
Kao što je bilo i najavljeno, Peugeot je danas i zvanično predstavnicima medija prikazao novu generaciju crossovera 3008, dok će šira javnost moći da ga upozna na jesenjem sajmu automobila u Parizu (prodaja u Evropi startuje u oktobru).

Dakle, automobil je napravljen na modularnoj platformi EMP2 (pa je od prethodnika lakši do 100 kg), dok je dizajn inspirisan i Peugeotovim koncept vozilom Quartz.


Međutim, možda i zanimljivija od spoljašnjosti je unutrašnjost novog 3008, koja je opremljena i-Cockpitom.


Nova generacija 3008-ice je naime dobila potpuno novi izgled unutrašnjosti, uz i-Cockpit sistem sa višefunkcionalnim 12.3-inčnim ekranom. Treba pomenuti i 8-inčni ekran infotainment sistema na centralnoj konzoli, sa navigacijom, pri čemu sistem nudi podršku za Android Auto, Apple CarPlay i MirrorLink.
Ovde treba pomenuti da novi 3008 nudi i prostraniju unutrašnjost nego ranije, pri čemu je dužina automobila produžena za 8 cm (na 445 cm), širina i visina su neizmenjene, dok je međuosovinsko rastojanje duže za 6,2 cm. Veći je i prtljažnik, koji sada ima zapreminu od 520 litara, odnosno 1580 litara sa oborenim zadnjim sedištima.


Peugeot će kod 3008-ice nuditi i prednja sedišta sa funkcijom masaže, veliki panoramski krov, glasovne komande, bežično punjenje telefona, sistem Advanced Grip Control sa pet modova (normal, snow, mud, sand, ESP OFF), kao i Hill Assist Descent Control (HADC).


Što se tiče game motora, u Evropi će biti dostupni benzinci 1.2L turbo sa 130KS i 1.6L sa 165KS, kao i dizelaši 1.6L sa 100KS ili 120KS i 2.0L sa 150KS ili 180KS.

