home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renaultovi prodavci u Velikoj Britaniji sada tamošnjim kupcima nude i novu top verziju SUV-a Kadjar.

To je Kadjar Signature S Nav koji dolazi sa Energy TCe 130 benzinskim motorom ili dizelašima dCi 110 i dCi 130, a kao opcija je dostupan i sedmostepeni EDC menjač sa dvostrukim kvačilom.

U standardnoj opremi se između ostalog nalaze crna kožna sedišta, prednja sedišta sa grejanjem, el. podešavanje visine vozačevog sedišta, hands-free parking, sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu, zadnja parking kamera, panoramski krov, dvozonski klima uređaj, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, R-Link 2 sistem sa 7.0-inčnim ekranom, Bluetooth, BOSE sound sistem...

Cene za Kadjar Signature S Nav počinju od 23.695 funti (sa EDC menjačem od 25.025 funti).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1459



Komentari

Ne znam što ga svi pljuju, meni je ovaj Kadjar prelep auto, još ako je na platformi Nissan Qashqai ne može da bude loš. Gledao sam cenovnik ima dizel sa 130ks i 4WD za 24.690. To je skroz OK cena.

Autor Nino 10 Apr 2016, 10:26

Ma pljuju oni koji nemaju pojma sta je Renault.Odlican auto.Meni npr sta smeta,je to sto Renault planira jos jedan SUV da izbaci pored Captura i Kadjara sto forsira toliko te kao terence a odustali od Lagune bar za sada.

Autor Renault Terminator 10 Apr 2016, 11:44

Dakle, uparili su 1.2 TCe sa EDC, i to je po meni najveci benefit Kadjara, nevezano za opremu. Osim DCi 110, sad imamo 2 motora sa mogucnoscu EDC. Ceka se jos i DCi 130 da dobije ovaj dvostrukokvacilas. Sto se tice komparacije sa burazerom, prosto nisam pametan. Osnovne verzije, QQ skuplji za EUR 1250, motor 115, Kadjar motor 130, medjutim, u performansama dosta slicni, 0-100 Nissan 10.9, Renault 10.1, nema nekog benefita od 15 KS vise kod Kadjara.
Kadjar veci prtljaznik (duzi je), QQ duza tradicija. Sto se tice "snage" brenda, Nissan je 4-5 pozicija iznad Renoa.
Najlepsi mi je Tucson, ali jos nemam "herca" da kupim Korejca. Pojma nemam. Blaga prednost za Kadjar, najvise zbog EDC vs. CVT. Malo sam provozao oba QQ benzinca, i zaista jje ovaj 1.2 dobro pogodjen, ne odlican, ali dovoljan, za grad. Nisam uopste primetio znacajnu razliku u odnosu na 1.6 DIG-T. Na auto-putu mozda vise smisla ima jaci. Dizele nisam vozio. Inace u ovoj klasi licno najbolji novi Tiguan, ali drzim da po ceni i indeksu kradljivosti izlazi iz domena racionalne kupovine.
Provozacu Kadjar radi realnije slike.

Autor Priapus 10 Apr 2016, 12:22

Renola , kako su odustali od Lagune , pa šta je Talisman?

Autor Đorđe 10 Apr 2016, 12:48

Koliko je Kashkai lepsi od Kadjara, iako i on nije los.
Sada da imam para, Kashkai u ful opremi bi mi bio idealan allround auto.

Autor Uros Cuore Sportivo 10 Apr 2016, 15:35

Priapus
Nasmeja me sa ovim "tradicija". :)
Kao da govoris o Land Cruiseru ili Wrangleru.
QQ se pojavio 2006-e.
Probao sam prvu generaciju FL, zaista je dobar autic.
Novi ima unapredjen izgled, mada napred i bocno mi je lepsi Kadjar.
RAV4 nudi mnogo vise mesta i daleko je komotniji.
Tucson je prosao i moronov test prostranosti.
Pritom bolje izgleda od QQ, a verovatno je i komotniji od QQ, cim je polozio kod morona.

Autor P1 10 Apr 2016, 15:58

Zadnji kraj je ubedljivo lepši na Kaškaiju.
Renault Kađar je jeftiniji, za sličnu ponudu, pakete opreme i vozne karakteistike, više od 1500€

Autor Oktopod 10 Apr 2016, 16:25

Djordje

Renault prica da je Talisman i Laguna i Latitude,po meni ne moze to biti nikako,prije moze biti naslednik Latitudea.Samo izgovor da se ne proizvodi Laguna.Al vratice Renault svoju Lagunu,kad za to dodje vrijeme,u tom segmentu Renault je decenijama u nazad imao predstavnika.

