
BMW će od leta ponudu Serije 1 i Serije 2 proširiti, i to verzijama BMW M140i i BMW M240i, a biće dostupna i varijanta BMW 230i.

Ukratko, BMW M140i (hatchback sa 3 i 5 vrata) i M240i (Coupe i Cabrio) pokreće 3,0 litarski TwinPower Turbo šestocilindraš sa 340KS i 500 Nm, što je za 14KS i 53 Nm više od ranijih modela M135i i M235i.

Takođe, nove verzije imaju za 0,3 sekunde bolje ubrzanje od 0 do 100 km/h i potrošnju goriva manju za 7 odsto.
Treba pomenuti i stop/start sistem i regenarciju kočione energije, dok će menjači u ponudi biti unapređeni šestostepeni manuelni i osmostepeni automatik (pri čemu verzije sa automatikom imaju i novu Launch Control funkciju).
BMW
M140i sa zadnjim pogonom i manuelnim menjačem od 0 do 100 km/h stiže za 4,8
sekunde, a sa automatikom za 4,6 sekunde (verzije sa xDrive pogonom na sva
četiri točka i standardnim automatskim menjačem do stotke ubrzavaju za 4,4
sekunde).
BMW M240i Coupe sa zadnjim pogonom od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekunde (sa
automatikom za 4,6 sekunde), a sa pogonom na sva četiri točka za 4,4 sekunde.
Od jula ove godine će se u prodaji naći i BMW 230i (u Coupe i Cabrio varijantama), i to sa 2,0 litarskim četvorocilindričnim turbo benzincem sa 252KS i 350 Nm.

Coupe verzija ćo 100 km/h stizati za 5,8 sekundi (sa osmostepenim automatikom za 5,6 sekundi), a Cabrio za 6,1 sekundu (sa automatikom 5,9 sekundi). U zavisnosti od verzije, potrošnja goriva iznosi od 5,7 do 6,8 l/100 km.
Takođe, Serija 2 će od leta biti dostupna sa opcionim crnim Dakota kožnim enterijerom i plavim kontrastnim šavovima.
Na kraju, BMW je i zvanično predstavio svoj novi 3,0 litarski šestocilindrični dizel motor sa četiri turbo punjača.

Motor će se prvo ugrađivati u BMW 750d xDrive (uključujući i 750Ld xDrive verziju sa produženim međuosovinskim rastojanjem), a raspolaže sa 290 kW/400KS i 760 Nm pri 2000-3000 o/min. (u kombinaciji sa standardnim 8-stepenim automatskim menjačem).

U odnosu na tri-turbo dizelaš koji zamenjuje, novi agregat će imati bolji odziv i masivni obrtni moment od niskih obrtaja (više od 450 Nm već pri 1000 o/min.), kao i manju potrošnju goriva (iznosi od 5,7 do 5,9 l/100 km). Ovde i podatak da se emisija CO2 kreće od 149 do 154 grama po km.
BMW 750d xDrive sa ovim motorom će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4,6 sekunde (sa dužim međuosovinskim rastojanjem za 4,7 sec), dok će najveća brzina biti ograničena na 250 km/h.
BMW 750d xDrive i 750Ld xDrive se neće prodavati u SAD-u, dok u Evropi prodaja startuje u julu.
Takođe, ovaj motor će po ranijim najavama u budućnosti dobiti i drugi BMW modeli, kao što su X5 M50d i X6 M50d.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Pa i 750i na papiru ide brze od S500 ali ga S500 pregazi. :)
Mozda ne kasni dizel puno do 100, zbog X drive-a, ali do 200 bi ga unistili. :)
A sta tek kad u novog Osmana bucnu onaj V8 tdi, do 100kmh ce ga porediti sa 760 a ne sa dizelom. :)
Bolje nek bmw ubaci 720i, pa da smanje zaostatak za S klasom. :)
vidi sta mu ovaj radi :-)))
http://www.germancarforum.com/attachments/amus_-_bmw_730d_vs_mercedes-benz_s350_d-4-jpg.362220/
s klasa za penzose.bitno da je jastuce tu :-)
naravno,pobeda 7ice ko vrata:
http://www.germancarforum.com/attachments/amus_-_bmw_730d_vs_mercedes-benz_s350_d-6-jpg.362222/
http://www.germancarforum.com/attachments/8-jpg.352781/
puni boraniju :-))) do 200kmh cela sekunda :-))) slab je merc. ali "osman" moze biti brzi.ali s klasa nikada.
bmw series 8
4 turbo punjača ???
Neka hvala, i jedan je mnogo za brigu i popravku.
Jefitnije je ugraditi mlazni motor od MIGA 21.....
A što će Mrcedesu 4 turbo punjača ?? Treba li to njihovim korisnicima?? ILI IH ZANIMA UDOBNOST I PRESTIŽ?
Za vas iz BMW je to razumno, za svaki točak po jedan turbo punjač, a pogon na 2 točka.
oktopode, aj da ti odgovorim mada izbegavam jer su te svi provalili da u najmanju ruku veze nemas sa vezom.tako je bilo i price sa tri turbopunjaca pa se vlasnici nisu zalili.sa 4 ce biti isto.100,150.000km ce preci bez problema to je sigurno.4,5godina ce trajati.za one koje kupuju ovakva kola to je to.voze auto par godina i posle prodaju nekom kompleksasu sa balkana pa nek se on bakce sa tim stvarima.ovaj auto se pravi za ljude pre svega u EU,a ne za balkance koji dozivljavaju vrhunac kad kupe premium star 6,7 godina sa 200.000km na satu. kao sto vidis,ostavio sam linkove pa vidi sta kazu za sedista u 7ici.prave pilates lopte :-)))
благо речено, непримерено је луксузне лимузине рангирати према убрзању ... генерално, свака седмица, ес класа или осмица би остављала исти утисак са било којим адекватним мотором да је опремљена ... поуздан мођан мотор који може да пружи безбедно и брзо путовање је обавезан, али можете ли да замислите обарање времена на Кошутњаку у седмици или осмици, о есу да не говорим ... па то је ко кад од врхунског црног вина правиш шприцер, није да не може, али се то једноставно не ради јер нема смисла ... хоћу рећи, такви аутомобили постоје, али не служе ничему осим ку**ењу
bmw series 8
Sam kažeš da će taj "Four turbo makina" da pređe 100 -150 000 km, a ja da dodam ako i toliko - dobro je.
A ja sa novim puntom pređem 200 000 km, pa se žalim.
I šta je tu premijum, punto ili BMW ??