home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sajam u Ženevi se za novinare otvara sutra, ali je Bugatti već danas zvanično promovisao svoj dugo najavljivani Chiron, naslednika dosadašanjeg Veyrona.

Dakle, Chiron će pokretati 8,0 litarski W16 motor sa četiri turbo punjača, a koji raspolaže sa 1103 kW/1500KS pri 6700 o/min. i 1600 Nm pri 2000 do 6000 o/min.

Motor je uparen sa sedmostepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom, pogon je na sva četiri točka, dok je najveća brzina el. ograničena na 420 km/h.

Možda će vas zanimati podatak da pri konstantnoj maksimalnoj brzini Chiron isprazni 100-litarski rezervoar za samo 9 minuta (Veyronu je trebalo 12 minuta).


Ubrzanje od 0 do 100 km/h po fabričkim navodima traje "manje od 2,5 sekunde", do 200 km/h stiže za 6,5 sekundi, a do 300 km/h za manje od 13,6 sekundi. 

Što se dimenzija tiče, Chiron je dugačak 4544 mm, širok 2038 mm i visok 1212 mm. Ovde i podatak da su točkovi od 20 i 21 inča.

Novi Bugatti je dobio ime po Louisu Chironu, legendarnom vozaču koji je za Bugatti osvojio brojne gran pri trke tokom dvadesetih i tridesetih godina 20. veka, dok je njegov izgled inspirisan i stajlingom Vision Gran Turismo concepta.


Proizvodnja Chirona će biti ograničena na 500 komada, pri čemu su (dovoljno bogati) kupci već naručili više 166 primeraka. U tih 500 komada je verovatno uključena i Targa verzija.




Na kraju i cena. Pominje se suma od 2,4 miliona evra za Chiron Coupe, dok će Chiron Targa (pojaviće se 2018. godine) biti još skuplji.

Podsećanja radi, Veyron se zvanično u prodaji pojavio 2005. godine, Grand Sport je usledio 2008., Super Sport je stigao 2010., dok je Grand Sport Vitesse promovisan 2012. godine (ovde treba pomenuti i da je Bugatti predstavio i šest specijalnih verzija iz svoje "Legends" serije).

Ivan Mitić - Autoblog.rs

Foto: Bugatti / Autoevolution.com  




















čitanja : 8488



Komentari

Ostaje da se vidi da li će uspeti da skinu oko 400kg, kako se najavljivalo ili će i dalje služiti samo kao dragster.
Ostalo sve je već manje više poznato.

Autor P1 29 Feb 2016, 17:18

Bolje izgleda od Veyrona, mada ima ovde primesa raznih automobila.
Štopovi prilično nemaštoviti, zadnji deo kopirali Regeru.
Unutra McLaren centralna konzola, Audi volan.
Zadnji deo liči i na 918.
Svidjaju mi se bokovi pozadi, ali mi se ne svidja ovaj polukrug, odnosno ovo C od retrovizora do točka.
Malo su svi počeli da kopiraju fazon sa Forda GT, Lambo i Chiron.
Više bi voleo da vidm jednobojnu verziju.
Zadnji deo uopšte ne liči na Bugati, kao da je neki drugi auto.
Od napred je prepoznatljiv, kao i po ovom "C" bočnom.
Nema za njega zime, kupovaće isti oni koji su i Vejrona kupovali, nije bitno ni kako će da izgleda, ni koliko konja ima, ni cena, svejedno bi ga kupili.

Autor P1 29 Feb 2016, 18:17

Stigao je Kralj!

Autor Orlo 29 Feb 2016, 18:22

Varijacija na već viđeno , tj. po VW receptu , ušminkani Veyron , samo što je kod ovoga maska još više šaka u oko uz ove farove.
I kod Veyrona je bila gađuška ali se uklapala sa dizajnom farova.
Sad će neko reći to je tradicionalna Bugatti maska , jeste , ali EB110 nije imao takvu i još uvijek je maneken i za Veyrona i Chirona.

Autor Đorđe 29 Feb 2016, 18:22

Sta je ovo, Veyron restyling?

Autor carobnjak 29 Feb 2016, 18:26

daj bre dosadni ste vise lici na ovaj auto lici na onaj... po meni ovoj auto je bomba i postavice domaci zadatak zna se vec kome...

Autor marko973 29 Feb 2016, 18:27

Admin stalno dodaje nove fotke. :)
Crni bolje deluje, kao i na "live" fotkama u odnosu na studijske.
Slažem se sa Djordjem, trebalo je EB110 uzeti kao bazu i razvijati taj dizajn.
Moderni EB110.
Po meni je najveća mana ovom autu što liči na Veyrona.
Što se farova tiče, mislim da bi bolje izgledao sa po jednom kockicom manje, sa po obe strane. :)
Felne ovakve ima Opel. :)
Mogli su štopove malo originalnije i prepoznatljivije.
Baš me zanima sudar sa Regerom. :)))

Autor P1 29 Feb 2016, 18:29

Ima 1995kg.

Autor FuryŠampion 29 Feb 2016, 19:26

Fjuri
Znači ništa od dijete.
Samo veći boost i restajling.

Autor P1 29 Feb 2016, 19:41

Napravljen sa jednim zadatkom, da pokaze maximum automobilske industrije danas.

Autor Damko 29 Feb 2016, 19:47

Damko
U čemu ?
Samo u top speed-u.
LFR, P1 i 918 su tehnološki dosta napredniji.
Natrpali mnogo konja u dve tone, šta je tu napredno ?
Koji tehnološku novotariju donosi ?
Videćemo protiv Regere.
Na stazi će opet mnogi biti brži od njega.
Verujem da će skoro duplo slabija Huayra BC da ga ljušti na stazi.

Autor P1 29 Feb 2016, 20:00

Mnogo ga potcjenjujes, bojim se da te ne iznenadi.
Ovakav auto je tesko, bas tesko napraviti.

