home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fiat je izabrao Ženevu kao mesto na kojem će međunarodnim medijima premijerno predstaviti kompletnu liniju modela Tipo, dobitnika prestižne nagrade za najbolji automobil 2016. godine od strane organizacije Autobest. Uz sedan izvedbu sa četvora vrata, biće izložene i potpuno nove verzije -  sa petora vrata i karavan.

Linija modela Tipo

Nakon svetske premijere na Sajmu automobila u Istanbulu u maju 2015. godine i međunarodnog medijskog predstavljanja prošlog novembra, Fiat Tipo osvojio je prestižnu nagradu za najbolji automobil 2016. godine, koju dodeljuje organizacija Autobest, u izboru žirija 26 novinara najugledniji evropskih automobilskih magazina.

Priznanje ističe izuzetnost dizajna, kvaliteta i udobnosti i nagrađuje izvrsnu ponudu koja je  nedvosmisleno usredsređena na dobijenu vrednost za uložen novac, krucijalni koncept strategije za porodična vozila kompanije Fiat, sumiran u sloganu "Ne treba Vam puno da bi ste dobili mnogo".

Debijem dva nova modela na Salonu automobila u Ženevi kompletira se linija modela Tipo, koji predstavlja povratak brenda Fiat u segment  malih automobila. To je jednostavna i sadržajna ponuda koja cilja u srce tržišta karavanom i verzijom sa 5 vrata.

Na štandu će biti prikazan sedan sa 4 vrata, sa karoserijom Maestro Grey boje sa paketom opreme Lounge i sa turbo-dizel 1.6 MultiJet II Euro 6 motorom sa 120 ks. Ovaj model već pokazuje svoj komercijalni uspeh, sa oko 20.000 narudžbina u prva dva meseca nakon što je predstavljne  na tržištu.

Liniju modela Tipo upotpunjuju verzija sa 5 vrata i karavan, koji se takođe prikazuju sa paketom opreme Lounge. Fiat Tipo sa 5 vrata biće predstavljen u dve varijante: sa motorom 1.6 MultiJet II Euro 6 sa 120 ks u metalik crvenoj Amore Red, i 1.6 MultiJet II Euro 6 sa 120 ks  sa automatskim duel clutch menjačem u metalik Cinema Black boji.

Karavan će biti prikazan u dve verzije, u metalik sivoj Colosseo Grey i plavoj Mediterraneo Blue izvedbi i sa Euro 6 motorima sa 120 ks, tačnije sa dizel motorom 1.6 MultiJet II  sa dual clutch menjačem i benzinskim  motorom 1.4 T-Jet. 

Tri stila dele iste vrednosti, ali imaju jedinstvene karaktere, koji se međusobno razlikuju koliko i njihove ciljne grupe, od porodica i parova do mladih ljudi. Linija modela Tipo razvijena je u skladu sa kratkim sloganom "Skills, no frills" („Veština bez suvišnih ukrasa), tako da kombinuje istorijski koncept funkcionalnosti, jednostavnosti i  temperamenta u nesvakidašnjoj ponudi vrednosti za uložen novac. Kada je reč o temperamentu, Fiat Tipo u svim svojim verzijama projektuje dinamičan stil i snažan karakter. Kao rezultat jednostavnosti izbora ponuđenih kupcima, dobijena je linija motora i paketa opreme koja cilja direktno u središte tržišta. Funkcionalnost je osobina po kojoj je Fiat prepoznatljiv više od 80 godina i koja je doprinela čitavom nizu veoma uspešnih modela. U ovom slučaju, pažljivo oblikovani enterijeri nude udobnost i kapacitet prtljažnika bez premca u ovoj kategoriji vozila, kao i veliku raznovrsnost upotrebe, posebno kada je reč o karavanu.

Kada je reč o veličini, model sa 5 vrata je 4,37 m dug, 1,79 m širok i 1,50 m visok, dok je karavan 20 cm duži – 4,57 m i visok 1,51 m, zahvaljujući uzdužnim krovnim nosačima koji čine standardan deo opreme. Širina je nepromenjena.

Zapremina prtljažnika je najveća u klasi: 440 litara kod verzije sa 5 vrata, odnosno 550 na karavanu, koji integriše i inovativna rešenja koja maksimalizuju fleksibilnost upotrebe.

