
Mali britanski proizvođač Morgan je nedavno najavio širenje svoje palete i investicije u proširenje fabrike Malvern u Velikoj Britaniji.
Tačnije, iz Morgana najavljuju da će svoju ponudu do 2019. godine proširiti električnim i hibridnim pogonskim sistemima. Takođe, u planu je i zapošljavanje novih radnika i proširenje kapaciteta u njihovoj Malvern fabrici.

Jedan od noviteta je sada prikazan na sajmu automobila u Ženevi, a u pitanju je serijski Morgan EV3 sa elektropogonom.

Morgan je inače EV3 u formi koncepta predstavio još prošle godine na Goodwood Festival of Speed događaju.

Serijski EV3 pokreće elektromotor sa 63KS (baterije su od 20 kWh), pri čemu ovaj samo 500 kg teški automobil do 100 km/h ubrzava za manje od 9 sekundi i postiže više od 145 km/h.

Što se tiče autonomije, ona sa jednim punjenejm baterija iznosi 150 milja (241 km).
Takođe, Morgan je u Ženevi izložio i specijalno izdanje modela 4/4, pripremljeno povodom njegove 80-godišnjice.

Morgan 4/4 80th Anniversary će biti dostupan u samo 80 primeraka, sa izborom između tri boje (uključujući i Saxe Blue boju), točkovima u boji vozila, kao i novim detaljima u unutrašnjosti.
Za pogon se brine Fordov 1,6 litarski četvorocilindrični motor, do 100 km/h stiže za 8 sekundi, a može do 185 km/h.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Hvala autoblogu sto mi je pomogao da odlucim koje ce boje da budu na Vespi. Samo da nije kasno da majstoru javim. :D
Voleo bih da imam ovaj Morgan gore. Cenim da je osmeh na licu zagarantovan. Kao i suze, znoj, dim, insekti, kisa i sl.
Al' dobro sad...
@Uros Cuore Sportivo
Nećeš valda ovu šerpa plavu?
Siva u kombinaciji sa crnom je pak uvek u trendu :)
@MAX,
Bice mat siva u kombinaciji sa hrom detaljima, crnim ili tamno sivim felnama (plastificiranim) i magnetom (ventilator koji se nazire ispod zadnjeg bubrega) i oprugom prednjeg amortizera u ovoj, ja volim da je tako zovem, Subaru zlatnoj boji. Cisto da razbije monotoniju.
@Uros Cuore Sportivo
Biće savršena, spremi "brdo" para za lični outfit, sređivanje motora je pola posla ;)
Kada bella bude završena napravi galeriju i baci link, baš me interesuje kako će izgledati.
Svojevremeno sam dosta vozio Vespu, a drugar prošle godine uze dobar PX 200 (800e), pa se podsetih lepih vremena.
@MAX,
Odredio sam neku razumnu svotu za sredjivanje koju cu, kako stvari stoje i otvaraju se opcije, teska srca povecati za 30%. Tako bar kazu...
Ovo mi je druga sezona sa njom, opremu vec nabavio i istovremeno sticem iskustvo posto mi je ovo prvi motor.
Inace je Vespa LML Star 150 2T, 2008 i isto platio 800eura. A ako uracunam obuku za A kategoriju, kacige, jaknu i sl. onda jos toliko para... Ali osmeh je zagarantovan. Cudno i prevrtljivo motorce.
Kad dobijem motor nazad, nadam se za mesec dana, kacim slike.
@Uros Cuore Sportivo
Drugarov PX je "oldtimer", 1990 god.
Ja sam vozio takođe LML sa okruglim farom, bila je i varijanta sa kockastim, neuporedivo ružnija. Koliko se sećam kasnije su proizvodili samo sa okruglim, a dodali su automatski mešač smeše, pa pretpostavljam da je i tvoja takva.
Inače izuzetno pouzdan motor iako je Made in India. Problem je što je inženjerski prevaziđena još krajem osamdesetih, mali točkovi, loše kočnice. Meni je najviše smetalo što se zbog disbalansa (motor sa strane) mora sedeti malo nageto. Često provozam kumov Beverly 500, nebo i zemlja u odnosu na staru školu, ali nema romantike, ma šta to značilo.
Sada vozim motor sa preko 100ks i mogu ti reći da mi je previše...
@MAX,
Da, sve kako si je opisao. Mali tockovi su najveci problem zapravo, kombinovano sa mojim malim iskustvom. Ali prsti od "romantike". :D
Ja sanjam neki naked do 600 kubika ali moram da idem nekim redom. Drugi problem je visina od 187 cm pa onda i vecina tih motora otpada zbog neudobnog polozaja sedenja.
Pre ulaganja u ovu moju indijku lomio sam se da uzmem Kawasaki ER5 ali nisam mogao da se odreknem Vespe. A za jedno i drugo nisam bio spreman.
Bice uskoro, veci motor mi treb zbog duze voznje i sigurnosti, brzina me ne fascinira nego taj varljivi osecaj slobode.
Vozis, smejes se i paralelno si prestravljen.
@Uros Cuore Sportivo
Bila bi ista zemlja porekla, i ER je "Indus", kao i mnogi KTM-ovi malih kubikaža.
Visina jeste problem, ali si na granici da ne moraš da pucaš na prepotentni (više vozači nego motor) BMW GS 1200. Monster bi ti bio mali i meni je sa 180cm, a bio mi je prvi izbor za kupovinu. Polako skuplaj iskustvo, prednost ja kada naučiš da voziš sa "lošim " autom ili motorom vožnja modernijeg postane izuzetno jednostavna, tj. sa tvojom makinom dobijaš, uslovno rečeno dvostruko isustvo.
Kasnije nešto sa 2 cilindra zbog balansa razvoja snage, obrtnog momenta, vožnje lepše polovine, pa i potrošnje.
Svojevremeno si mi preporučio Clarksonovu knjigu koja mi je odlična, a kako sam redovan na blogu (mrzi me da pišem), "vidim" da imamo sličan ukus, pa ako zatreba savet od malo iskusnijeg i starijeg bajkera (što mrzim taj izraz) tu sam.
Pozdrav.