Autor FuryŠampion 29 Feb 2016, 20:07

@P1

Smesno je da pitas koju novu tehnologiju donosi vozilo koje bez ogranicenja ide preko 450 kmh. I sa ogranicenjem je to 420 kmh, a za tu brzinu svaki deo na autu mora biti nov, vrhunske izrade i pouzdanosti.
Bugati te brzine dostize gospodski, u maximalnom luksuzu, bez umarana ili da ostanes bez sluha u toku voznje. Moze nekom da se svidja ili ne, ali ovo je definitivno vrhunac autoindustrije danas.

Autor Damko 29 Feb 2016, 20:10

Ne potcenjujem, šta je novo doneo ?
Po tebi je napredniji od pomenutog tria ?
Ili Regere.
Pojačali mu boost, odradili restyle , težina ostade ista.
Barem da su svukli na 1600, pa da čovek kaže nešto su promenili.
Ljude fasciniraju brojke, o konjima, ceni, max brzini i to je to.
Nabili su mu motorčinu, tj dve iz Passata W8 4,0 sa 4 turbine i to je valjda vrhunac automobilizma i tehnologije ?
Sa 2 tone.
10 hladnjaka.

Autor P1 29 Feb 2016, 20:15

Evolucija Vejrona. Sto mi je bzvz.Izgleda mnogo ljuto. Pozadi me je razocarao. Takav zadnji deo nisam uopste ocekivao a ljudi ce upravo gledati u rep... Bolje da su zadrzali farove u prstenova. Ovaj "milenijumski soko" far mi je nedefinisan.
Ipak, o njemu ce se pricati narednih pet godina.

Autor Uros Cuore Sportivo 29 Feb 2016, 20:16

Ružnjikav ali moćan.

Autor Berik 29 Feb 2016, 20:17

Damko
Pa matori Gallardo sa 2 turbine i 6 brzina ide 405kmh.
Jeste on napravljen za to što si rekao, ali to nije vrhunac današnje autoindustirije, već trio koji sam pomenuo.

Autor P1 29 Feb 2016, 20:27

Na ovim slikama izgleda bolje :

http://www.netcarshow.com/bugatti/2017-chiron/

Autor P1 29 Feb 2016, 21:06

Taj Gallardo ide na remont nakon 300km. Moras da shvatis da je velika razlika izmedju 405kmh i 420kmh (da ne pricam o 440kmh koliko ce, vjerovatno, ici Chiron).
Kao najblizeg konkurenta vidim Koenigssegg, ali on nikada nije dokazao da moze preko 400kmh (iako bi, teoretski, to mogao). Veyron je auto koji je komforan kao Bentley, ali zvijerina.
Po cemu je Pagani revolucionaran, sta donosi novo? :)

Autor FuryŠampion 29 Feb 2016, 21:16

Fjuri
Gallardo je mator i ima 6 brzina, ali opet sa 2 turbine postiže to. :)
Vrhunac nije nešto što može nekom prepravkom u tjuning kući da ti ponudi.
Eto koliki je vrhunac kad mu Kenigseg kao jedinka parira.
Ne znam da li je neko od vas video Vejrona uživo, ne zanosite se da je on komforan ko Bentli, niti je luksuzan toliko.
Zalepljen je za pod.
On je fabrički ukomponovan za to za šta je namenjen, meni su ipak spektakularniji automobili čije performanse ne može da ti nadomesti tjuning kuća turbinama, kao što su modeli koje pominjem.
Pagani je revolucionaran po mnogo čemu, pa opet, videćeš kako će se provesti ovaj Chrion protiv Huayre BC na stazi. :)

Autor P1 29 Feb 2016, 21:29

Da li si cuo za Corvette Callaway Sledgehammer? Tjuning se ne racuna, sve je to jednokratno i nije isto kao kad fabrika napravi.
Sta je to na Paganiju inovativno?

Autor FuryŠampion 29 Feb 2016, 21:34

@FuryŠampion,
...to sto se po osi automobila carbonska vlakna spoje u vinklu. :D
Stvarno je komicno nipodastavati Bugatijeve domete. Moze da nam se ne svidja kako izgleda ali ove brojke treba postovati. Jedva cekam da dodje Dzeremiju shaka. Kada je prosli put predstavljao Vejrona, nisam spavao cele noci od utisaka.

Autor Uros Cuore Sportivo 29 Feb 2016, 21:39

Fjuri
To reci onom u Godzili ili Lambu twin turbo što deru Veyrona. :)
Za razliku od toga, performanse LFR-a, P1 ili 918, ne može da ti donese tjuning kuća.
Mnogo toga je inovativno na Paganiju, ako te zanima, uzmi pa listaj.
Od pristupa, materijala, izrade, kvaliteta, materijala.
Na Paganiju nećeš naći ništa velikoserijsko kao na drugima, sve je unikatno.
Karbon specifičan, na Huayri BC je primenjen karbon 50% lakši i 20% čvršći, izduvni sistem samo 2,9 kg.
Huayra BC košta kao ovaj Chiron, šta misliš zašto ?
Na njoj nećeš naći volan ko na R8, centralnu konzolu kao u P1, niti zadnji deo kopiran od drugih.
Nećeš naći ništa što podseća na druge.
Novo je to što na primer instrumente rade isti oni koji rade Patek Philippe. :)
A ne Vagen klon company.

Autor P1 29 Feb 2016, 21:47

Huayra BC i Chiron su 2 razlicita automobila i ne mogu se uporedjivati.... pa kad bi proizvodnja Chiron-a bila ogranicena na 20 komada onda bi kostao 5 miliona evra.... inace sam fan i paganija i bugatija ali se oni jednostavno ne mogu uporedjivati.

