home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kao što je i najavio ranije ovog meseca, Renault je danas u Moskvi i zvanično predstavio novi crossover pripremljen specijalno za rusko tržište (njegova proizvodnja će se odvijati u Renaultovoj fabrici u Moskvi).

Automobil je nazvan Kaptur (za razliku od naziva Captur koji se koristi na drugim tržištima), ali najveća razlika je u tome što se ruski Renault Kaptur bazira na Dusteru.

Kaptur će biti dostupan sa 4x4 pogonom, a u odnosu na regularni Captur ovaj ruski je duži, ima duže međuosovinsko rastojanje i viši klirens, a odlikuje ga i prostraniji enterijer.

Što se dimenzija tiče, ruski Kaptur je dugačak 4333 mm (francuski Captur 4112 mm), širok 1813 mm (1778 mm), visok 1613 mm (1566 mm), međuosovinsko rastojanje iznosi 2674 mm (2606 mm), a klirens je 204 mm (170 mm). Ovde i podatak da će rusku kupci kod Kaputra moći da izaberu točkove od 16 i 17 inča, kao i da se zapremina prtljažnika kreće od 387 do 1200 litara.

U tabeli ipod možete uporediti dimenzije francuskog Captura, ruskog Kaptura i Renault Dustera za rusko tržište

Za sada još nisu poznati svi podaci (prodaja će naime početi na leto), ali u gami motora kod Kaptura bi trebalo da se nađu benzinci 1.6L (sa 114KS/156 Nm) i 2.0L sa 143KS/195 Nm), kao i 1.5 dCi dizelaš.

Cene još nisu poznate, ali neki ruski sajtovi pominju da bazni Kaptur neće koštati manje od 880.000 do 900.000 rubalja (što je 11.500 do 11.765 evra).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 4171



Komentari

Kapster. :)
Mada je ovaj hibrid bolji od Kaptura i Dustera.
Jel ovo ono sto pominja Oktopod pre neki dan, sklapanje od svega i svacega ?

Autor P1 30 Mar 2016, 16:46

Jos samo da mu kresh testovi nisu na nivou klia 2. :) Ma i da je 15000 bazni, ali sa povecanom bezbednoscu.

Posebno me odusevljavaju: gepek i klirens. Ono sto prakticno ni jedan "suv" danas nema, sem Discoverya.

Autor Fordovac 30 Mar 2016, 17:37

Na oko 5 minuta videa se vidi onaj "izbornik" vrste pogona- Malo blesavo i teško pristupačno mesto.

Autor moron 30 Mar 2016, 18:32

Ovaj Kaptur bi kod nas se bolje prodavao nego Captur.

Autor Renault Terminator 30 Mar 2016, 19:05

Cekaj,jel se ovaj Kaptur pravi u Rusiji ili u Francuskoj pa se izvozi Rusima,ova druga opcija mi malo nema smisla.

Autor Renault Terminator 30 Mar 2016, 19:08

P1
Ovaj auto je dacija, i kao sve dacije u Rusiji ima znak Reno, jer daciju Rus nikada ne bi kupio. Sve jedno, ovaj auto nikada neće dobaciti do Evrope. Po meni jako racionalan i praktičan korak.
A to što se tič sklapanja svega i svačega, to jeste kupovine i markiranja, ne važi ovde, jer je ovo sve jedno matična kompanija, ali važi za Mercedes koji kupuje Reno vozial i motore i stavlja svoje značke.

Autor Oktopod 30 Mar 2016, 19:16

Dacija ?
Pa koja Dacija, ja vidim Kaptur.
Ovo je neki hibrid, ispod Dacija spolja Kaptur.
Spolja gladac iznutra jadac. :)

Autor P1 30 Mar 2016, 19:18

P1
Ja ne znam da li ti vidiš razliku između Kaptur i Captur ??
Ako si završio "osmoljetku", trebalo bi da vidiš razliku.

Inače ovaj auto će se (naravno) praviti u Rusiji. A ako se snakcije nastave, sve su prilike da će se i neki Mercedes u Rusiji prodavati sa ovim tamo, popularnim znakom.

Autor Oktopod 30 Mar 2016, 19:26

Znaci razlika je samo u imenu ?
Posto se spolja razlikovati ne mogu, jedino sto je ovde ispod Dacija. :)))

Autor P1 30 Mar 2016, 19:36

Pa tebalo bi i da vidiš, da estetski Captur i Kaptur, nemaju veze.
Ni po velični, to jest klasi.
Ni po motorima. Povezije ih samo 1,5 DCI, koji se ugrađuje i u Mercedes.
Ni po sigurnosti, rezultatima NCAP-a, krutosti školjke, to jest bilo čega. Lepo piše da je osnov Duster

Autor Oktopod 30 Mar 2016, 19:41

Ne vidim, RenoLi svi isti.
Kao Megan i Talisman na primer, ako gledas od napred ili od nazad.
Razlikuju se bocno jer su limuzina i HB.

