home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mazda MX-5 RF

23 Mar 2016 - 00:45 Noviteti Link

Mazda je novu, četvrtu generaciju modela MX-5 (Miata) predstavila još u septembru 2014. godine, ali samo u Roadster verziji sa mekim sklopivim krovom. Već tada su se međutim pojavile glasine da bi kasnije trebalo da se pojavi i varijanta sa tvrdim sklopivim krovom.

Prve slike takve Miate su sada pred nama, njen zvaničan naziv glasi MX-5 RF ("Retractable Fastback"), a za mesto promocije je izabran sajam automobila u Njujorku, koji za novinare startuje 23. marta. Tvrdi sklopivi krov inače može da se otvara / zatvara pri brzinama do 10 km/h.

 




Po prvim informacijama, MX-5 RF je nešto teži u odnosu na regularni MX-5 sa mekim skopivim krovom, a takođe je i 5 mm viši.

U kratkoj vesti se još pominje da je MX-5 RF u odnosu na običnu Miatu dobio i modifikovano oslanjanje i upravljanje.

Amerikanci će u MX-5 RF dobiti 2,0 litarski benzinac sa 155KS i 200 Nm, u paru sa šestostepenim manuelnim ili šestostepenim automatskim menjačem.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1222



Komentari

Hmm...Dok nisam video pretposlednju sliku mislio sam da je ovo klasicni targa model kome rucno skines taj deo iznad glave i onda odneses do gepeka. Kad ono citava struktura se dize! Da li je moralo tako? Pade mi na pamet Fijorovantijevo resenje primenjeno na Ferariju Superamerika i Renou Vind (koga vidjam ispred zgrade svaki dan, skarabudzen model nekako).
Sve u svemu simpatican auto, koji sad malo lici na Tojotu GT86 i Subaru BRZ s boka.
Platno je meni elegantnije resenje.

Autor Uros Cuore Sportivo 23 Mar 2016, 01:59

@Uros Cuore Sportivo

My thoughts exactly.

Autor Nitro 23 Mar 2016, 10:10

Bez potrebe zakomplikovan sistem , dok na elferu to i ima logike , kod MX-5 se jednostavno ne uklapa u filozofiju jednostavnosti i lakoće.
Meni se sviđa ova targa koncepcija , budi nostalgiju na japance 80-ih , ali umjesto ove kompleksne izvedbe i njenog razvoja , trbali su samo ovaj skidajući dio napraviti od nekog superlakog kompozita , da bude lagan za rukovanje i napraviti prostor iza zadnjih sjedišta za njegovo odlaganje ,plus uz takvo riješenje bi se dobio i upotrebljiv prtljažnik a i sama struktura bi bila čvršća

Autor Đorđe 23 Mar 2016, 11:10

I ja pomislih targa. Mada nije lose ni ovako, nema onu draz patnje dok skidas taj gornji deo krova, a i izgleda kao kupe kad je krov podignut. Stvarno lep autic.

Autor Damko 24 Mar 2016, 23:02