Autor marko973 29 Feb 2016, 22:02

Ne poredim ih ja.
Huayra BC je trkač, Bugati dragster.
Samo kažem da za mene vrh autoindustrije nije jednostran automobil.
Vrh autoindustrije je što je više moguće svestran automobil.
918 ima ubrzanja slična ko Veyron, makar do 300, ali zato nije invalid na stazi.
Performanse 918, P1, ili LFR ne može da ti zbudži neko u garaži, a dragstera može da ti napravi.
To je razlika.
Za mnogo manje para možeš imati bržeg dragstera od Bugatija, ali ne možeš ni za kakve pare imati drugu vrstu automobila koje pominjem.
Bugatiju jedino konkuriše Kenigseg, videćemo dvoboj Regere i Chirona.
Da je ovaj Chrion smršao na 1600kg, pa postao svestraniji, onda svaka čast.
Ovako, cela njegova sposobnost je da bude dragster.
Što može i 918, ali i mnogo više od toga.

https://www.youtube.com/watch?v=4qdnsrJS9wE

Autor P1 29 Feb 2016, 22:19

nikako ne moze da se kaze da je bugati invalid na stazi ali to da je sporiji na stazi od 918 to jeste... bugati nikada nije stavljao akcenat na obaranje rekorda na stazi vec spoj luxuza i brzine a pritom i lici na pravi ss auto dok za nissan gtr (Godzila) nije po izgledu ni blizu ss automobilima... i jos nesto ljudi koji kupuju bugati imaju bar nekoliko milijardi i vise u dzepu i demonstriraju silu(mislim na "fabricku konjazu") moc i bogatstvo......

Autor marko973 29 Feb 2016, 22:50

Bitan je i izgled automobila da sam izgled nagovesti o kakvom automobilu se radi i koliko ima ispod haube a ne uzeti auto od 70k evra i napucati ga na 2000 konja i hvaliti se kako je brzi od ss automobila koji kosta 30 puta vise...

Autor marko973 29 Feb 2016, 22:54

Da, za takve je Bugati.

http://fastestlaps.com/tracks/top-gear-track

S obzirom na snagu, jeste, e sad ako porediš sa običnim automobilima, onda nije.
Još TG staza favorizuje snagu.
Sporiji je od duplo slabijih automobila.
I onda neko kaže vrh automobilizma. :)))
On je vrhunski dragster, fabrički, to stoji.
Vrh autoindustrije svakako nije, tu ima nekoliko segmenata, da li lux kao S klasa, sportski kao hyper trio itd.
Poenta je, što bilo koji auto da tjuniraš, ne može da pruži ono što pružaju hyper trio, e to su tehnološki i inženjerski vrhunski automobili.
Ne može neki Mića sa autom od 70k + tjuning da im doaka. :)
Inače GTR je primer tehnološkog čuda, vrhunkosg inženjerstva, jer spaja i ubrzanje i ponašanje na stazi i zvuk, kompletan paket, još po skromnoj ceni.
Pa čak je i on sa 530ks brži od Veyrona sa 1000ks, na TG stazi. :)

Autor P1 29 Feb 2016, 23:11

Ne može nijedan tuning prići Vejronu i Chironu. To što ne želiš da shvatiš (iz tebi poznatog razloga) je tvoj problem.
Zaboravljaš da je GTR isto težak auto, a opet je uspjevao biti brži od drugih, lakših auta.
Isto tako bi mogli reći da je Laferrari bezveze, jer mu je Ariel Atom V8 za petama.
Bugatti ne djeli sa drugima iz grupacije. To za dragster neću ni da komentarišem, to je jako neozbiljno.

Autor FuryŠampion 29 Feb 2016, 23:29

Moze biti brzi i pet puta ali nikada nece imati reputaciju i pojavu kao Bugatti Chiron i Veyron jer ipak bugati ne moze voziti svako dok nissan gtr moze se kupiti i za 45-50k evra...

Autor marko973 29 Feb 2016, 23:29

@P1

Ovaj bugati jednostavno nema direktnu konkurenciju, on je iznad svega ostalog sto se proizvodi na 4 tocka.
Sve ostalo su "igracke" za ovaj bugati. On i nije napravljen da se gura po ulicama Pariza i da bude najbrzi od semafora do semafora (mada i to jeste), velika vecina kupaca je davno prelezala decje bolesti utrkivanja sa drugarima, ovo je luksuz, avion na tockovima. Pitanje je da li bi bilo koji drugi automobil ostao prilepljen uz asfalt na 420 kmh, a ovaj bugati to radi. Kad je J.M. u TG testirao veyron i vozio ga 407-408 kmh, auto se ponasao kao da ide 200 kmh. Ovo ne moze da se poredi sa garazama koje ubace 6 turbina, 5000 "konja" i 8000 Nm obrtnog momenta i onda eksplodiraju na dinamometru. Ovo je buducnost koja ce ostaviti veliki trag u proslosti kad za to dodje vreme.

Autor Damko 29 Feb 2016, 23:48

marko
Pa ni Veyron nema pojavu kao Lambo, ni blizu, ali se ljudi loze na cenu i konje.
To sto navodis je upravo sustina, zasto ljudi kupuju taj auto, a ne zato sto je tehnoloski superioran.
Jer kao sto Fjuri gore rece za GTR, za Veyrona vazi kontra.
Fjuri
Tjuningovani GTR i Lambo mogu biti brzi na dragu od Bugatija, ali ne i na stazi od ovih koje pominjem.
Naravno da "fabrika" ima svoje prednosti, pa ko voli to sto pruza Bugati, odnosno Folcika , i ko moze sebi to da priusti, nek izvoli.
Price o fabrici padaju u vodu kad se vidi cena eksploatacije tog auta.
Opet ce neko za mnogo manje novce imati brzeg dragstera na ulici.
E ko voli da se hvali cenom, tu pobedjuje Bugati. :)
Ne znam sta je drugacije ovde, trokira li ili ne ide lepo ?

