
"S" konfiguracija, sportskija verzija legendarnog modela brenda Fiat, ima svetsku premijeru u Ženevi.
Karakterističan izgled modela 500S podrazumeva branike sportskijeg izgleda, sa integrisanim prednjim svetlima za maglu, posebne bočne štitnike i spojler; ručice vrata, vrata prtljažnika, kućišta retovizora i felne u ekskluzivnoj “Satin Graphite” boji; zatamnjeno zadnje staklo, hromiranu izduvnu cev i prednje usisinike vazduha, crne, zrnaste površine, kao i rešetku zadnjeg branika upečatljivog izgleda.
15-inčne alu-felne sa posebnom “Satin Graphite” završnom obradom i 16-inčne felne sa dijamant-crnom mat obradom su dostupne na zahtev. Ekskluzivni sportski karakter modela 500S izražen je i kroz nove boje karoserije: Metallic Azure plava i Alpine Green mat zelena, sa tamnim enterijerima. Zavodljivi karakter novog modela 500S pojačan je crnim sedištima i krovnim tapacirungom, u kontrastu sa panelima na vratima i krajnjim delovima sedišta, koji su na raspolaganju u plavoj, beloj i žutoj boji.

Enterijer u Frau koži sa belim ili azurno plavim detaljima je u ponudi na zahtev. Pored toga, detalji saten-grafitne (“Satin Graphite”) boje na instrument tabli i posebnom sportskom upravljaču takođe ukrašavaju unutrašnjost vozila.

Na instrument tabli se kao deo standardne opreme nalazi Uconnect™ 7" HD LIVE ekran osetljiv na dodir sa funkcionalnošću tablet uređaja i HD displejem, koji predstavlja sledeću generaciju info-zabavne opreme. Ovaj sistem obuhvata širok opseg funkcija, uključujuči Uconnect™ LIVE usluge kao deo standardne ponude, Bluetooth hands-free sistem, prepoznavanje glasa i mnoštvo muzičkih opcija, pored FM/AM radio uređaja. Vozač može da priključi svoje multimedijalne uređaje preko USB porta ili aux-in 3.5mm priključka, ili da preko Bluetooth mreže strimuje muziku sa kompatibilnog pametnog telefona. Osim toga, na zahtev, novi Uconnect™ 7 "HD LIVE ima na raspolaganju integrisam sistem preslikavanja ekrana za Apple CarPlay i Android Auto, digitalni radio (DAB) i integrisan navigacioni 3D sistem TomTom.

Novi Fiat 500S upotpunjuje liniju modela 500 najnovijim audio sistemom Beats by Dr. Dre, koji pretenduje da izvrši revoluciju u način slušanja muzike unutar vozila.
Na zahtev, kupac može da opremi svoj automobil ekskluzivnim BeatsAudioTM sistemom koji je razvijen u saradnji sa kompanijom Beats by Dr Dre. Konkretno, sistem BeatsAudioTM može da se pohvali izlaznom snagom od 440 W, a poseduje i digitalno 8-kanalno pojačalo sa sa naprednim algoritmom ujednačavanja, koji je u stanju da reprodukuje čitav spektar zvukova koje umetnik stvara prilikom studijskog snimanja. Audio sistem Beats AudioTM sastoji se of 8-kanalnih pojačala snage 440 W; dvodelnih tweetera koji su ugrađeni u prednje stubove vozila; dva srednja vufera prečnika 165 mm u prednjim vratima; dva zvučnika punog opsega prečnika 165 mm u zadnjim bočnim panelima; i jednog podvufera prečnika 200 mm u centralnom delu prtljažnika, u odeljku za rezervni točak.
Instrument tabla vozila sa 7-inčnim TFT ekranom za brzinomer i automobilske instrumente – deo standardne opreme na novom modelu 500S – pruža potpuno digitalizovan doživljaj vožnje, zadržavajući klasičan raspored instrumenata modela 500, uključujući kružni oblik instrumenata i tipki.
Posetioci štanda imaće priliku da vide model 500S 1.3 MultiJet 95 ks u potpuno novoj mat zelenoj Alpine Green izvedbi, sa dvobojnim kožnim enterijerom u crnoj i boji slonovače. Pogonska jedinica predstavlja ono najbolje iz današnje tehnologije malih vozila na dizel pogon: vozilo ispušta svega 89 grama ugljendioksida po kilometru i ispunjava Euro 6 standarde, istovremeno ostvarujući vrhunske performanse. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je svega 10,7 sekundi, dok je maksimalna brzina 180 km/h. Vozilo je takođe ekonomično ekološki prihvatljivo, sa potrošnjom od svega 3,4 litre dizela na 100 kilometara. Naposletku, jedan mali rekord: novi model 500 je jedini automobil u svom segmentu, uz model Fiat Panda, koji u ponudi ima dizel motor.
Drugi primerak modela 500S je kabrioletu crno beloj kombinaviji. Centralno sedište je sa “Texfilm” aplikacijom sa “Sportball” grafikom. Dizajn sedišta upotpunjuje logo sa dvobojnom oznakom “500” sa sivim vezom, dok je font oznake “S” u tonu sa belim bočnim umetkom. Vozilo pogoni dvo-cilindarski motor 0.9 TwinAir sa 105 ks. Fiat 500S Cabrio nasledio je sva pobednička svojstva hečbek modela, uključujući kompaktne spoljne dimenzije, vodeću bezbednost u svojoj klasi, udobnost sa četiri komforna sedišta i motore izvrsnih performansi, ekonomičnosti i ekološke prihvatljivosti. Silueta automobila poboljšana je inovativnim kliznim krovom, koji je konstruktorsko čudo sam po sebi. Meki krov modela Fiat 500S Cabrio izdvaja se elegantnim, električno-upravljanim kretanjem i pažljivo odabranim tehničkim elementima sa impresivnom završnom obradom, počev od zadnjeg stakla do stop svetla koje je integrisano u meki krov. Sem toga, Fiat 500S Cabrio je zadržao bočne strane od čvrstog materijala, kao i klasična verzija, tako da može da se vozi cele godine.
PR saopštenje - FCA Srbija
Isto koliko je A160 CDI sa AMG paketom AMG ili npr BMW114d sa M paketom M.
Ali iznenadio bi se kako ovaj mali JTD veselo ide...
Izgleda upadljivo, ali citava poenta 500 je da bude retro i jednostavan. Kako je restilizacija retro, a tek kako li je ova budzevina retro to samo oni znaju.
Odlicna boja i odlicna kombinacija felni...
Pitam se sta li je ziri opredelilo da ovaj auto bude evropski "auto godine" te davne 2008. godine... po cemu li je on bio bolji od Mondea C-klase, Mazde 2 ili Qashqai-ja... sta je on to doneo u klasi sto nije imao ni jedan drugi...