Autor P1 30 Mar 2016, 19:45

@ P1, foto poređenje između Kaptura i Captura, obratite pažnju i na veće treće bočno staklo:

http://st3.zr.ru/_ah/img/Ln4DHZcQWdwqaBlauGRxRA=s800

http://st1.zr.ru/_ah/img/AouruB7ID-wS5pMX731TSw=s800

http://st4.zr.ru/_ah/img/SUYemD_z9otNLJqZjXhSYA=s800

Autor auto 30 Mar 2016, 19:48

Znaci kad krene 500L u Rusiju onda nam Kapturusko stize za 10kE?

Autor rasa 30 Mar 2016, 19:48

P1
A Mercedesi nisu isti??? Ja ih stvarno ne razlikujem.
Megan i Talisman su auti na istoj platformi, dva vrhunska auta.

auto
Vidi to P1, nego se "šali"

Autor Oktopod 30 Mar 2016, 19:50

auto
Uh, treba lupa. :)
Dacojzla edisn je nesto veci koliko vidim.
RenoLu je Dacija ko Skoda Vagenu, samo sto RenoL sada stavlja svoj znak na Dacije i oklop.
Ne znam koji Vagen je nastao na Skodi.
RenoLi su bas postali teski za prepoznavanje.

Autor P1 30 Mar 2016, 19:52

Ne znam zašto nije za Evropu (vjerovatno zbog Kadjara) ali ovo komotno može se nazvati Grand Captur , taman ima ono što je standarnom falilo , kao što je bio slučaj kod Scenica , Modusa I Espacea.

Autor Đorđe 30 Mar 2016, 21:51

Djordje
Slazem se, mada Oktopod kaze da je dobro sto ga nece biti u Evropi, iz samo njemu znanih razloga.

Autor P1 30 Mar 2016, 22:06

Auto nema kvalitetet Renault automobila. Identično kao Dacija.
Jeste da Renault na Daciju stavlja Reno znak, na nekim tržištima, ali dobro pazi da se ne pojavi na tržištu EU i Evrope.
Dileri Renoa, su bili ubeđeni jedno vreme da će se u srbiji Dacija prodavati pod znakom Renaulta, ali od toga nema ništa - na sreću.

Jednostavno, samo pogledajte težinu ovog auta (kad se pojavi) i biće jasno šta je. NCAP je neumoljiv, a izolacija Dacije i Renaulta je nebo i zemlja.

Autor Oktopod 30 Mar 2016, 22:13

Duster je baziran na Nisanovoj platformi.
Nisan je kvalitetniji i robusniji od RenoLa.
Cuj Dacija nema kvalitet Renola. :)
Pa mnoge Dacije, kod nas su presle i robusnije vise od Renola.
Dacija se radi siromasno, ali robusno, za odgovarajuca trzista.
Ovaj gore Kaptur je preko 20cm duzi od Captura, veci WB, sto znaci da je komotniji a ima i veci klirens.
Kladim se i da je robusniji od Captura.
Ne znam koliko Captur ima mesta, ne verujem da je sampion komfora, Kaptur je tu sigurno bolji.
A sto se tice Renol kvaliteta, samo da nije ko Vel Satis i Delphi...

Autor P1 30 Mar 2016, 22:34

P1
Ti čisto provociraš. O Daciji nemaš pojma.
Onako ubijaš vreme.
A zaboravljaš da sa Dačijom deliš iste motore.
Po meni, velika sramota za jedan premijum model.
A da je Dacija dobra, kao Reno, valjda bi na njeg amercedes stavio znak
Eto, Dacija bi bila enka GD kalsa.

Autor Oktopod 30 Mar 2016, 22:46

Realno ovaj auto je više Captur nego Duster tj. Capturova karoserija prilagođena prihvatu Dusterovog 4x4 pogona , i kao takav bi mogao proći u Evropi pod značkom Renaulta ,ali kažem sa ovim rastom je isuviše blizu Kadjara kojem bi postao nepotrebna konkurencija

Autor Đorđe 30 Mar 2016, 23:04

Oktopod
A sto Kadjar ( Kaškai sa Renolovim bedzom ) mršavo prolazi ?

Autor P1 30 Mar 2016, 23:06

Tačno. Kaptur bi saranio iovako mršavu prodaju Kadjara. :)

Autor P1 30 Mar 2016, 23:14

Ovo je otprilike kao poredjenje vile i bastenske supe zato sto obe koriste crevo iste marke. Da, A klasa koristi iste motore kao Dacia(ili valjda samo onaj 1 dizel?), ali razliku u ceni poprilicno opravdava. Ni priblizan nivo komfora, dizajna, opremljenosti + zvaka za seljaka(zvana brend).

Ako je NCAP isti, a razlika u ceni mala, naravno da je Kaptur bolji izbor od Dustera, ali mislim da ga bas zbog tog rezultata i ne prodaju u EU(kao i tuce drugih modela i proizvodjaca).

Autor Fordovac 31 Mar 2016, 00:17

Realno premiumi , posebno kompakti, razliku u cijeni najviše opravdavaju ovim četvrto pomenutim...

Autor Đorđe 31 Mar 2016, 00:28