https://www.youtube.com/watch?v=hsS-8hhksdM

Cak lepsi zvuk puno.
Naravno, sve ima svoje.
Neko voli ovo, neko ono.
Neko placa (preplacuje ) 60 hiljada eur za mali servis na Bugatiju, 25 hiljada za gume i ponosi se tim sto to ne moze ovaj sa GTR-om.
S druge strane, ovaj u GTR-u ce nakon sto ga preskoci, smejati se tom dranju za odrzavanje.
E sad, posto je Bugati najbrzi, pitam se sta ostane od toga kad je GTR Alpha brzi ?
Prica ovaj kosta toliko, onaj ne moze da ga kupi, pa dobro. :)))
Ovaj u GTR-u ce se utesiti time sto je brzi i sto placa simbolicno eksploataciju spram budze u Veyronu. :)
Plus je GTR brzi na stazi. :)
Veyron je kao ZZR1400.
Neko vise voli H2(R). :)))

Autor P1 29 Feb 2016, 23:49

pa upravo zbog takvih neizivljenih kao u klipu iznad sto od tate dobiju 50-60k evra za gtr ginu neduzni ljudi......

https://www.youtube.com/watch?v=WelYQvSOIcM

https://www.youtube.com/watch?v=Igdd90K3WaU

https://www.youtube.com/watch?v=aMEdJFlPPdc

Autor marko973 01 Mar 2016, 00:09

Damko
Twin Turbo Lambo i pojacani GTR su isli 405kmh i gle cuda nisu poleteli. :)
Kenigseg konkurise Bugatiju, eto koliko je to zanimljivo, jedini on se prima na to.
Gde ces da vozis 450kmh ?
Mislis da je to draz ?
To je samo tenzija.
Ubrzanje ok.
Ferrari, McLaren i Porse su se skoncentrisali na nesto drugo.
Ogranicenja svuda su 120-130, Ovaj Bugati ne smes ni da pipnes, osim u Nemackoj.
Nisam ja rekao da fabrika nema svoje prednosti, samo kazem po meni ovaj dragster nije vrhunac autoindustrije, kako neki rekose i naveo razloge zasto nije.
Kome je najbitnije da puno kosta, ko Dari Bubamari, njegovo pravo.
Nije uporedjen sa Regerom, za koju kazu 20 sek do 400kmh. :)
Da ne padne sramocenje, polako...
Meni su atraktivniji LFR, P1 i 918, koji donose F1 tehnologiju, nego ovaj dragster.
Svako ima pravo na svoj izbor.
Nekome je Harli motor, a za mene su to sportski motori.
Tako da ne morate da branite stav da je Bugati fabricki, da ima top speed veliki , da je skup itd.
Nisam ja to porekao.
Video sam Bugatija ispred Intera, Gumbal kad je bio, svaki bukvalno auto je bio atraktivniji od njega na skupu, Lambo, Aston One 77, Ferrariji, SLR...
Pa i Rols kabrio koji se stojao pored tog debelog jajeta.
Uzdravlje !

Autor P1 01 Mar 2016, 00:18

marko
Da ne vadim sad klipove Bugati crash, ima ih sto ulecu u reke itd.
Reci mi koja je onda svrha Bugatija ?
Ako su vec ogranicenja ta koja jesu.
Da se pregreva po gradu, to cudo tehnologije. :)))

Autor P1 01 Mar 2016, 00:20

taj sto je uleteo u jezero je to namerno uradio ima na netu vise o tome :)... to cudo tehnologije ste vi ovde izneli a ne bugati ali za veyron koji se pojavio 2004 i za to vreme tada se i moze reci ali sada to svakako nije... da vidim 3 klipa u kojima je bugati slupan..... :)

Autor marko973 01 Mar 2016, 00:27

marko

https://www.youtube.com/watch?v=rc3O2j1RlyM

https://www.youtube.com/watch?v=EWftC-qctEo

Pravi Bugati owneri a ? :)
Namerno sleteo u vodu kažeš ?
Onda bolje takve da ne uporedjuješ sa drugima.
Nego reci mi, za GTR, koji je tehnološko čudo de fakto, šta misliš, koliko bi trebao da košta iz fabrike da ima zacrtane ciljeve ko Bugati ?
Ubrzanje i top speed.
Ja mislim 200 soma da ne bi prešao. :D
Da mu je cilj samo to, a ne all around paket.
Verujem da si gledao malo o GTR-u, da znaš više malo o tom autu, kako je konstruisan da bude svestran u svim vremenskim uslovima.
Dati Mizunu zadatak da napravi auto koji ide 450kmh, verujem da je mnogo lakši zadatak.
Samo mu "podeblja" motor, vazdušni tunel imaju i eto ga.
Vrh autoindustrije je auto kao što je bio McLaren F1, koji je izmedju ostalog mogao i 391kmh da razvije.
Bugati nije naslednik toga.
Tome su najsličniji hyper trio.
Ne znam da li si gledao o LFR, P1 i 918, da li zaista smatraš da je Bugati tehnološki napredniji od njih, inženjerski ?
Dva Passatova motora W8 4,0 i 4 turbine sa 10 hladnjaka.
Možda Chiron ima 12.
I to je sad vrhunac autoindustrije. :)))
Što kaže Damko da ne poleti.
Pa ni matori Gallardo koji nije predvidjen za 400kmh, a ni GTR nisu poleteli, a ništa im nije diran eksterijer.

Autor P1 01 Mar 2016, 00:47

marko
Da isečemo priču, jel se računa Kenigseg u valjanog konkurenta Bugatiju ?

https://www.youtube.com/watch?v=yejlC91e2rs

:)))

Autor P1 01 Mar 2016, 01:00

smesni su mi ovi klipovi, ja o nisanu gtr dosta znam ne samo zbog toga sto sam gledao 1000+ klipova na yt vec sam gledao i dokumntarac.... ja nikda nisam izneo da je bugati napredniji od lfr, p1 i 918 jer su prvo hibridi a drugo izasli su skoro. Opet napominjem da se bugati ne istice da je napredniji od ova tri... bugati ima drugi cilj dok je tro na neki nacin posebna kategorija....