Novi automobil odlikuje se pouzdanim vešanjem koje omogućava veoma preciznu vožnju, izvrsno držanje na putu  i izvanrednu udobnost: nezavisno Mekferson vešanje na prednjoj osovini i torziono vešanje u zadnjem delu. Ova dva tipa vešanja optimizovana su tako da smanje težinu vozila i na taj način doprinesu ekonomičnoj potrošnji goriva.

Izbacivanje linije automobila na tržište Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sledi prostu logiku: tri karoserije, tri paketa opreme, tri motora za tri različite vrste goriva i tri tipa prenosnih mehanizama. Konkretno, sedan, model sa 5 vrata i karavan biće u ponudi u verzijama Pop, Easy i Lounge. Linija Euro 6 motora obuhvata dizel, benzinske i motore na dve vrste goriva (benzin/TNG). Prenosni mehanizam može biti manuelni, automatski sa duplim kvačilom i automatski sa pretvaračem obrtnog momenta.

U stilu karakterističnom za Fiat, nove jedinice u liniji modela Tipo izvedene su sa nizom pametnih rešenja od koristi svima koji se nalaze u vozilu. To obuhvata veoma bogat paket standardne opreme i debi inovativnog sistema UconnectTM 7" HD LIVE sa 7-inčni displejom u boji osetljivim na dodir i kapacitivnim ekranom koji može da se koristi na isti način kao i tablet uređaj.

Sistem najnovije generacije obuhvata hands-free Bluetooth interfejs, audio striming, čitač teksta i funkciju prepoznavanja glasa, AUX i USB portove sa ajpod integracijom, komande na upravljaču i, na zahtev, kameru za parkiranje i novi navigacioni sistem TomTom 3D.

Korisnik je u svakom ternutku povezan sa UconnectTM LIVE uslugama koje su dostupne na radio uređaju sa ekranom osetljivim na dodir. Korisnici koji na svoj pametni telefon instaliraju aplikaciju UconnectTM LIVE preko prodavnica aplikacija Apple App Store ili Google Play mogu u punoj meri da koriste prednosti ove aplikacije, uključujući striming preko Deezer-a i TuneIn-a, Rojters vesti, navigaciju sa pristupom TomTom LIVE uslugama i mogućnost održavanja kontakta sa prijateljima preko Twitter-a i usluge Facebook Check-in. Osim uštede, korisnici imaju mogućnost da prate ekološke parametre svog vozila, kao i servisni status preko usluga eco:Drive i my:Car.

Usluge CarPlay i Android AutoTM biće dostpune preko sistema Uconnect™ 7’’ HD LIVE za nekoliko meseci. Apple CarPlay: Apple CarPlay omogućava vozaču upotrebu iPhone uređaja na najintuitivniji moguć način. Apple CarPlay savršeno integriše iPhone uređaj sa displejem i komandama automobila. Sada će korisnici imati mogućnost da obavljaju pozive, pristupaju muzičkim sadržajima, šalju i primaju poruke, dobijaju  uputstva optimizovana prema uslovima u saobraćaju i mnogo više od toga, zadržavajući pogled na putu.

Android Auto: Android Auto vozaču pruža korisne informacije, organizovane u jednostavne savete koji se pojavljuju samo kada su neophodni. Ova funkcija omogućava: pristup aplikaciji Google Maps sa navigacionim sistemom sa glasovnim navođenjem, saobraćajnim podacima u realnom vremenu, navođenje za kretanje kroz trake; pristup aplikaciji Google Play Music i mnogim drugim muzičkim servisima; obavljanje i primanje poziva i slanje poruka sa rukama na upravljaču uz zadržavanje pogleda na putu. Android Auto i Google Play Music su registrovane robne marke kompanije Google Inc. Konstruisane za izazove budućnosti, nova verzija sa 5 vrata i karavanska verzija modela Fiat Tipo dizajnirane su u Italiji od strane  centra Fiat Style Centre, razvijene u Turskoj u saradnji sa jednim od najvećih FCA centara za istraživanje i razvoj - Tofaş R&D i proizvedene u pogonu Tofaş u Bursi – koji je jedna od najboljih fabrika automobila na svetu, i koji je nagrađen zlatnom medaljom za proizvodnju svetske klase.

