home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački proizvođač je objavio konkretnije informacije o novoj generaciji svog benzinskog 1,5 litarskog TSI pogonskog sklopa. Reč je o motoru pod oznakom EA211 TSI evo koji će prvo biti dostupan u verzijama sa 130 i 150KS.

Među mnogim detaljima ističe se turbo punjač promenjive geometrije koji je inače prisutan kod skupljih modela. Dalje, novi 1.5 TSI navodno nudi najmanje 10% manju potrošnju u odnosu na 1.4 TSI snage 125KS koga će zameniti, a vozači će razliku moći da primete u svim režimima vožnje.

Takođe, ovaj novi 4-cilindrični motor će razvijati svoj najveći obrtni moment pri niskom broju obrtaja, odnosno u verziji sa 130KS maksimalni obrtni moment od 200 Nm će biti dostupan već pri 1300 o/min. Podaci o obrtnom momentu snažnije verzije još uvek nisu poznati.

Odnos kompresije sada iznosi visokih 12,5 : 1. Košuljice cilindara kod motora sa 150KS su oslojene korišćenjem APS metode (Atmospheric Plasma Spray) čime se smanjuje trenje na klipnim prstenovima i poboljšava odvođenje toplote.

Izduvna grana je i dalje integrisana u glavi motora, a unapređen je i sistem deaktivacije cilindara koji će biti dostupan u svim verzijama.

Ovo je prva primena Volkswagenovog sistema direktnog ubrizgavanja četvrte generacije, s pritiskom ubrizgavanja od 350 bara. Viši pritisak, navode u VW-u, obezbeđuje osetno smanjenje čestica u izduvu.

Očekuje se da će se novi EA211 evo prvo ugrađivati u modele VW Golf, Škoda Octavia, Seat Leon i Audi A3 u kojima će zameniti postojeću ponudu 1,4 litarskog TSI motora.

Izvor: Autonet.hr

Foto: Volkswagen



čitanja : 3695



Komentari

1,4 TSI u oktaviji (i sa 140 i sa 150 ks) ima 250 Nm , a ovaj "zamenski" 1,5 TSI će sada da ima 200 Nm?

Autor moron 29 Apr 2016, 18:04

A zasto zamenjuju 1.4 TSI ovim novim, zar on nije bio savwrsen? :)))

Autor carobnjak 29 Apr 2016, 22:16

Polako naucice oni da prave i benzinske motore jednog dana.

Autor bk 29 Apr 2016, 23:12