Autor marko973 01 Mar 2016, 01:03

marko 01:03
Slažem se.
Samo kažem da mi je smešna tvrdnja nekih koji tvrde tako nešto za Bugati.
Jesi gledao Mizuno kad objašnjava na tabeli o GTR-u ? :)

https://www.youtube.com/watch?v=8nGiZKQmODA

Autor P1 01 Mar 2016, 01:11

ja kao fan Kenigsega, Bugatija, Paganije i Mercedesa najvise postujem druge brendove jer su ipak sve to vrhunski automobili dok ti uporno omalovazavas brend koji ne gotivis...to nije poenta........

to "valjanog konkurenta Bugatiju" kao da ja i jos neki ovde kazemo da je bugati pet koraka ispred a nije tako... Kenigseg moze biti konkurent Bugatiju ili obrnuto ali opet bi ga stavio u kos sa lfr, pz i 918 ne zato sto bugati nema konkurent vec zato sto je dosta tezi i sam pogled na bugacija ne govori kad da je stvoren za nadmetanje neko za izvlacenje bara arapima kao i trio ;)

Autor marko973 01 Mar 2016, 01:14

jesam gledao i postujem ne samo gtr vec celu nisanovu istoriju... ali jednostavno mnogi su uvukli nisan u pogresnu kategoriju, meni licno nisan ide sa 650s, 488 gtb, f12, hurican i td.

Autor marko973 01 Mar 2016, 01:18

https://www.youtube.com/watch?v=UFL0WASTOUQ

Autor marko973 01 Mar 2016, 01:24

marko
Ne, ne omalovažavam ja, to je reakcija na smešne tvrdnje da je vrhunac autoindustrije itd.
Ja sam naveo primere vrhunca, a nisam fan Poršea, pa ni Ferrarija nešto specijalno, već Lamba više, McLaren gotivim, ali ni njihov fan nisam, fan sam Merca, GTR-a, Lamba, Paganija, te automobile baš gotivim.
Tako da nit sam fan Bugatija, ni Poršea, svejedno mi je, samo realno kažem.
Meni je samo smešno što ljudi kao po defaultu čim neko ime izbaci nešto, to je odma vrh, naj itd.
Tako za grdobu FF se oduševljavaju kako je lep, Bugati ovaj vrhunac autoindustrije kako neki kažu itd.

Autor P1 01 Mar 2016, 01:27

Sve sto nije po Pitovom ukusu, on to omalovazava i nipodastava. Ovo vec prelazi iz komedije u tragediju.
Imam jos jedno pitanje za njega - sto si uzeo Cirokija kad si mogao kupiti Samuraja, odraditi modifikacije i ici kuda Grand Ciroki moze da sanja?
Nisanov "Chiron" bi mnogo vise kostao od Bugatijevog. I ne shvatam cemu toliko velicanje Mizuna i Horacija?

Autor FuryŠampion 01 Mar 2016, 01:31

pa to kazu oni koji se ne razumeju pa se onda upecamo mi koji pratimo sve to isto vec godinama unazad i isterujemo istinu ali dzaba :):)

Autor marko973 01 Mar 2016, 01:32

marko 01:32
Baš tako. :)

Autor P1 01 Mar 2016, 01:35

@P1

E nek ti znas da je GTR vrhunac autoindustrije i nek ti je super zbog toga.

Jako postujem FLF, 918 i McLaren P1, ali ovaj bugati je nesto drugacije, ako to ne shvatas, dzaba ti ja objasnjavam. Ovo je vladar autobana, auto koji "ne lomi kicmu", ne svidja ti se jer nema bedz nekog od proizvodjaca koje velicas, meni je impresivan i svakom iole realnom je takodje impresivan.

Autor Damko 01 Mar 2016, 01:45

Fjuri
Gde sam ja rekao da ne valja ?
Ili nipodaštavao.
Samo kažem da mi je smešna izjava da je vrhunac autoindustrije i naveo sam da su to LFR, P1 i 918.
Sumnjam da je Bugati i blizu udoban kao SL.
Je li Bugati za stazu ?
GTR i Pagani brži od njega na stazi.
" I ne shvatam cemu toliko velicanje Mizuna i Horacija?"
Uzmi malo istraži pa ćeš dobiti odgovor.

Autor P1 01 Mar 2016, 01:46

Damko 01:45

Slazem se.

Autor marko973 01 Mar 2016, 01:46

@Damko

Zanimljivost - Pit se odusevio voznjom SL65, ali Chiron (koji je nesto slicno kao SL65, samo 100 puta mocnije) mu ne valja, dragster je, ima jeftinijih tjuning alternativa.

Autor FuryŠampion 01 Mar 2016, 01:48

Za mene licno vrhunac autoindustrije je Mercedes S Klasa W222.

Autor marko973 01 Mar 2016, 01:50

Damko
GTR je jedan od.
Trio je vrhunac, a ne Bugati.
Bugati je za to što si naveo.
To ja i kažem.
Ali davati mu neke mistične moći...
Neko voli to, neko voli LFR, P1, 918 fazon.
Izvinjavam se ali meni je impresivnija ova druga kategorija.
A Bugati u ovoj kategoriji ima Kenigseg kao konkurenta, videćemo kako će se Chiron proći protiv Regere.
Sad si malo umekšao i prilagodio priču, došli smo na istu tezu sad.
Ne znam koliko je Bugati udoban, nisam ni gledao o njemu jer me ne fascinira.
Ali kad sam ga uživo video, koliko je nizak i zalepljen za asfalt, sumnjam da je kralj udobnosti.
O eksterijeru ne bih, nisam ni time oduševljen.
Chiron izgleda bolje sigurno.
I on pruža ubrzanje, top speed i to što navodite.
To je to.
Na stazi će opet gubiti od mnogo slabijih automobila.
Što znači da ne može biti vrhunac supersportskih automobila.
On je više kruzer, dragster, za potezanje, max brzinu.
Meni je spektakularnije ubrzanje od max brzine.
Navlačenje max brzine je više tenzija nego uživanje.
Drugo gde će ga kupac voziti 420-450.
Ne rekoše li beše za 15 min takve vožnje odoše gume, ali "sreća" pre će nestati gorivo.
Za Veyrona Top Gear.