U zavisnosti od verzije, kupcima će na raspolaganju stajati šestostepeni manuelni i šestostepeni automatski menjač.
Proizvodnja će se odvijati u fabrici Sochaux u Francuskoj, dok cene za sada nisu saopštene.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Mene iz nekih uglova podseca na novu Vitaru...
Sve u svemu nije los, svidja mi se...
Ne svidja mi se ideja da se klima podeseva preko ekrana... zapravo nikada mi se nije svidela ta ideja jer samo odvraca bespotrebno pogled sa puta...
Neka Bog pomogne za ovaj "antidizajn". Tek sada vidim koliko je "prošli" bio dobar ...
Pozdravljam malo veći Wb, mada je i "prošli" unutra imao dovoljno mesta zbog drugačije pozicije sedenja.
Svojevrsni anti-retro, i samo zbog toga moja puna podrška, za razliku od FIAT-a i njegovog muženja varijacija na temu 500 do iznemoglosti.
Jedino što bi zbog evidentnog koketiranja sa futurizmom moglo da se desi, da 3008 već za godinu dana počne da izgleda malo zastarelo, ali bože moj, sve ima svoju cenu..
Bez teksta. Dok ne sredim utiske sam sa sobom pozdravljam ovaj hrabar potez Pezoa. Zelim im da konacno nadju pravac. Meni su 208 i 308 odvratni.
Za Kinu ili Evropu?
Izgubili su kompas skroz.
Ovo više liči na Mitsubishi za kinesko tržište.
Volim Pežo, ali ovo je sve ružnije i ružnije.
Videćemo u nekoj silver boji na šta liči
LAcity
Je.eš ti dizajn kola ako treba neka "posebna boja" da bi to kao "lepo izgledalo" ...
Lepo je lepo, bez obzira na boju.
O ukusima se ne raspravlja, ali mi zaista nisi jasni oni koji nalaze zamerke enterijeru pre svega, pa i prednji deo je jako originalan i cak lepsi od konceptnog Fractala. Takodje zadnji deo je odlican, omaz Pezoima iz 80ih, meni je jedino bocna linija trapava, ali sve skupa, kupio bih odmah po ceni Qashqaia. I ako poredimo klasu, pomenuti Qash, Kadjar, Tiguan niko ni blizu nije ovako hrabar, niko nema ovakav enterijer... e sad sto ima brdo ovih sto hoce da im svi automobili od Golfa I do 7 lice i razlikuje su u obliku maske ili krivulji farova, to je drugo
Zanimljivo da kad ja, industrijski dizajner koji se bavi marketingom, kaze nesto, to odmah bude izbrisano, a posle imamo pregrst neargumentovanih komentara koji se slazu ili u pojedinostima ili celokupno sa mojim...
Nije ovo tako ni loše, ali daleko od dizajna za primer. Prednji gril u stilu "new primitives", mada to sad mnogi forsiraju. Videli smo i Fiat, da je to pokrao od Mazde (po meni primitivno rešenje, ali mazda ga bar ima u nekoj formi).
Zadnje svetlosne grupe neprimerene veličini vozila.
Enterijer.... instrument tablu uporno postavljaju na naopak način i jako ružno i nepraktično mesto.
Ali u poređenju sa VW-au automobilima (o Skodicama da ne pričam) ovo je otkrovenje....
UCS je lepo naveo da Peugeot trenutno nema pravac kome bi stremeo, nego švrlja besciljno.
Fordovac
OOOoooo, dizajner. Čime se baviš, dizajnom daski za VW šolju, kesama za stočnu hranu i sl?? E, kad ne shvataš Megana i kad ti on "škrguće", sad mi je jasno sve...
Idi gledaj Mondeo - savršenstvo dizajna...
Ja ne razumem nešto, oko tog "pravca brenda". Ako ja kupujem vozilo, kupujem tačno odredjeni model. A ne brend kao celinu.
I "zabole" me da li taj model prati trenutku filozofiju brenda. Ili je on sam za sebe, pa možda i suprotno svemu što taj brend "dizajnerski nudi" kroz druge modele.
Šta ja imam od toga? Ništa.
Kao što me "zabole", ma, ni najmanje u životu ne interesuje da mi neko "objašnjava dizajn".
Ja sam "pogledem" to vozilo (ako je kao vrsta vozila, tehnički i cenovno u zoni mog interesovanja ), i taj "pogled" u mojoj glavi stvori neki odraz i emociju.
Nema tu ko šta da mi "objašnjava".
A ovo vozilo, samo kada mu unutra pogledam onu instrument tablu "gore" i mali volan "dole", to je za mene tolika "disfunkcija" u startu, da mogu istovremeno oni na sredinu da mu stave i tablet od 32 ili 42 inča, sa 55 ili 155 prekidača na centralnoj konzoli. Ali, šanse nema.
Ni unutra, ni spolja.
Jebo ih "dizajn" !!!
http://www.upslike.net/slika?id=3008-17e81a.jpg
Kao što sam i mislio
Bela je lepša 300x
Lepo, hrabro, originalno. Enterijer oddlican. Jedino sto ne znam kako je voziti sa volanom "u krilu", nisam imao priliku probati 208 ili 308.