Udobnost i prtljažni kapacitet

Poput sedana, karavanska i verzija modela Fiat Tipo sa 5 vrata su pristupačne, praktične i pružaju idealnu udobnost u putovanjima. Dizajneri su primenili najsavremenije ergonomske kriterijume kako bi definisali parametre za kapacitet vozila da zadovolji potrebe dobrobiti i udobnosti onih koji se nalaze u njemu. Konačni rezultat je izvrsna osnovna ergonomičnost: udobnost, položaj tela u vožnji, rekonfiguracija prostora, pristupačnost i vidljvost.

Hečbek i karavan verzije modela Tipo sa lakoćom primaju pet putnika, a čak i ljudi visine do 188 cm mogu udobno da se smeste na prednjim ili zadnjim sedištima. Tajna ovog prostranog dizajna, posebno kod modela sa petora vrata krije se u obliku  zadnjeg dela, zahvaljujući kojem su obezbeđeni dodatni centimetri u gornjem delu kabine. Prostor za noge je takođe najbolji u klasi: rastojanje između krajnjeg dela prednje sedišta i stopala putnika je 107 cm dok putnici na zadnjem sedištu imaju na raspolaganju  934 millimetra prostora (ovo poslednje je karakteristično za automobile višeg segmenta). Ne najmanje važno, srednje sedište na zadnjoj klupi oblikovano je kao sedište u punoj veličini sa dovoljno prostora za noge koji svako putovanje čini udobnim, čak i kada su u pitanju odrasli putnici.

Kapacitet prtljažnika je takođe vodeći u klasi: 440 litara kod verzije sa 5 vrata i 550 litara kod karavana. Na karavanu  je primenjeno nekoliko rešenja koja povećavaju praktičnost i upotrebljivost prtljažnika. Kao prvo, prtljažnik je nizak i pristupačan čime se olakšava unos čak i najkabastijih paketa. Podni deo prtljažnika dozvoljava rekonfigurisanje: može se spustiti radi povećanja kapaciteta i postaviti pod uglom od 40° radi odlaganja prtljaga u prostoru ispod. Na bočnim stranama prtljažnika se nalaze dva panela za odlaganje malih predmeta, koji se mogu ukloniti radi dodatnog povećanja širine prtljažnika. Pokrivač prtljažnika može se ukloniti jednom rukom i odložiti ispod podnog panela. Dve sijalice, dve kuke za odlaganje kesa i četiri podne kuke za kačenje tereta čine prtljažnik još pogodnijim za korišćenje. Konačno, u slučaju da kapacitet od 550 litara nije dovoljan zadnje sedište deljivo u odnosu 60/40 može se preklopiti kako bi se postigla ravna površina za odlaganje tereta dužine 1,80 m.

Svi modeli linije Tipo poseduju veliki broj odeljaka za odlaganje različitih oblika i kapaciteta, ukupne zapremine od čak 12 litara,  radi zadovoljenja svih potreba korisnika. Nadohvat ruke vozaču i putnicima u vozilu, ovi odeljci su savršeni za odlaganje ličnih predmeta, pametnih telefona, konzola za video igrice, flaša, novčića i mnogo čega drugog. Pored toga, na raspolaganju je multimedijalni deo ispred ručice menjača na koji se mogu povezati različiti uređaji.

Maksimalna udobnost ostvarena je zahvaljujući izvrsnoj ergonomičnosti i novoj instrument tabli, koja omogućava veću vidljivost. Položaj u vožnji je jedan od posebih aduta modela Fiat Tipo. Ugao pod kojim stoji upravljač pruža vozaču osećaj bezbednosti i kontrole nad vozilom, a isto se može reći i za savršen raspored komandi (sistem upravljanja klimom, radio uređaj i kontrolni panel) kojima vozač može da pristupi bez sklanjanja pogleda sa puta. Putnici u vozilu takođe uživaju u vrhunskoj udobnosti, koju demonstrira zadnji red sedišta, budući podesno oblikovan i gustog popunjen, tako da  se u njega mogu udobno smestiti tri odrasle osobe.