Autor P1 01 Mar 2016, 01:56

marko 01:50
I meni.
Ali to je opet u tom segmentu automobila, ne može se generalizovati za sve.
Trio je opet druga kategorija, oni su za sport.
Zato se ni ne može generalizovati, već po segmentima.

Autor P1 01 Mar 2016, 02:01

Nesto ne vidim da spominjes Christian Von Koenigsegga?

Autor FuryŠampion 01 Mar 2016, 02:04

@P1

A sta mislis koliko traju gume FLF ili McLarenu P1 pri njihovoj maximalnoj brzini?
10 minuta duze nego bugatiju?
Kad bih bio u situaciji da biram, radije bih vozio 420 kmh 15 minuta nego 350 kmh pola sata.

Autor Damko 01 Mar 2016, 02:04

Damko
Ne znam, ali to govori o upotrebljivosti te max brzine.
Meni je fascinantnije ubrzanje.
Fjuri
Spomenuo sam, vidi gore.
Tebi je ovo slično kao SL ?

https://prwonder20.files.wordpress.com/2010/04/veyron.jpg

http://www.blogcdn.com/jp.autoblog.com/media/2010/11/bugattigrandsportfd30.jpg

Verujem da kao stručnjak za Merca, možeš i sam da zaključiš da što se udobnosti tiče, razlika je velika.
Počevši od zalepljenosti za tlo Veyrona spram "normalnog" SL-a, koji pritom još ima ABC i fotelje.

Autor P1 01 Mar 2016, 02:12

i Regera je koliko se secam hibrid tako da opet nije u kategoriji sa chironom vec u kategoriji sa trio... jednostavno svaki ima prdnosti i mane ali sve kada se sabere i oduzme i LFR i P1 i 918 i Regera i naravno novi Chiron po meni dele prvo mesto.

Autor marko973 01 Mar 2016, 02:14

marko
Da, ali Regera ima 1500ks.
Drugačiji pristup, ali Kenigseg otvoreno napada Bugatija.
I u kategoriji tria svako ima drugačiji pristup, Porše je awd, najviše se oslanja na baterije, McLaren je twin turbo, Ferrari V12 atmo, najmanje elektro pomoći.
Nisam ni o Regeri nešto specijalno istraživao ali mislim da je ona konkurent baš ovom Bugatiju, samo svako ima svoj način interpretacije.
Koji je brži, videćemo u duelu.
Znam samo da su najavljivali za Regeru da može do 400kmh za 20 sek, što zvuči potpuno suludo. :)

Autor P1 01 Mar 2016, 02:19

Kako god sacekajmo jos malo da vidimo sta ce Chiron pokazati...

Autor marko973 01 Mar 2016, 02:23

@P1
Zaista uvek izbegavam da reagujem na tvoje smesne komentare. Zadnjih par meseci 2, 3 puta sam morao da reagujem, evo sada opet. Covece ubacio si Porse, Pagani, Lambo, Ferrari, McLaren, Nissan, Koenigzeg i sta sve nisi da bi nesto dokazao, a kazes ne hejtujes. Ovo ti je top auto industrije. Kralj brzine. Ja licno sam fan super sportiste koji se kao 911 GT3 ili eto nesto jace, 918, P1 itd...Ali ovo, ovo me odusevljava kao i vecinu ovde, a tebe ne. Ovo je kralj brzine jednostavno, 450 alo! Pusti ti te doradjene verzije raznih modela, ne znas kad ce roknuti, Bozem imas neku garanciju. Povadjeno iz enterijera sto sta. Vejron ti je luksuz, brzina. Tu nema trzaja, lupkanja i ostalog. Das gas na 250 i on dostize 400, onako u onom luksuzu, lepoti. Gledajuci neke klipove, 400 mu je kao da ide 200. Osecaj...I kog vlasnika Vejrona briga za to koliko ce ga kostati gume i servis? Ti ljudi su multi milioneri, ne sekiraju se oni za troskove. Ti ljudi ako zele 400, platice stazu, deo auto puta negde u svetu. To su multi milioneri jednostavno. To o servisima i ostalom ne razmislja uopste, samo mu se javi. Verujem i da dodju po auto, samo da kljuceve verujem i predje u 'jeftini' Bentli za vikend jer mu Bugati nije tu. I cekaj Bugati nije vrhunac jer ce neko biti brzi na stazi, a taj sto je brzi na stazi je veci vrhunac od njega, a to sto taj ne moze 450? Opet dakle, sta je onda vrhunac? Opet verujem da ce ovo cudo biti blizeeee mnogo svima njima na stazi, nego sto ce oni svi njemu biti blizu u brzinama. Tako da sam resi ko je iznad.
@Damko
Svasta je ispisao covek. Iskreno moj najomiljeniji automobil do 918 Spyder je bila Carrera GT i malo onako iza nje je bio Enzo. Sada mi je totalni favorit 918 koji je cudo u svakom pogledu. Ubrzanja, takodje ima i dobru max brzinu, a opet je najbrzi na stazi, zabavan na stazi iako ima jedan elektro motor koji pokrece prednje tockove. Ali opet nije bas pravi 4x4. Opet to mu pomaze u ubrzanjima iz mesta, a opet mu ne odmaze da bude zabavan na stazi...I dalje mi ostaje 918 favorit i nesto posebno, ali ovome dajem nenormalan respekt. Jednostavno, kralj. Kralj brzine...Bas zbog te nenormalne brzine je Vejron i bio nekako kao 'Kralj' jer dugo godina posle njega nije niko isao do 400, niti je imao taj luksuz i sve ostalo. I mnogo godina ga je zacementiralo u vrhu. Ubacivati u isti kos Pagani, tjuning nekih modela i jos po nesto je smesno, jer ovo je nesto posebno, nesto sto ne moze niko da napravi. Ovakav auto, sa ovakvim enterijerom, dizajnom i ovom brzinom. Svaka cast. Naklon do poda...

