
Dugo očekivani serijski Ford GT modelske godine 2017 se nedavno pojavio i na ovogodišnjem Le Manu, uz podsećanje da cena bazne verzije iznosi oko 450.000 dolara.
Za pogon se brine 3,5 litarski V6 twin-turbo motor sa oko 630KS i 730 Nm, u paru sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, dok je pogon na zadnje točkove.
Ford je još ranije saopštio da novi GT želi oko 7.000 ljudi, ali je proizvodnja u prve dve godine ograničena na samo 250 komada (američki proizvođač međutim nije saopštio koliko godina u stvari planira da proizvodi novi GT).

Sada su Amerikanci promovisali i specijalnu ediciju nazvanu Ford GT ’66 Heritage Edition, napravljenu povodom 50 godina od one istorijske 1-2-3 pobede koju su 1966. godine u Le Manu ostvarili sa modelom GT40 Mark II.

Ford GT ’66 Heritage Edition se zato odlikuje Shadow Black eksterijerom (u gloss ili mat izdanju), sa srebrnim trkama, stajling paketom od ugljeničnih vlakana, 20-inčnim alu točkovima u gold satin izdanju, kao i enterijerom u kome se ističu sedišta od ugljeničnih vlakana sa Ebony kožom, elementi od ugljeničnih vlakana u mat izdanju, pločica sa serijskim brojem i akcenti zlatne boje.

Cena za Ford GT ’66 Heritage Edition se u vesti ne navodi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Sve je strava samo mi je zadnji deo jeziv...
Kombinacija zlat(kastih) felni i crne boje karoserije nikad ne moze da bude losa ali ima malo tako obojenih automobila.
Ponekad vidim Subaru Imprecu i to je to...
Definitivno jedan od naj naj SS automobila ne samo pojavom , već i performansama što je i dokazao u Le Manu.
U ovoj kombinaciji je apsolutno fantastičan.
Što kaže UCS, šteta što ne dolazi više vozila u ovoj kombinaciji crno/zlatno , tek na tuning sceni je zastupljenije.
Zlatne OZ , BBS LM ili RS sa zlatnim srcem uz crno auto je apsolutni evergreen i nešto poput crnog odijela.
@Đorđe,
Svidja mi se sto ima dosta dugmica a ne jedan veliki touch screen kao Tesla :D
Samo sto meni ipak okrugli cajgeri bude uspomene na sport a ne ovi cetvrtasti digitalni (koji su naravno vec dugo vremena u moto sportu ali opet...)
Onu Teslinu unutrašnjost ni sa funkcionalnog a ni sa estetskog stanovišta ne vrijedi komentarisati , pošto je blagi užas.
Upravu si ovo vezano za cajgere.
I meni je pretstava sportskog kokpita masa okruglih cajgera upotpunjen sa jednim drvenim Nardi volanom , ali realnost je da je već odavno u motosportu LCD tabla i multifunkinalni volan default.