačnih Renaultovih modela.... zato mi je Picasso još uvek zanimljiviji, neobičniji, pa -unatoč godinama- čak i svežiji.
Odlican, poput koncepta R-space od pre par godina, mada i bolji je ispao od njega... i boju su pogodili samo tako...
Nekada su MPV bili kockasti, prilicno nemastoviti, a poslednjih godina to su veoma atraktivni ali i veoma prakticni i prostrani automobili... iskreno se nadam da nije ono najbitnije - unutrasnji prostor zrtvovan zarad dobrog dizajna...
Kaptur.
Ovo sa RenoLima novim, više ne možeš da ih razlikuješ, svi su isti.
Lepo izgleda ali uopšte me ne podseća na Senika.
Biće "eno ga nov RenoL". :)))
P.S. nadam se da instrumentarijum nece biti na sredini, sto je najveca glupost!
Uz tablet, naravno,,,
Lep je! Bash! Nazalost, korporativni dizajn je i ovde uzeo maha tako da je spreda manje vise kao i ostala braca.
Mesacu ga sa Kapturom verovatno
Paket kao sa slike ja ko boNbona.
Mrtva trka izmedju njega i Pikasa.
Ovo što se vidi i kolko se vidi, izgleda dobro.
Mislim da ovo ne može da se pomeša sa capturom. Sa boka imate dupli A stub (kao na Espace-u), tako da je nemoguća "zamena".
Takodje, donji ram prozora na zadnjim vratima nije ravan (kao kod Espace-a ili Captura).
Spreda, opet velika razlika, npr, "hromirani" ram oko maglenki, kod captura je oko cele maglenke, kod Espace-a sa donje, a ovde je sa gornje :)
Sa boka posmatrano (koliko se to iz ovog ugla vidi), za razliku od Espace-a, meni ne liči na "zgnječenu žabu" (to je posebno izraženo uz Initiale, zbog 19").
Hajde da sačekamo još par dana :)
Nadam se samo da mu "dupe" neće ličti na ono kod Espace-a.
I da će zadržati komfor ranijeg Scenica. Ali, da će instrumenti (ovaj put) da budu "gde Bog zapoveda".
Bice dCi 1.6 sa 130 i 160 konja, kao i 2.0 dCi sa 200 konja. Takodje i TCI bencinac 1.6 200 konja. Malo mi je cudno da su uvde ubacili te agregate a u Kadjar i espace nisu.