Autor dusan 01 Mar 2016, 02:36

Verjon restajl. Meh

Autor Fordovac 01 Mar 2016, 03:00

Kako ne pravite razliku, Bugatti ima veliko istorisko nasledje, ovaj je po ugledu na bugatti atlantik, tu je veza. Ne moze se porediti sa modernim hibridima jer su moderni, ovo je opet klasican pristup. A jedino Regera moze da mu parira po performansama. Najfascinantnija cinjenica sto regeru pravi mala firma, a iza ovog bugatija stoje svi resursi vw-a i boga pitaj kolko para. Al opet svaka cast ljudima koji su ga napravili, posto jedino mogu da ga opisem sa reci perverzija.
Omiljeni deo mi je oblik poklopca prednjeg gepeka,svaka cast,uklopili su ga odlicno, a vuce u 1937. godinu.

Autor ilijapaun 01 Mar 2016, 03:37

E da se uključim u raspravu , za ono što je Bugatti napravljen tj. auto sa najvećim top speedom, veliki respekt , bez obzira što je i taj top speed imao ograničenja u vidu da je mogao ići par minuta prije nego potroši svo gorivo koje je opet proračunato da potroši jer su nakon toga i gume potrošene...
Ali na stranu tu , on je postao najbrži na svijetu i kao takav postao flag ship čitave VW grupe , tj. pokazao je da mogu napraviti nešto najbolje na svijetu.
Bugatti je uradio nešto što su i radili njemački proizvođači uoči 2. svjetskog rata , da pokažu superiornost nacističke Njemačke.
Jer ipak je ostalo tog nazzi gena za propagandu u glavnom i odgovornom za Veyrona , Ferdinandu Piechu.

Kao klasičan SS automobil na stazi Bugatti nije , jer realno , ko imalo poznaje zakone fizike , auto od 2 tone 16 cilindara i 8 hiljada kubika to i ne može biti ali je hyper u svijetu ubrzanja i maksimalne brzine , i za to od mene ima respekt , iako mi se ne sviđa.

I realno on u tom svom svijetu još uvijek nema konkurenciju , niti će je uskoro imati , jer za ovo su potrebni ozbiljni resursi...

Autor Đorđe 01 Mar 2016, 10:32

"I realno on u tom svom svijetu još uvijek nema konkurenciju , niti će je uskoro imati , jer za ovo su potrebni ozbiljni resursi..."
искрено, мислим да постоји солидан број фирми које имају и финансијске и технолошке капацитете да направе нешто овакво, али немају бренд под којим би то што су лансирали имало смисла ... Бугати, вероватно најпрестижније име у свету аутомобилизма, је једино способно да да смисао овом (са аспекта обичних смртника) прилично неупотребљивом возилу. Куповина Бугатија је искључиво повезана са бетонирањем статуса јер реално, конкурент може да купи само другог Бугатија, јер после њега нема. Коначна степеница на статусној лествици. И као таква, мора да иде 450 км/ч па макар само на закупљеном аеродрому.

Autor Столе 01 Mar 2016, 11:20

Stole

Apple bi finansijski mogao da gura, ali znanje nemaju. Jedino kada bi se udruzili sa Koenigseggom ili McLarenom ili nekim trecim.

@P1 mclaren

SL65 je udoban, luksuzan, brz i s lakocom ubrzava. Na stazi nije najbrzi ali moze i tu da se snadje ako treba. Dakle jako svestran auto. Nesto slicno je i Vejron - svestrana masina koja u realnom svijetu moze da posluzi jer nije neudoban kao Ferrari ili Lamborghini, a opet mnogo brz. Nisam ni rekao da je Vejron udoban kao SL65, ali nije ni SL65 brz kao Vejron, zar ne?

Autor FuryŠampion 01 Mar 2016, 12:21

Mislim da ovo čudo uopšte nije teško napraviti niti zahteva neko preterano inženjersko umeće.U odnosu na automobile proseka da, ali u odnosu na renomirane proizvođače ss automobila svakako ne.Važna poenta je da je prestižan,da postiže najveću maksimalnu brzinu i da je prilično luksuzan.Kao nekakva jahta sa zlatnim detaljima.Međutim od pojave prvih ovakvih automobila pre 100 godina pređen je ogroman put na polju aerodinamike, kako bi se snaga automobila prenela na tlo, a auto ostao izuzetno stabilan i pri skretanju velikim brzinama.Na to su prestižni brendovi trošili ogromne resurse.Da bi stigli do toga da auto bude što lakši, a da ga razne vazdušne struje pritiskaju od spolja pri povećanju brzine, da ga lepe za put praktično.Bugati je nastao tradicionalno, težak i jak, sa tunelom koji ga lepi za put pri brzinama na pravcu, ali mnogo manje nego konkurente, ali u skretanjima njegova sila koja ga lepi za put je premala da bi se izborila sa težinom koja u toj situaciji, usled centrifugalne sile vuče napolje.Ima on svakako vrhunsko prijanjanje, ali ne kao ostali najbolji konkurenti.Sve ovo mu daje prednost jer je pri ogromnim brzinama,on čak možda i lakši od npr.LaFerrarija, u smislu težine kojom opterećuje tlo , jer je poznato da downforce ne raste linearno sa brzinom, već eksponencijalno.Pa hiportetički da bi ss automobili uopšte stigli do ove brzine od 450 km/h trebalo bi da imaju i mnogo više konja od Bugatija.Ko zna koliko bi tona pritiska bilo pod LFR pri toj brzini.U suštini nijedan ss automobil se ne pravi za stazu,oni se prave da budu ekstremno brzi, a to jedino na stazi može da se pokaže.A Bugatti je ekstremno nadrkan zastareli i napušteni koncept velikog i teškog automobila sa ogromnom snagom, ali jako dobro izrađen, u svakom slučaju prestižan i ekskluzivan. Najviše me podseća na Maybach Excelero, koji je iako mnogo slabiji, sa samo 700 ks i 2700 kg težine na gumama predviđenim za put a ne za sport, postizao preko 350 km/h.To je bio još besmisleniji monstrum od Bugati Veyrona i šteta što nikad nije ušao u seriju.Valjda zato što Mercedes nije bio spreman da gubi novac na ovakvim automobilima, dok VW očigledno jeste.To i jeste tajna uspeha ovog auta inače ne bi nikad ni bio napravljen.VW je zarad prestiža bio spreman da izgubi veliku količinu novca.Ostali na prestižu zarađuju.