Ovaj 3008 je najbolji potez peugeota u poslednjih par godina, konacno nesto novo.
J4ZZER
moron ima 45 leta, suviše da bi od svog novca na duge staze eksperimentisao sa disfunkcionalnim ergonomskim rešenjima kao što je "mali volan dole, u krilu" i "mali instrumenti, daleko, tamo negde gore" i imao je nekoliko testnih vožnji sa tim rešenjem na 308 mk2.
Mene ne čudi da se Tebi "ovo" u enterijeru dopada, jer je ovo "filozofija" HRVoja. Za mene, to je "ništa ni sa čim"
moron
Ako se nema neki cilj u bilo kom poslu, zaluta se ili se izgubi.
Zato je bitno imati neku trenutnu filozofiju i pravac u dizajnu, koji će uz rad i iteracije da dovede od nekog cillja i profita, a korisnike automobila privući i učiniti zadovoljnim.
Vidiš kako ti nisi zadovoljan ovim modelom !? Jedini pravac koji trenutno drže, je nakaradna instrument tabla i volan, sa obrtomerom koji se okreće u kontra smeru.... Toga se drže već 4-5 godina, ali pogrešno očigledno.
:) pa nisi ni ti druze star za tako konzervativne stavove. Postujem svacije misljenje, svako u se i u svoje kljuse, ali enterijer mi izlazi na crtu sa Audijem, a sve skupa mi je ogromni korak napred za Pezo i imace komacno bas dopadljiv automobil. Jedva cekam 308 redizajn i novi 208.
Autoexpress ima slike sivog modela.
Ja se zaista izvinjavam svima, ali, što se mene tiče, mogu sa svojim avangardno autističnim dizajnerskim pravcem da se nose u tri lepe majčine, jer u meni daleko više lepih emocija i ergonomske odgovornosti pri projektovanju budi enterijer jedne fabije klotare, nego li ovo ...
Unutrašnjost perverzija , u vanjskom izgledu , veliki pomak u odnosu na predhodnika (što realno i nije bilo teško) ali da je nešto wau,nije.
Naspram odlazece grdobe ovo je skulptura, bolje reci humanizam i renesansa! :)))
ja se APSOLUTNO slažem sa čarobnjakom, Đorđem i Damkom... ovo je trenutno DALEKO najbolji SUV C segmenta prema kojem Kašika, Kadjar, Tiguan i Kia&Co. izgledaju ko Causescu, kad je u grubom bezveznom braon klot odelu i teškim cipelama došao Titu (u beloj maršalskoj letnoj uniformi) u posjet na Brijune... ko "sirotinjski rođak sa istoka"! :))
dobro, slažem se, da bi na eksterireru možda mogao imat koji "bling" detalj manje i da bi mu maska mogle bit sličnija onim na njihovim zadnjim konceptima (manja i konkavnija) ali.... auto je perverzija! pogotovo detalji, teksture, materiali i nivo završne obrade u unutrašnjosti! auto je mrak!
@moron...
ja sam probao ovaj mali volan na 2008 i 308... i meni je pogotovo na 308 -odličan! uopšte nije nešto posebno nisko. tako samo izgleda, jer je manji a instrument tabla dignuta baš toliko, da ju bez problema vidiš preko njega... a to, da je manjih dimezija je super, jer je direktniji i daje osečaj vožnje go-carta... ak već nešto smeta (mene, jer imam samo 172cm) je to, da zbog više postavljene instrument table vidiš malo manje ceste ispred auta... ali i to se "čuje strašnije" neg stvarno je.
Pežo rešio da počisti konkurenciju. Ubedljivo najbolji auto u klasi. Gepek za 100 litara veći od Quaskai, 50 litara od Kadjara, za 10 od XC60.... Izbor motora fenomenalan. Pametnome dosta.
Z45
Ti pežo 3008 porediš sa XC60? Bez da se ljutiš, molim Te, ali, da li si ti "normalan"? Kakve veze imaju ta dva vozila? Ni dimenzijama, ni motorizacijom (XC60 nikada nije imao kao najslabiju motorizaciju ništa nalik onome iz 3008 ), ni menjačima (ja ne znam da se XC60 ikada nudio sa 5MT ( a čak iovaj novi 3008 će da ima i 5MT uz 1,6 HDI, u vreme kada jedan hjundai i20 ni bazno ne postoji sa 5MT uz 1,1 dizel ), ni 4X4 pogonom (ako zanemarimo 3008 hibrid).
Jedan sa drugim veze nemaju.
Nema ljutnje.
drugmirko
Drago mi je ako ti se dopada ovaj "novi pravac" pežoa, možda će onda neko i da ga kupi, jer ne bih voleo da ta firma propadne, pošto sam "njihov verni rob" već 12 godina.
Što se mene tiče, "ugasili su" sa enterijerom u 208, 308 mk2, 2008, sada u 3008, a bojim se da će da "sjebu" i budući 508 i 5008.
I šanse "za nas" tu (više) nema. Dok su takvi. A bojim se da će još uvek "takvi" biti u vreme kada opet budem "menjao kola", pa od mene ni "covnjak" videti neće.