Motori i prenosni mehanizmi

Karavan i verzija sa 5 vrata modela Fiat Tipo nude savremeniju liniju motora (svi za evropsko tržište u skladu sa Euro 6 standarima) u tri različite veličine za tri vrste goriva. U pitanju su turbo-dizel motor 1.3 MultiJet sa 95 ks i 1.6 MultiJet sa 120 ks, takođe na raspolaganju u ekološkoj verziji; benzinski motori Fire 1.4 16v sa 95 ks, 1.4 T-Jet sa 120 ks i 1.6 E-torQ 110 ks. Liniju kompletira benzinski/TNG motor 1.4 T-Jet sa 120 ks.

Na raspolaganju su i tri vrste prenosnih mehanizama: manuelni, 5-stepeni za motor 1.3 MultiJet i 6-stepeni za druge motore, automatski sa pretvaračem obrtnog momenta za benzinski motor 1.6 i automatski sa dvostrukim kvačilom za motor 1.6 MultiJet sa 120 ks.

1.4 16v Fire sa 95 ks

Kvalitetan i pouzdan motor 1.4 16v Fire je osnovni benzinski model linije Tipo. Ovaj motor isporučuje 95 ks pri 6.000 ob/min i postiže maksimalan obrtni momenat od 127 Nm pri 4.500 ob/min. Motor, u spoju sa 6-stepenim manuelnim menjačem, je u 4-cilindarskoj rednoj izvedbi sa bregastom osovinom iznad glave motora i direktno upravljanim ventilima. Motor na kojem je primenjen optimizovan fluidno-dinamičan usisni sistem, odlikuje se posebno visokom volumetrijskom efikasnošću u celom radnom opsegu, koja omogućava vrhunske performanse uz nisku potrošnju.

1.4 T-Jet sa 120 ks

Izvrsna pogonska jedinica 1.4 T-Jet sa 120 ks odlikuje se pouzdanošću, kompaktnošću i izvrsnim balansom između energične vožnje i ekonomične potrošnje. Kao konkretan izraz koncepta smanjivanja, 1,4-litarski motor uključuje proverena tehnološka rešenja kao što je turbopunjač, koji omogućava dobre performanse i i ograničenju potrošnju goriva ne na uštrb zabavnosti vožnje.

Konkretno, 1,4-litarski benzinski turbo motor razvija maksimalnu snagu od 120 ks (88 kW) pri 5000 ob/min i postiže maksimalan obrtni momenat od 215 Nm pri 2500 ob/min. To omogućava visoku fleksibilnost u vožnji, ređe korišćenje 6-stepenog  manual menjača i odličan odziv. Ovome doprinosi niska inercija turbo-punjača, koja omogućava postizanje maksimalnih performanski na svaki pritisak na papučicu gasa, bez uobičajenog kašnjenja koje je tipično za ovu vrstu motora.

Isti motor dostupan je i u dvogorivnoj verziji (TNG/benzin). Upotreba najnovije tehnologije omogućila nam je da ostanemo u skladu sa strogim Euro-6 standardom, uz povećanje radnog opsega i postizanje performansi veoma sličnih kao kod verzije na benzin, sa nižim troškovima zahvaljujući upotrebi goriva jeftinijeg od benzina i dizela. Za razliku od postprodajne konverzije, motor 1,4 TNG Turbo sa 120 ks konstruisan je za integraciju sa TNG sistemom uz pomoć posebnih materijala i komponenti i primenom odgovarajuće tehnologije. Naime, kućište ventila i usisni i izduvni ventili su redizajnirani kako bi se smanjilo habanje i postigla ista izdržljivost i performanse kao kod verzije na benzin. TNG sistem je fabrički ugrađen, očigledno, u cilju postizanja najboljeg kvaliteta i pouzdanosti, tako da Fiat testira svaki automobil i izdaje odgovarajući sertifikat i garanciju.

