
Kompanija Mazda širi svoju ponudu u Evropi, a jedan od noviteta je Mazda 3 sa 1,5 litarskim dizel motorom, koja će biti dostupna kao sedan i hatchback.
Radi se o Skyactiv-D agregatu koji razvija 105KS i 270 Nm obrtnog momenta.

Japanska kompanija obećava prosečnu potrošnju od 3,8 litara na 100 pređenih kilometara uz emisiju CO2 od 99 g/km. Automobil će s ovim motorom od 0 do 100 km/h ubrzavati za 11 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 187 km/h.

Mazda 3 dolazi i u specijalnoj hatchback verziji sa 18-inčnim točkovima, crnom kožom u unutrašnjosti sa crvenim koncem i Aero opremom. Bolje opremljeni modeli će imati DAB radio, zadnju kameru i drugo.

Tu je i 7-inčni ekran osetljiv na dodir, rotirajući kontoler multimedijalnog sistema i head-up Active Driving Display.
Izvor: Klix.ba
Foto: Mazda
Ovo je sigurno najbolji dizel u klasi, sa bogatom tradicijom kao i Opel-ov... :)
Dugo su se spremali za Evropu, da izađu na megdan.
1500 kubika, najsavremeniji Mazda motor, u klasi starog 1,5 DCI po karaktristikama.
Još samo da dosegnu taj kvalitet i pouzdanost.
Lako je bilo praviti iz 2,2 D 150 ks. Ovaj 1,5, je tanak, a kako će se pokazati znak ?
Piasao sam više puta o tome, ali nazvaše to neki botovanje. Ja lično ovaj auto ne bi kupio
Oktopod
koleginica se dvoumi izmedju Reno Captur 1.5 dci 1-6500 eura i Mazda 3 sedan 1.6 B - 17200 eura, sta kazes?
Oktopod
Koliko je "po saobraćajnoj" teška mazda 3 sa motorom 2,2 dizel?
Po katalogu, sa vozačem od 75 kg ima samo 1.385 kg.
carobnjak
Ja bi preskočio Captur, u svakoj varijanti. Ako hoćeš objasniću. Ili Klio, ili Megan. Megan je zaista pogodak, čak i Zen paketu opreme, i sa motorom TCE 100.
Mazda 3 sedan, ima čudne motore benzince, 2,2 neprimeren zbog registracije, a zaista je jako nepregledna za vožnju u rikverc.
Predlažem Megan 1,5 DCI, može i ZEN od 90 ks, sa metalik bojom za 17 000€, ili ZEN bez metalik boje sa 1,5 DCI 110 ks (odličan motor).
Vidi, sve ove aute jako dosta vozim, zato ti i navodim....
moron
Ne znam za težinu Mazda 3 sedan 2,2, moram da pogledam u saobraćajnoj, ali ne može brže od 230, to znam :)
Ovo za saobraćajnu, može sledeće srede
Oktopod
Mazda se ceka do septembra...
Ja joj predlozio Megane, nije ga jos videla uzivo.
Inace vozi Twingo (2008.), vreme je za zamenu, hoce nesto vece...
Astra joj je grozna (al odma sam se slozio)! :)))
carobnjak
Megan kad vidi, nema dalje... Ako joj se Captur svideo, Megan je 2 klase iznad.
Captur je nekako promašen, nestabilan, nervozan po neravninama i čak neudoban po neravninama - skakuće. Sem za grad, nije...
Klio je sušta suprotnost... A u Kapturu se sedi slično kao u 500L, tako da vozač teško spoji sedište i volan sa telom u jednu celinu.
Megan je stigao po salonima kao promotivni, i verujem da se odmah može uzeti pojedini modeli. Osim onog tableta, što pojedinima smeta kako izgleda (ja sam navikao), zaista nema manu. Cena važi do kraja meseca.
Mazda ima skupo održavanje do bola, a realno jako je slična u vožnji sa meganom.