
Kompanija Hyundai je učinila svoju Elantru privlačnijom i praktičnijom uvođenjem GT modela koji će biti rival Volkswagenovom Golfu i Hondi Civic.
Elantru GT karakteriše oštra linija koja se širi od prednjeg blatobrana sve do zadnjih svetala kao i neobični konveksno-konkavni profil zadnjeg dela.

Zahvaljujući upotrebi čelika visoke čvrstoće, karoserija je 22 posto kruća, ali i za 27,7 kg lakša u odnosu na prethodni model.

Unutrašnjost je prostranija u odnosu na rivale među kojima su VW Golf, Mazda 3, Chevrolet Cruze i Honda Civic.
Osnovne modele Elantre GT će pokretati 2,0 litarski četvorocilindrični motor koji razvija 150KS, a moći će da se upari sa šestostepenim manuelnim ili automatskim menjačem. To je nešto više snage u odnosu na 2,0 litarski motor u Elantri sedan koji isporučuje 147KS.

Elantra GT Sport ima 1,6 litarski motor s turbo punjačem koji nudi 201KS. Uparen je sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom ili uz šestostepeni manuelni menjač. GT Sport ima veće 18-inčne točkove u odnosu na 17-inčne standardne, kao i veće diskove.
Hyundai je testirao Elantru GT na Nirburgringu kako bi poboljšao njenu sportsku stranu bez uticaja na držanje na putu.

Unutrašnjost automobila je poznata i logično dizajnirana. Jedina razlika u odnosu na sedan je novi 8,0-inčni infotainment sistem koji dolazi u standardnoj opremi. On nudi navigaciju i podršku Apple CarPlay i Android Auto sistemima.
Opciono je moguće dobiti LED farove, a tu su i dvozonska klima, tehnologija za bežično punjenje smartphonea, kao i Hyundaijev Blue Link sistem. Za bezbednost se brinu sistem kočenja pre sudara, adaptivni tempomat, upozorenje na vozilo u mrtvom uglu i sistem koji upozorava na napuštanje trake.
Cena za sada nije poznata, a prodaja počinje na leto.
Izvor: Klix.ba
Foto: Hyundai