Autor Predrag 01 Mar 2016, 14:01

@FuryŠampion 01 Mar 2016, 12:21
Apple bi finansijski mogao da gura, ali znanje nemaju. Jedino kada bi se udruzili sa Koenigseggom ili McLarenom ili nekim trecim.

Што се плетеш у кучине? Мислио сам на Ферари на пример. Или пак Мерцедес. Имају довољно новца, а и довољно штофа.
Милким стварно, постоји ли ико ко верује да данас Ферари или Мерцедес, или чак и Џенерал Моторс или Форд не би умели да направе суперауто који иде 450 км/ч?
Само кад би хтели, односно имали разлога за такву егзибицију.

Autor Столе 01 Mar 2016, 14:53

Stole 14:53
Postoje očigledno. :)

Fjuri 12:21
Slažem se, ali ja nisam rekao da je tehnološki najnapredniji, vrhunac autoindustrije itd.
On je brzi lux kruzer.
Slično kao i ovaj u ovom svetu, na neki način.
Slažem se i sa Predragom.
Da je ovaj Bugati smršao i pored ovoga još najbrži na stazi, onda bi moglo da se kaže za njega, to što neki tvrde.
On je to za šta je namenjen i svaka čast.
Ali pridavati neki mistične moći, vanzemaljske tehnologije itd, je smešno, barem meni a vidim nisam jedini.
Drugo je pitanje upotrebljivosti i svrhe, gde će neko da navlači toliku brzinu, pa čak i na autobanu je to rizično i ne bi trebalo raditi.
Kenigseg je konkurent, videćemo duel.

Autor P1 01 Mar 2016, 15:30

P1

Ali uspjeh Chirona nije nista manje vrijedan od uspjeha LaFerrarija npr.
Veyron je nesto kao MiG 31, Laferrari kao SU35.

I da, nije stvar u tome da samo Bugati moze praviti ovakva auta, stvar je u tome da samo Bugati PRAVI ovakva auta. Zasad mu je Koenigsegg najblizi, da li ce uspeti vidjecemo.

Autor FuryŠampion 01 Mar 2016, 22:04

Ja, kao neko ko je dugo bio impresioniran Veyronovim specifikacijama od trenutka predstavljanja, ovim performansama Chirona sam razocaran. Iz razloga sto nisu prestigli ni ono sto su sami postigli, a najavljivali su ludilo! Bas sam se nadao da ce Chiron postaviti domaci zadatak Koenigseggu, a ono qrac! U startu slabije performanse od Grofove top ponude. Za Chiron su u marketingu upotrebljivane sledece fraze:
-atleta,
-dosta laksi od Veyrona
-remek delo koje ce praviti odlicne rezultate i na stazi
-Recenica nekog iz Bugattija:"Kad smo smisljali Chiron, gledali smo u Veyron i govorili "Napravi sve mnogo bolje", itd.
Obecanja - ludom radovanja!
Sta je ovde mnogo bolje nego na Veyronu SS? Motor ima 300 ks i 100 Nm vise! Auuu, al' su se namucili! Gde je ovde atleta? Mozda su mislili na bacace kladiva, i oni su atlete! :) U kojim to stvarima je ovaj auto remek-delo. Enterijer i ajde-de, ali eksterijer nista impresivno. Kanda su dizajneri otisli kuci ne zavrsivsi zadnji deo. 458, 650s i Aventador su pojam atletske gradje spram ovoga, a superhibride i da ne pominjem.
Dusan
Na koji dugi niz godina mislis? Na onaj od 2005. do 2007. kad se pojavio SSC Ultimate Aero TT, ili onaj od 2010. pa na ovamo, gde maks. brzinom i dalje zvanicno "vlada" Veyron SS. SS jos samo drzi taj zvanicni Ginisov rekord, u svim ostalim brzinskim disciplinama je prestignut.
Mislim da bi performanse bile mnogo bolje da su uzeli 918, butnuli mu motor iz Veyrona SS, nabacili malo Bugatijevih simbola i onda nazvali Chiron.
Ovo nije nista drugo do Veyron 2 ili Veyron Restyling.
Da bi bio vrhunac auto industrije, u svom segmentu mora da bude nabolji u svemu, ili bar skoro svemu, a Chiron, kako trenutno stvari stoje, to nije. Mozda sam ja previse ocekivao, ali smatram da, ako je jedan, spram VW majusni, Koenigsegg uspeo da napravi onakve performanse, Bugatti je to MORAO da nadmasi.

Autor Optimus Prime 02 Mar 2016, 14:35

O.P.
Chiron je 150kg teži od Veyrona.
Najave su bile razne, te koje si naveo.
Iskreno, ja sam i očekivao samo pojačanje motora, boost.
Mislio sam da će težina ostati ista, ali prevario sam se.
1995kg je težina.
To je na papiru.
A pazi ovo :

https://www.youtube.com/watch?v=XwhUF4we5Bg

Chiron teži onda kao S600.

Autor P1 02 Mar 2016, 14:49