Autor Renault Terminator 10 Apr 2016, 17:51

Po komentarima vidim da Kadjar nudi vise snage po manjoj ceni.
Oprema verujem da je ista ili cak u korist Kadjara.
S obzirom da je Kadjar zapravo QQ, to mu je samo plus.
Sve se svodi kome se sta vise dopada, uz sve navedeno, pre bi pazario Kadjara.
Bolje performanse, niza cena, sveziji na trzistu.
Djordje & RT
Talisman nije direktan naslednik Lagune, vec zamena kao sto 508 menja 607 i 407.
Mislim da su uboli i sa Talismanom i Meganom novim.
Kliom takodje.

Autor P1 10 Apr 2016, 18:14

Ima neki lik sto je parkirao zlatni Kadjar blizu moje zgrade, rekao bih u full opremi. Čim je stigao kod nas bukvalno. Svaki dan ga gledam na parkingu, i svaki dan sam u fazonu koliko je lep automobil. Neki dan sam video i grafit plavi, ali nisam siguran da je ista osoba u pitanju. A glupo mi da pridjem nekom i pitam "da ne radiš ti u Renou?" :D
U svakom slučaju, jako je lep i kada je isključen, ali kada mu rade LED trake napred tokom dana ili uveče, stvarno izgleda moćno.

Autor Nino 10 Apr 2016, 18:22

Realno Latitude je bio toliko prisutan da niko ne primjeti njegov nestanak , tako da je Talisman direktni naslijednik Lagune i punopravni član D segmenta gdje je i Laguna pripadala , dok za Latitude ni u Renaultu nisu znali šta predstavlja.

A ovo kod Peugeota je bila samo igra brojeva i 508 je bio čista zmjena 407-ici , a pošto nisu imali niti još imaju naslijednika 607-ice , marketinški odjel se potrudio da to prikaže tako.
Jer je 508 čisti predstavnik D segmenta i ne iskače po ničemu iznad , da bi mogao biti naslijednik 607-ice.

Autor Đorđe 10 Apr 2016, 18:43

Đorđe
Mada se slažem da su ista klasa ( D ), 508 "odskače" od 407 samo po jednoj stvari i to "dramatično".
Po wb-u (oko 9 cm razlike) i to se unutra (u drugom redu) veoma dobro oseti, jer je 407 bio "komotan" pozadi koliko i "španska čizma". Ako se ne varam, 407 je bio na 2.728 mm (kao 5008), dok 508 ima 2.817 mm.
Posle redizajna 508 je postao relativno "dobra kupnja" u D klasi (po mom "razumavanju"), jer je "nestao" (sramotni) bazni paket, dok su svi ostali obogaćeni, tako da je sadašnji bazni (active) "spisak mojih starih želja". Naravno, samo kao "sandučar" (za mene).

Autor moron 10 Apr 2016, 19:11

P1 10 Apr 2016, 15:58
RAV4 je šampion prostranosti za moje parametre.
Mada, "moronov test prostranosti" (koji pominješ) ima veoma i "ograničenu upotrebnu vrednost" i to samo za ljude koji imaju meni slične (dis)proporcije :)
Sedne juče u moju šklopociju namesto vozača bivši bloger (EX Italo ...), čovek jeste moje visine, no mesta za kolena mu skoro knap, dok bi mu na glavu stala "dva cilindra". Skoro da sam pukao od smeha ...
Tako da moja "prostorna ocena" ima značaja samo za degene slične meni :)

Autor moron 10 Apr 2016, 19:19

To je bio normalan rast u tom segmentu , jer su svi dobrano povećani (Insignia,Mondeo...) tako da taj rast WB je bio samo da se održi korak u segmentu a ne da se odmjeni 607-ica.

Autor Đorđe 10 Apr 2016, 19:24

Latitude je vozilo koje je onako "uletelo" u Evropu, a nije joj namenjeno bilo.
Talisman je nova Laguna, jeste veći - nešto. Laguna je izbacena zbog loše tradicije sa Laguna 2, koja je imala masu sitnih problema sa elektronikom i sitnicama, do te mere da je uništila renome tog imena. Laguna 3 je odličan auto, ali nije imao šanse zbog prethodnika.

Kod Pežoa je druga stvar, tamo je 508, zamenio 607 i 407.
Pandam sa 607 kod Renoa je bio Velsatis.....

Autor Oktopod 10 Apr 2016, 19:28

Đorđe
508 se pojavio 2011. godine. Pogledaj ti koliki je tada bio Wb kod ostalih predstavnika D segmenta ( passat, laguna (li latitude), akord, avensis, S60 ...). Od svih njih je 508 imao značajno veći Wb (pa, insignija karavan ti ima kao novi 308 karavan, što je žalost za insigniju).
Veči Wb je tada ( 2011. ) možda imao mondeo, superb. Možda mečka C klase ili trojka, ne znam, njih ne pratim uopšte.
Tek posle toga su novi "nepremium" modeli (passat B8, talisman ...) počeli sa "prilagodjavanjem" (značajnijim rastom) Wb-a.