Motor 1,6 E-torQ sa 110 ks

Za one koji traže automobil koji nudi maksimalnu udobnost, najbolji izbor je verzija sa motorom 1.6 E-torQ na benzin, koji razvija 110 ks i 152 Nm obrtnog momenta, u spoju sa šestostepenim automatskim prenosom i pretvaračem obrtnog momenta. Ovaj agregat se izdvaja svojom laganom strukturom, zahvaljujući primeni ekskluzivnih komponenti i klipovima obloženim grafitom koji su optimizovani da smanje trenje i težinu. Osim toga, klipnjače od kovanog čelika i aluminijumski karter dodatno doprinose smanjenju težine.

Motor 1,6 MultiJet II sa 120 ks i 1,3 MultiJet sa 95 ks

Svi modeli su u ponudi 1,6-litarskim turbo-dizel motorom, opremljenim MultiJet tehnologijom druge generacije kako bi se osigurala ugodna vožnja, izvrsna autonomija vožnje i niska potrošnja. Motor 1,6 MultiJet II razvija 120 ks pri 3.750 ob/min i može se kombinovati sa šestostepenim manuelnim menjačem ili šestostepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, koje obezbeđuje kontinuiran obrtni moment i pogon. Pored toga, zahvaljujući upotrebi turbo punjača varijabilne geometrije, motor isporučuje visok obrtni momenat pri niskom broju obrtaja (320 Nm pri 1,750 ob/min) doprinoseći fleksibilnosti. Ovi izvanredni rezultati postignuti su ne na štetu životne sredine—motor zadovoljava Euro 6 standarde, uz maksimalan obzir prema efikasnosti potrošnje goriva i emisije izduvnih gasova: u kombinovanom ciklusu vožnje, Tipo 1.6 MultiJet II 120 ks  zabeležio je potrošnju od 3,7 litara/100 km, te emisiju CO2 od 98 g /km. Motor 1.3 MultiJet II sa 95 ks garantuje dobre performanse i ekstremno nisku potrošnju. Motor, koji predstavlja konstruktorski ponos FCA, pruža veliku autonomiju ne na uštrb udobnosti i uživanja u vožnji. Opremljen je manuelnim 5-stepenim menjačem i razvija 95 ks pri 3.750 ob/min, dok turbo-punjač varijabilne geometrije omogućava visok obrtni moment pri niskom broju obrtaja i maksimalan obrtni momenat od 200 Nm pri 1500 ob/min.

Tajna koja se krije iza oba motora jeste sistem ubrizgavanja MultiJet II sa zajedničkim kanalom, sofisticirano tehnološko rešenje za kontrolu visokih pritisaka ubrizgavanja, bez obzira na brzinu motora i ubrizganu količinu goriva. U praksi to znači da motor ubacuje male količine goriva (pilot ubrigavanje) radi optimizovanja buke i emisije i, sa glavnim ubrigavanjem, upravlja ubrizganom količinom goriva koja je potrebna za postizanje performansi koje nalaže vozač, čime se, u svim situacijama omogućava skladan rad motora.

PR saopštenje - FCA Srbija



čitanja : 10082



Komentari

Eh, kad se setim kako mi je kao klincu stari Fiat Tipo bio pojam za atraktivan auto. Baš je svetski izgledao krajem 80-tih a i dobar deo 90-tih. A ovaj današnji...jedva neki prosek. E sad, da li je to zato što danas svi imaju manje-više moderan dizajn ili je u pitanju nešto drugo - teško je reći. Jednostavno, nekako ne doživljavam novi Tipo kao italijanski auto.

Autor Nitro 01 Mar 2016, 12:55

@ moron
Šta misliš, hoće li imati kabinu onoliko upriličenu ljudima, koliko Astra J i Focus nemaju?
Da li će Golf ostati najkomforniji HATCH za noge putnika pozadi

Autor Dejan L 01 Mar 2016, 13:10

Gledam sada slike hatcha iz Ženeve i to crvene varijante i moram reći da mi na tim slikama i u toj boji već podosta atraktivno izgleda, bolje nego one press fotografije.

https://pbs.twimg.com/media/CcdMGthW8AQgyGW.jpg

https://pbs.twimg.com/media/CcdMGteW0AA2euk.jpg

https://pbs.twimg.com/media/CcdMGteW8AAuqZE.jpg

Autor N.N. 01 Mar 2016, 13:34

Evo i video:
https://www.youtube.com/watch?v=V7KFKdTQMpY

Autor N.N. 01 Mar 2016, 13:40

@Nitro,
Obozavao sam taj auto, narocito u varijanti sa digitalnom tablom. Moj teca ga j eimao tamo negde oko 2000-ite dve godine u posedu, kao auto za kucu na moru. U onoj prelepoj metalik plavoj boji.
A da li isi ikada uzivo video verziju sa troje vrata. Mozda i najredji Fijat ikada :D

