home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Riselshajm. Ukoliko ste osoba koja voli čili sos na tostu a u potrazi ste za razumnim, ali u isto vreme „zaljućenim“ hečbekom, Opel Astra sa novim 1,6-litarskim BiTurbo dizel motorom je upravo automobil za vas (NEDC kombinovani ciklus potrošnje goriva: 4,0-4,1 l/100 km; 106-109 g/km CO2).

Astra 1.6 BiTurbo CDTI iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 8,6 sekundi, dok međuubrzanje od 80 do 120 km obavlja za 7,5 sekundi, i nastavlja da ubrzava sve do maksimalne brzine od 220 km/h. Ovaj spoj visokih performansi i skromne potrošnje čini ovu twin-turbo Astru jednim od najefikasnijih automobila u C segmentu.

Pored sjajne efikasnosti, elastičnost je takođe glavna prednost ovog vrhunskog motora sa 118 kW/160 ks. Maksimalni obrtni moment od 350 Nm je dostupan pri samo 1.500 o/min. U kombinaciji sa malom masom  (nova Astra je do 200 kilograma lakša u odnosu na prethodni model) i odličnim odzivom na papučici gasa, BiTurbo hitro ubrzava iz niskih obrtaja. Uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom, četvorocilindarski agregat sa sekvencijalnim turbo punjačem koji operiše u dva nivoa, uglađeno i progresivno podiže obrtaje do 4.000 u minuti, kada ostvaruje maksimalnu snagu. Motor je takođe veoma rafiniranog rada, što putnički odeljak Astre čini posebno tihim, komfornim i izdašnim prostorom za putovanja.

„Kada smo lansirali Astru prošle godine, njena kombinacija prostranosti, opremljenosti, komfora i digitalne povezanosti, uzdrmala je konkurenciju u C segmentu“, kaže dr Karl-Tomas Nojman (Dr. Karl-Thomas Neumann), CEO Opela. „Nova Astra je jedan od najlakših automobila u segmentu, a kada je opremljena novim 1,6-litarskim twin-turbo motorom, malo je modela koji mogu da se nose sa jedinstvenim spojem snage, performansi, rafiniranosti i ekonomičnosti BiTurba.“

Potpuno nova arhitektura male mase obezbeđuje bazu, kako za hečbek Astru sa petoro vrata, tako i Sports Tourer. Integracija pametnih mobilnih telefona i revolucionarni sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije, Opel OnStar, obezbeđuje vrhunsku digitalnu povezanost. Astra takođe nastavlja Opelovu tradiciju uvođenja komponenti u C segment, koje su prethodno bile dostupne isključivo u višim tržišnim segmentima, kao što su IntelliLux LED® matrični farovi.

Ovi kvaliteti su već doneli Astri mnoga priznanja. Pored titule za „Evropski automobil godine 2016.“, nova Astra je pobrala međunarodna priznanja kao što su „SAFETYBEST 2015“ i „Zlatni volan 2015.“. Takođe je dobila maksimalnih pet zvezdica za performanse na Euro NCAP „kreš“ testu. Astra BiTurbo hečbek je takođe pobednik važnih uporednih testova, sprovedenih od strane automobilskih medija. U Nemačkoj, „Auto Zeitung“ je naglasio: „Opel Astra pobeđuje premijum ligu“, nakon što je nova Astra bila bolja od Mercedesa A 220d i BMW-a 118d (izdanje 10./2016.); da bi „AutoBild“ (izdanje 17./2016.) objavio da Opel Astra „iza sebe ostavlja čak i BMW“.

Cene za novu Astru 1.6 BiTurbo CDTI sa petoro vrata počinju već od atraktivnih € 27,310.

PR saopštenje - Opel



čitanja : 1491



Komentari

Ukratko: savrseno ruzna! :)

Autor carobnjak 17 Maj 2016, 16:43

Što bi rekao Dr. Marušić: "dizelaš od 1598 ccm, kojem je teško naći manu ... "

Autor moron 17 Maj 2016, 19:15

Da li Dr Marušić zna da Opel do sada nije napravio dizel motor koji je vredeo bilo čemu ?? Možda misli da je ovaj prvi ?
Jel im ovaj ima kakve veze sa 1,6 MJ ?? Možda su sami nešto "kalemili" i vežbali ??

Autor Oktopod 18 Maj 2016, 00:15

Astra (kakva god) da počinje sa (atraktivnih!!!) 27k evra... Ma daj...

Autor Miki 18 Maj 2016, 07:34

Ovo PR priopćenje je lepo, ali je u cenovniku napisana pogrešna cena za ovaj dizel 23.482 ).
Možemo mi opel da volimo ili mrzimo, ali u C segmentu nema ovako malo jačih dizela za male pare. Sve se bojim da su "džabe" focus i 308 (BlueHDI sa 180 ks), VW grupacija, trojka, tako da ni cena ove astre ne može baš da bude baš kao za "normalne verzije". Neki više i ne nude jače verzije u C segmentu. Mada je i pitanje koliki procenat ljudi u tom segmemtu uopšte uzima "malo jače" motore.

Autor moron 18 Maj 2016, 09:15

Cene za novu Astru 1.6 BiTurbo CDTI sa petoro vrata počinju već od atraktivnih € 27,310.
прочитао сам једно 7 пута ... и даље пише исто
мора да са мном није у реду нешто уопште ме не привлачи Опел Астра од 1600 кубика и 27 ХИЉАДА еура ... почетних
они наивци из Мазде продају Mazda 3 Sport CD150 Revolution Top (све са кожним ентеријером) за 26.590 евра
шта рећи осим "Ива се радује као дете"

Autor Столе 18 Maj 2016, 10:20

moronu jel ti vidis sta pises? citroen c4 2.0 hdi 150 hp 0-100 8,5 sekundi https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Citroen/13973/Citroen-C4-II-HDi-150-Exclusive.html .smorio si vise ta tvojim gl*pim komentarima kdo svakog posta .pozz

Autor kiza 18 Maj 2016, 22:47

kiza
Ne razumem što si tako hipersenzitivan ... Čemu u C segmenetu kao najjaču ponudu PSA grupacije pominjati BlueHDI od 150 ks, kada je BlueHDI 180 (valja) jači. Moje izvinjenje što sam za PSA pomenuo samo 308, a ne i C4. Uh, nisam ni DS ...

Autor moron 18 Maj 2016, 22:52

i to sto kazes 180 je jaci :) taj motor u astri ce biti dobar mzda 10 godina posle svake godine radi po 1 turbinu plus ostale gluposti :) :) :)

Autor kiza 21 Maj 2016, 22:00