Autor moron 10 Apr 2016, 19:39

@Oktopod,
Zar Vel Satis nije bio legitimni naslednik Safrana?

407+607=508
Vectra+Omega=Insignia

U vreme kad su fuzionisali ove dve klase, to su videli kao smanjivanje troskova umesto da imaju predstavnika vise srednje klase koji, po nepisanom pravilu, svakako gubi od velike trojke iz Nemacke.
Ovako jedan srednji auto koji koliko toliko pokriva obe klase. Zar nije to razlog zasto je i Saab 9-5 porastao onoliko, usao je cak po duzini u visu klasu.

Talisman mu dodje kao fuzija Lagune i Vel Satisa, da ne kazem Latituda.

Autor Uros Cuore Sportivo 10 Apr 2016, 19:59

Uros Cuore Sportivo
Velsatis jeste naslednik Safrana.

Zašto ovi navedeni proizvođači spajaju klase?
Zato što veliku limuzinu može da napravi samo Mercedes - Audi - BMW. Jednstavno, u tom segmentu drugi prodaju zanemarljivo mali broj auta, tako da se nema nikakva računica. I realno je glupo kupiti takvu limuzinu da nije premijum i kuksuz. Evo uporno sa Superbom pokušavaju da prave cirkus.... Cigansaka limuzina...

Autor Oktopod 10 Apr 2016, 20:05

@Oktopod.
Slazem se.
Ali Superb je surovo racionalan. Za male pare dostizes komfor "pravih" limuzina a luksuz je ponekad i subjektivan osecaj. Da pruzis noge pozadi, da ima koza i da kad kvrcnes rukom da ne "zvoni" plastika...
Da ne pricam sto za manje para kupujes auto od par metara duzine. Velicina=luksuz.

Ja sam nostalgican za tim vremenom kada sam, kao klinac, vidjao Safran, 605, 166, Volvo 960 Polar, XM, Omegu, Themu, Scorpio...

Autor Uros Cuore Sportivo 10 Apr 2016, 20:09

P1 10 Apr 2016, 15:58

"Tradicija" nekad cini razliku. Makar bila i pod navodnicima. Kod mene CVT cini bitnu razliku. Mada, pricam napamet. Dok ne probam..

Autor Priapus 10 Apr 2016, 20:17

Uros Cuore Sportivo
Dosta sam proveo u Safranu. To je auto čija se udobnost neće ponoviti.
Takođe, dosta sam vožen u Pug 607 sa dizelom 2,2, auto za medalju...

Pogledaj samo na šta liči Super-ba. Posebno zadnji kraj. Čist vagon, gde se kompromis prostornost vidi spolja na kilometar.
Prava limuzina ne previ te kompromise. I ne stidi se i manjaka prostora pozadi. Jedna E klasa, Audi A6 ili BMW 5, nisu pozadi izdašni sa prostorom za noge. Tek S klasa, 7 i A8, je nešto pravo LIMUZINSKO. A evo ovde za nešto slično sa nedostatkom prostora kod Talismana smatra se sramotom. I odma kreće poređenej sa vagonom Super-ba. Ali nju ne porede sa Audijem A6 !
Za mene je Super-ba čista seljačka varijnta. Jer ako hoćeš već prostor, kupićeš Espas ili sličnu klasu.... A ne Super-bu

Autor Oktopod 10 Apr 2016, 20:20

@Oktopod,
Neko je davno na ovom blogu objasnio fenomen izumiranja konkurencije velikoj trojci.
Gde se ostalima zavrsava motorizacija (obicno V6 3.O motori),tu nemcima tek pocinje...

Autor Uros Cuore Sportivo 10 Apr 2016, 21:42

Činjenica da su njemački premiumi u gornjoj srednjoj klasi , jednostavno pomeli ostale , tu i tamo Jaguar ,Volvo i ekipa kupe mrve.
A pomeli su iz prostog razloga zato što ta klasa već uveliko određuje društveni status , a tu su neprikosnoveni svojim jakim brendovima , plus su tehnološki pioniri u razvoju tehnologija , motorna ponuda širokog obima , kvalitet (ponekad diskutabilan) su bili razlog da se marginalizuju velike i udobne limuzine non premium brendova.
Još jedna stvar je uticala na nestanak tih limuzina, kupci kojima su veličina i udobnost bili na prvom mjestu a ne pate od društvenog statusa su se preorjentisali na druga klase vozila (SUV-ovi i minivanovi)

Evo za sve nostalgičare (kao što sam i sam) jedan veliki test tih evropskih limuzina sa kraja 80-ih i početka 90-ih

https://youtu.be/nMcADeTEMLM

https://youtu.be/fLPyElCvQjk

https://youtu.be/FOV4fHmj5Ow

https://youtu.be/Krlp0GnMzsU

https://youtu.be/5wtyOICfeY8

Autor Đorđe 10 Apr 2016, 23:25