Autor Uros Cuore Sportivo 01 Mar 2016, 13:47

Poređenja radi... Opel Astra H karavan sa svojom masom od 1.450kg i sa 90KS sve puca od snage i performansi, dok Tipo sa 95KS ismevate?

Autor Dejan L 01 Mar 2016, 13:53

Dejan L
Prvo pitanje nisam baš razumeo.
Što se tiče komfora za noge putnika pozadi, ja sam uspeo "iza sebe" da "knap" sednem (što se kolena tiče) pozadi u novi megane. Doduše, zadnji deo naslona ledja prednjih ("sportskih") sedišta kod GT Line-a je nekako malo "uvučen" (u odnosu na ram naslona sedišta) i to stvara dodatni prostor (ako kolena staviš baš "tu"). I zaista me megane lepo iznenadio (u tom smislu). Sad, da li pozadi više mesta (za noge) ima u golfu, megane-u, astri, ceed-u/i-30, ne znam sada, trebalo bi da se u naravi "podsetim".

Autor moron 01 Mar 2016, 13:55

Ovaj deo je dobar: ""Ne treba Vam puno da bi ste dobili mnogo" :) Mada, pošto je Fiat, trebalo je da piše "Ne treba Vam puno VREMENA da bi ste dobili mnogo NERVIRANJA". To je bliže realnosti :)

Autor moron 01 Mar 2016, 13:59

Recimo, ovo: "Zapremina prtljažnika je najveća u klasi: 440 litara kod verzije sa 5 vrata, odnosno 550 na karavanu".
Naizgled veoma bajno, da to nije mereno "uz kit", dok kao opcija kod Tipo sedana dolazi (kod nas) rez. točak PUNIH dimenzija, koji "može biti Vaš "za samo 100 eura.
Elem, koliko nam taj spare tyre uzima od deklarisanih vrednosti?

Recimo, za 308 HB piše (na peugeot.hr):
"Min. volumen prtljažnika (dm3 VDA 210) (1):
420 po VDA metodi ( ili 470 lit )"

A onda dolazi objašnjenje one "jedinice" (1):
"Volumen prtljažnika je nešto manji ukoliko je prisutna opcija rezervni kotač smanjenih dimenzija, uz standardni rez.kotač volumen je za 85 dm3 manji po VDA metodi".
Puni rez. točak (od 16") "nosi" ("uzima") 85 litara !!!

Kod karavana 308 ćete pročitati da je gepek zapremine 610 litara, ali da "podaci vrijede uz set za popravak gume, volumen prtljažnika je 47dm3 manji ukoliko je prisutan rezervni kotač smanjenih dimenzija".

Ćopavi "nosi" 47 litara!

Jednom rečju, gepek novog Tipa HB i SW uopšte nije kolosalan. Za HB je u granicama proseka (dobro je da nije ispod). A za SW sve zavisi od toga gde će da mu bude spare tyre, "gore" ili "ispod".

Autor moron 01 Mar 2016, 14:09

Ovaj auto je prelep. Hvala gospodinu N.N. na video klipovima
LCD displej, ispunjeno obećanje.
Meganov tablet izgleda smešno i žalosno!
Ova mračno ljubičasta mu stoji savršeno, a karavan C i D stub za svaku moguću pohvalu

Autor Dejan L 01 Mar 2016, 14:17

UCS@
Kolega je imao prije petnestak godina tog sa troja vrata , 1.9TD redizajn 93. godina ,u onoj morsko plavoj boji , on ga je vozao 6,7 godina , nikakvih problema , jedino nije bio taj famozni DGT , meni se čini da su u redizajnu izbacili tu tablu.

