
Riselshajm. Ukoliko ste osoba koja voli čili sos na tostu a u potrazi ste za razumnim, ali u isto vreme „zaljućenim“ hečbekom, Opel Astra sa novim 1,6-litarskim BiTurbo dizel motorom je upravo automobil za vas (NEDC kombinovani ciklus potrošnje goriva: 4,0-4,1 l/100 km; 106-109 g/km CO2).
Astra 1.6 BiTurbo CDTI iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 8,6 sekundi, dok međuubrzanje od 80 do 120 km obavlja za 7,5 sekundi, i nastavlja da ubrzava sve do maksimalne brzine od 220 km/h. Ovaj spoj visokih performansi i skromne potrošnje čini ovu twin-turbo Astru jednim od najefikasnijih automobila u C segmentu.

Pored sjajne efikasnosti, elastičnost je takođe glavna prednost ovog vrhunskog motora sa 118 kW/160 ks. Maksimalni obrtni moment od 350 Nm je dostupan pri samo 1.500 o/min. U kombinaciji sa malom masom (nova Astra je do 200 kilograma lakša u odnosu na prethodni model) i odličnim odzivom na papučici gasa, BiTurbo hitro ubrzava iz niskih obrtaja. Uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom, četvorocilindarski agregat sa sekvencijalnim turbo punjačem koji operiše u dva nivoa, uglađeno i progresivno podiže obrtaje do 4.000 u minuti, kada ostvaruje maksimalnu snagu. Motor je takođe veoma rafiniranog rada, što putnički odeljak Astre čini posebno tihim, komfornim i izdašnim prostorom za putovanja.

„Kada smo lansirali Astru prošle godine, njena kombinacija prostranosti, opremljenosti, komfora i digitalne povezanosti, uzdrmala je konkurenciju u C segmentu“, kaže dr Karl-Tomas Nojman (Dr. Karl-Thomas Neumann), CEO Opela. „Nova Astra je jedan od najlakših automobila u segmentu, a kada je opremljena novim 1,6-litarskim twin-turbo motorom, malo je modela koji mogu da se nose sa jedinstvenim spojem snage, performansi, rafiniranosti i ekonomičnosti BiTurba.“

Potpuno nova arhitektura male mase obezbeđuje bazu, kako za hečbek Astru sa petoro vrata, tako i Sports Tourer. Integracija pametnih mobilnih telefona i revolucionarni sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije, Opel OnStar, obezbeđuje vrhunsku digitalnu povezanost. Astra takođe nastavlja Opelovu tradiciju uvođenja komponenti u C segment, koje su prethodno bile dostupne isključivo u višim tržišnim segmentima, kao što su IntelliLux LED® matrični farovi.
Ovi kvaliteti su već doneli Astri mnoga priznanja. Pored titule za „Evropski automobil godine 2016.“, nova Astra je pobrala međunarodna priznanja kao što su „SAFETYBEST 2015“ i „Zlatni volan 2015.“. Takođe je dobila maksimalnih pet zvezdica za performanse na Euro NCAP „kreš“ testu. Astra BiTurbo hečbek je takođe pobednik važnih uporednih testova, sprovedenih od strane automobilskih medija. U Nemačkoj, „Auto Zeitung“ je naglasio: „Opel Astra pobeđuje premijum ligu“, nakon što je nova Astra bila bolja od Mercedesa A 220d i BMW-a 118d (izdanje 10./2016.); da bi „AutoBild“ (izdanje 17./2016.) objavio da Opel Astra „iza sebe ostavlja čak i BMW“.
Cene za novu Astru 1.6 BiTurbo CDTI sa petoro vrata počinju već od atraktivnih € 27,310.
PR saopštenje - Opel
Što bi rekao Dr. Marušić: "dizelaš od 1598 ccm, kojem je teško naći manu ... "
Da li Dr Marušić zna da Opel do sada nije napravio dizel motor koji je vredeo bilo čemu ?? Možda misli da je ovaj prvi ?
Jel im ovaj ima kakve veze sa 1,6 MJ ?? Možda su sami nešto "kalemili" i vežbali ??
Astra (kakva god) da počinje sa (atraktivnih!!!) 27k evra... Ma daj...
Ovo PR priopćenje je lepo, ali je u cenovniku napisana pogrešna cena za ovaj dizel 23.482 ).
Možemo mi opel da volimo ili mrzimo, ali u C segmentu nema ovako malo jačih dizela za male pare. Sve se bojim da su "džabe" focus i 308 (BlueHDI sa 180 ks), VW grupacija, trojka, tako da ni cena ove astre ne može baš da bude baš kao za "normalne verzije". Neki više i ne nude jače verzije u C segmentu. Mada je i pitanje koliki procenat ljudi u tom segmemtu uopšte uzima "malo jače" motore.
Cene za novu Astru 1.6 BiTurbo CDTI sa petoro vrata počinju već od atraktivnih € 27,310.
прочитао сам једно 7 пута ... и даље пише исто
мора да са мном није у реду нешто уопште ме не привлачи Опел Астра од 1600 кубика и 27 ХИЉАДА еура ... почетних
они наивци из Мазде продају Mazda 3 Sport CD150 Revolution Top (све са кожним ентеријером) за 26.590 евра
шта рећи осим "Ива се радује као дете"
moronu jel ti vidis sta pises? citroen c4 2.0 hdi 150 hp 0-100 8,5 sekundi https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Citroen/13973/Citroen-C4-II-HDi-150-Exclusive.html .smorio si vise ta tvojim gl*pim komentarima kdo svakog posta .pozz