home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše B92, novi motor, koji je već dostupan na češkom i još nekim evropskim tržištima, uskoro će zameniti stari 1.2 TSI i u drugum zemljama Starog kontinenta.

Novi trocilindarski 1.0 turbo benzinac proizvodi 115KS i 200 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a u kombinaciji sa šestobrzinskim manuelnim menjačem, omogućava da Octavia ubrza od 0 do 100 km/h za 9,9 s. U verziji sa DSG automatskim prenosnim sistemom sa 7 brzina, vreme potrebno da auto stigne do stotke skraćeno je za 0,1 s. Maksimalna brzina ovog modela je 202 km/h.

Prema fabričkim podacima, prosečna potrošnja u gradu iznosi 5,4 l/100 km, na otvorenom putu 3,9 l/100 km, dok je CO2 emisija 104 g/km, sa manuelnim, i 106 g/km, sa DSG menjačem.

Izvor: B92.net

Foto: Škoda



čitanja : 1278



Komentari

U odnosu na sadašnji 1,2 TSI iz oktavije, ovaj novi "nudi" 5 ks i 25 Nm više. Ali mu nedostaje taj jedan prokleti cilindar ...
Strah me (ne)pouzdanosti tih 3-cilindraša.

Autor moron 14 Maj 2016, 10:08

Da li im je osnova stari 1,2 HTP ?? Sudeći da pominju Češku, može biti jer je ona postojbina HTP agregata. Trocilindraš od 1L postoji u novoj Fobiji, kao i u VW UP. Ako jeste nastavak ovih motora, neće se proslaviti.

Autor Oktopod 14 Maj 2016, 10:27

To brate, troklipnjaca ponovo jase! :-D

Pozdrav svima iz prekrasnoga Dubrovnika! ;-)

Autor carobnjak 14 Maj 2016, 11:16

3 cilindra i 1000 kubika u automobilu poput Octavie mi baš ne deluju kao najsrećnija kombinacija.

Autor Nitro 14 Maj 2016, 12:11

carobnjak
Pozdrav takodje

Autor moron 14 Maj 2016, 12:35

Nitro
Ovaj motor ima bolje specifiakcije (brzinu i ubrzanje ) od 1,2 TSI.

Autor moron 14 Maj 2016, 12:36

Oktopod
Neko (kome drug navodno radi u servisu citroena) je pre 2-3 dana ostavio loš komentar za trocilindrični 1,2 e-THP, da znaju da gube ulje, kao i rashladnu tečnost. Svaki nov motor je pun dečijih bolesti ...
Doduše, 1,6 VTi je od "dečijih bolesti" patio do "smrti"

Autor moron 14 Maj 2016, 12:38

3.9 l na otvorenom, 5.4 u gradu, 0-100 za 9.9.. Nema razloga za sumnju u istinitost specifikacija..

Autor Priapus 14 Maj 2016, 12:39

Što se prosečne potrošnje ove Octavije tiče, u ranije objavljenom press saopštenju Škode se kaže i ovo: "potrošnja liftbacka u tzv. novom evropskom voznom ciklusu (NEDC) čini samo 4,5 l/100 km (104 g CO2/km)".

Ovo je objavljeno u saopštenju o Škodama za modelsku godinu 2017. Ako nekoga interesuje, članak je ovde:

https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2016/05/01/automobili-skoda-za-modelsku-2017.-godinu

Autor auto 14 Maj 2016, 12:53

Cesto sam vozio Leon 1.2 TSi. To je onaj sa 175 Nm. Vlasnik ga vozio uglavnom po NBGD. Na putnom kompjuteru je bila prosecna potrosnja 11.2 do 11.8 litara, kako kad ga vidim. Tako da stvarno treba verovati VW-u kad kaze da ce u gradu biti 5.4..

Autor Priapus 14 Maj 2016, 14:00

Ovamo svi glume patetiku povodom lažiranja podataka o izduvnim gasovima , što budimo realni , i don't give a damn za tim , a lažirani podatci o potrošnji su sasvim ok , čuj 5,4 litre u gradu?!
Jednostavno još uvijek neuhvatljiva cifra za benzince a posebno e u prilično masivnoj Octaviji.

Autor Đorđe 14 Maj 2016, 14:01

Pri cemu, postoji "teorija" da BC uglavnom laze na manje, tako da.. TSi, hvala lepo.. Ide sasvim lepo. Dobro vuce. Na otvorenom po BC 7.8, do Grcke i nazad. Ali u gradu..

Autor Priapus 14 Maj 2016, 14:57

"5,4 litre u gradu" ne može faktički ni dizel C segmenta ( možda može smart, ali nije taj segment )

Autor moron 14 Maj 2016, 15:22

Ja sam imao prilike da se družim jedno vrijeme sa takvim konceptom (3 klipa+turbo) , ali u manjem automobilu (Clio tCe90) otvorene ceste troši stvarno malo , ispod 5 litara , ali zato u gradu bez minimalno 7 neće da priča , tako da u Octaviji su ovo nebuloze...

Autor Đorđe 14 Maj 2016, 15:38

Još jedan izdanak aluminijske EA211 familije motora.
Od turbaka:
1.0 I3
1.2 I4
1.4 I4
I nadolazeći 1.5 I4 Atkinson

Atmo:
1.0 I3
1.6 I4

E sada kod 1.5 smanjivali moment no to je Atkinson tako da je tu bitan odziv na gas i niska potrošnja.

No problem kod ovoga 1.0 što je ekstra na papiru no većina se slaže da u praksi 1.2 daje bolji osjećaj na gasu i manju potrošnju.

Autor N.N. 14 Maj 2016, 16:39