Ali ju je komšija imao u Tempri , kao djetetu mi je to bilo vau , isto kao i tabla na Senatoru , kojeg je od starog kolega službeno dužio u firmi (SDK, mlađi vjerovatno nemaju pojma o čemu je riječ ;) i sad mi je pred očima ono 288kmh kad se upali kontakt ;)

Autor Đorđe 01 Mar 2016, 14:18

Nema slike unutrasnjosti

Autor nik 01 Mar 2016, 15:10

@ nik

Pogledaj onaj youtube video za koji sam gore stavio link. ;)

Autor N.N. 01 Mar 2016, 15:17

Dejan L
Zaista smešna ideja je porediti enterijer Megana 4 sa ovim Tipom!
Jednosravno, kad već pominješ tablet, na fijatu je prikantaren na slobodan prostor, kao običan tablet, iznad rppa za ventilaciju, kao dodata navigacija. Na meganu je barem integralni deo.
Ostalo da se i ne pominje.
Jednostavno, vidi se da je Tipo, auto niže klase, gde može biti konkurencija Daciji, nekoj prostojoj skodi i sl.
Jednostavno, Megan je po svemu auto za klasu iznad.

Autor Oktopod 01 Mar 2016, 16:32

Oktopod
Slažem se.

Autor moron 01 Mar 2016, 16:40

@ Oktopod
Ograničio sam se na dizajn.
O kvalitetu TURSKOG Fiata ne treba trošiti reči, eto nam uskoro Fluensa na bazi Megana 4, pa ćemo videti.
Isključivo sam se vodio dizajnom, a ne kvalitetom.

Autor Dejan L 01 Mar 2016, 16:42

Po stranim forumima pršte komentari da Tipo Hatchback neodoljivo podseća na BMW 1.
Meni pozadi liči na Astru H, oblik stakala i C stuba

Autor Dejan L 01 Mar 2016, 16:43

Sa sadašnjim Fluensom, Tipo se može porediti po enterijeru. Novi Fuluens (ma kako se zvao), nema šanse da bude tako jednostavan.
Ovome Fiajtu ne mogu da oprostim dizajn prednejg kraja, ovu nesretnu rešetku - gril, kojim glume Mazdu 3.
Ali sve to je priča, koju može da poništi cena. Ako početna cena HB krene od 10500, pa ajde 11000, može se dosta toga oprostiti, a tih 3 000€ manje od Megana, poništiće sve prednosti megana u startu.

Autor Oktopod 01 Mar 2016, 16:50

Pa i Fluence je TURSKI?!
To bi kao trebala biti pretpostavka da je loš ili?

Autor Đorđe 01 Mar 2016, 17:06

N.N.
od mene imas zlatnu plaketu u ime svih italo-fanova, za izuzetan doprinos na blogu i borbu protiv okupatora! :)))

Autor carobnjak 01 Mar 2016, 17:23

Najskuplji Fluence dizel je oko 1.000 eura jeftiniji od najskupljeg Tipa, a ima neke elemente opreme koju Tipo nema.
Istina, 1.6 MJ je potentniji od 1,5 dci.
Teško je tu pametan biti.

Autor moron 01 Mar 2016, 20:19

Cene za Tipo hatch i SW u Italiji:

http://www.alvolante.it/news/fiat-tipo-5-porte-promozione-12750-euro-345972

http://www.alvolante.it/news/fiat-tipo-5-porte-e-station-wagon-prezzi-345960

Autor auto 25 Mar 2016, 13:17

Tipo SW u Italiji - 22.900 euro za 1.6 MultiJet Lounge ?

A istovrsan hatch je 21.500 ?

A, koliko im je tako motorizovan sedan Longue?

Autor moron 25 Mar 2016, 13:25

Gledam na konfiguratoru na fiat.it, Tipo SW i HB u osnovnim paketima imaju identicnu instrument tablu kao i Tipo limuzina, a onu sa "tabletom" i drugacijim gornjim delom (koja je bila izlozena na salonu u Zenevi) tek u najskupljem paketu... moronov "strah" ipak nije bio neopravdan...

http://www.fiat.it/tipo/tipo-hatchback-5-porte-configuratore

Autor Orlo 25 Mar 2016, 13:28

Ma, da sačekamo mi to kod nas, tu lepotu i te ponižene cene ...

Autor moron 25 Mar 2016, 13:54