
Sem novih verzija Kodiaqa (Scout i Sportline), kompletne porodice redizajnirane Octavije (uključujući Scout i sportske verzije RS / RS 245) i osveženog gradskog modela Citigo, Škoda je za početak marta i tradicionalni sajam automobila u Ženevi pripremila i blago restilizovanu verzija Rapida i Rapida Spaceback.
Vizuelnih izmena u stvari i nema mnogo, ali treba obratiti pažnju na prednja bi-xenon svetla sa LED dnevnim svetlima, doterani prednji branik sa novim svbetlima za maglu, kao i opciona zadnja LED svetla.

Uz nekoliko novih boja i alu točkova (od 15, 16 i 17 inča), kao i grafike na instrument tabli, novih otvora ventilacije i većeg ekrana osetljivog na dodir, to bi u najkraćem bilo to. Neke verzije (kao što je Rapid Monte Carlo) imaće i crne elemente, poput prednje maske, retrovizora, zadnjeg difuzora, spojlera na prtljažniku i alu točkova.
Takođe, treba pomenuti i WLAN hotspot, sistem upozorenja na prepreku, sistem automatskog kočenja, kao i Škoda Connected aplikaciju kojom će vlasnik preko mobilnog između ostalog moći da proveri i nivo goriva u rezervoaru.

Ipak, najvažnija novost kod 2017 Rapida se nalazi pod haubom, i to u vidu 1.0 TSI trocilindričnog turbo benzinca. U verziji sa 95KS, Rapid i Rapid Spaceback će do 100 km/h ubrzavati za 11 sekundi (uz potrošnju goriva od 4,4 l /100 km), a u varijanti sa 110KS će im do stotke trebati 9,8 sekundi (potrošnja 4,5 l/100 km).

2017 Rapid će biti dostupan i sa 1.4 TDI dizelašem sa 90KS i 1.6 TDI agregatom koji ima 116KS, dok je najjači u ponudi 1.4 TSI benzinac koji razvija 125KS (sa njim Rapid do 100 km/h stiže za 8,9 sekundi).
Ivan Mitić - Autoblog.rs

O lancima i katancima ne znam mnogo, ali sam se i vozio, i vozio Up! Brz i nije bucan. Odlican je motor za voznju, da li je trajan ne znam.
Sve sve ali cene? Octavia skuplja od golfa, a sigurno i rapid ide preko 11kE.
Oko ova “tri cilindra” …
Jedan moj dobar prijatelj mi je nedavno oko svojih budućih kola nepisao dosta interesantnih stvari, u koje razmatranje I pisanje je uložio veliki trud. I zaista zaslužuje pohvale ( barem moje ). Citiraću, u nadi da on neće zameriti, jer možda ovo ( njegovo ) još nekome bude od koristi
“Kako ne odustajem od benzinaca, ali i dobrih performansi, izbor ce ponovo biti neki turbo benzinac. Novosteceni uslov je da ima kais, jer ja zvuk lanca pri startu ne mogu da slusam.
Kod novih dizela plasim se:
- dpf-a
- lanca (kad ga imaju)
- 3 cilindra (+ lanac) - dobitna kombinacija
- ne volim plivajuci
- ne volim zvuk dizela (stalno me asocira na sabijanje do tacke paljenja)
Kod benzinaca
- lanca
- 3 cilindra
- ne volim plivajuci
Plivajuci je postao neizbezan, a lanac na nacin kako ga svi sada izradjuju izbegavam, jer je ta koncepcija idiotska.
Turbo benzinske (kod nas) imaju:
- Alfa
- Citroen
- Dacia
- Fiat
- Ford
- Honda (uskoro)
- Hyundai
- Kia
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Renault
- Seat
- Suzuki
- Škoda
- Toyota
- Volkswagen
* Zbog cene nisam razmatrao: Audi, BMW, Infiniti, Jeep, Land Rover, Lexus, Mercedes, Porsche, Smart, Volvo
Otpadaju (zbog animoziteta):
- Alfa
- Fiat
Ostaju (grupisani):
- Citroen/Peugeot
- Dacia/Renault
- Ford
- Honda
- Hyundai/Kia
- Nissan
- Opel
- Seat/Škoda/Volkswagen
- Suzuki
- Toyota
Broj cilindara:
- Alfa/Fiat 4
- Citroen/Peugeot 3
- Dacia/Renault 3
- Ford 3
- Honda 3 (1,0) i 4 (1,5)
- Hyundai/Kia 3 (1,0) i 4 (1,6)
- Nissan 3
- Opel 3 (1,0) i 4 (1,4 i 1,6)
- Seat/Škoda/Volkswagen 3 (1,0) i 4 (1,4 i 1,8)
- Suzuki 3 (1,0) i 4 (1,5)
- Toyota 3
Lanac imaju i otpadaju:
- Dacia, Renault
- Honda
- Hyundai/Kia
- Nissan
- Opel
- Suzuki
- Toyota
Pa svoje novo vozilo tražim među:
- Citroen/Peugeot
- Ford
- Seat/Škoda/Volkswagen
Turbo benzinac sa 4 cilindra, plivajucim i kaisem mi deluje najprihvatljivije, ali i to se nazalost svelo na dva motora koja uskoro gase. "Srecom", uvode 1.5 tsi, ali toliko ce da ga pretrpaju elektronikom da ce tekuci 1.4 tsi ostati upamcen kao najpouzdaniji. Voleo bih da neko uskoro napravi normalan motor. Ford i PSA imaju najvece sanse za to.
Zlo vreme dolazi.”
Svaka mu čast!