
Honda će na Sajmu automobila u Ženevi prikazati novi model Civic Type R koji kreće u serijsku proizvodnju, kao i niz svojih naprednih tehnologija u vozilima.
Civic Type R
Vrhunac Hondine izložbe biće otkrivanje potpuno novog Civic Type R serijskog modela, koji je projektovan tako da pruži najprijatniju vožnju među hot hatch modelima. Type R je razvijen uporedo sa novim Civicom hatchback modelom, uz zajedničke benefite koji se odnose na dinamiku i usavršavanje oba vozila. U Type R ugrađen je Hondin najnoviji dvolitarski VTEC TURBO benzinski agregat.
Proizvodnja novog Civic-a Type R započeće na leto 2017. u proizvodnom pogonu Honde koji se nalazi u Velikoj Britaniji u Svindonu, a automobil će se, pored Evrope, izvoziti i na druga svetska tržišta, uključujući Japan i SAD. Njegov dolazak u Severnu Ameriku označiće prvu zvaničnu prodaju Type R modela na ovom tržištu.
Honda će zvanično otkriti novi serijski model Civica Type R u 11:30h na svom štandu u Hali 4, na Ženevskom sajmu automobila.
Clarity Fuel Cell

Honda Clarity Fuel Cell takođe će biti izložen na sajmu u Ženevi, nakon dolaska prvih primeraka u Evropu krajem prethodne godine. Potpuno novi Clarity predstavlja najsavršenije vozilo sa gorivnom ćelijom na svetu sa maksimalnim dometom od 620 kilometara, koji je vodeći u klasi.
Dolazak novog Clarity modela u Evropu u okviru evropske inicijative HyFive (Vodonik za inovativna vozila), osnažuje Hondine stalne napore da poveća upotrebu vozila sa gorivnim ćelijama i stvori održivu infrastrukturu za punjenje vodoničnog goriva u celom regionu.
Honda NeuV
Honda premijerno u Ženevi predstavlja model NeuV, evoluciju mobilnosti.

Koncept potpuno električnog automobila istražuje finansijski povoljan model vlasništva za preduzimljive kupce, tako što bi funkcionisao kao autonomno vozilo za zajedničku vožnju dok vlasnik ne koristi vozilo. NeuV bi mogao da preuzima i ostavlja korisnike na lokalnim odredištima, ali i da prodaje struju javnoj električnoj mreži u vreme visoke potražnje dok miruje, dodatno unovčavajući vreme nekorišćenja.
NeuV takođe funkcioniše kao promišljeni i predusretljiv pomoćnik sa veštačkom inteligencijom, koristeći tzv. „osećajni agregat“ koji uči od vozača, otkrivajući osećanja koja stoje iza svake odluke. Na osnovu ovoga, automobil ubuduće može da primeni ono što je naučio iz prethodnih odluka vozača kako bi pravio nove izbore i preporuke.
Izvor: Honda-srbija.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Honda