
Mercedes je do sada već otkrio neke od svojih premijera koje su pripremljene za ovogodišnji sajam automobila u Ženevi (za novinare se otvara 7. marta), a sada je pred nama još jedan značajan novitet – E klasa Cabrio nove generacije.

Podsećanja radi, još ranije su za Ženevu potvrđeni Mercedes-Maybach G650 Landaulet, E63 S Wagon, GT C Roadster Edition 50, C63 S Cabrio Ocean Blue Edition, C43 Coupe Night Edition, kao i SLC RedArt Edition i SL designo Edition.

Takođe, biće izložena i X klasa Concept koja najavljuje budući Mercedesov serijski pick-up (razvijen u saradnji sa Renault-Nissan alijansom), a verovatno i Mercedes-AMG GT4 concept.


Da se vratimo novoj E klasi Cabrio čiji pokretni krov se otvara za 20 sekundi (pri brzinama do 50 km/h) i koji će biti dostupan u braon, plavoj, crvenoj i crnoj boji.


Tu su i sistemi Aircap i Airscarf, poznati sa drugih Mercedesovih modela. Podsećanja radi, Aircap je inovativni štitnik od vetra koji se podiže iznad gornjeg ruba vetrobrana i usmerava strujanje vetra iznad glava putnika. S druge strane, Airscarf je sistem grejanja koji kroz kanale u sedištima i naslonima za glavu usmerava topao vazduh na gore, ka vratu.


Treba pomenuti i dva 12.3-inčna ekrana u enterijeru, LED ambijentalno osvetljenje sa 64 boje, Dynamic Select sistem, 9G-TRONIC devetostepeni automatski menjač, kao i opcioni 4Matic pogon na sva četiri točka.

U vezi dimenzija, nova E klasa Cabrio je dugačka 4826 mm, široka 1860 mm, visoka 1428 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2873 mm. To znači da je duža i šira od prethodnika, a uz duže međuosovinsko rastojanje omogućeno je za 102 mm više mesta za noge putnika na zadnjim sedištima. Ovde i podatak da je zapremina prtljažnika 385 litara.

U gami će na početku prodaje biti verzije E 200 sa 184KS, E 220 d sa 194KS, E 300 sa 245KS i E 400 sa 333KS. Kasnije će ponuda naravno biti proširena, uključujući tu i verzije E 350 d sa 258KS i E 43 sa 401KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Fenomenalna, narocito mi se svidja ova bordo kombinacija i ove felne... narocito mi se svidja grafika zadnjih svetala...
Drago mi je sto ce zahvaljujuci LED tehnologiji, dizajneri moci da se "razigraju" i da se neke futuristicke fore sa koncepata pojave i na serijskim modelima...
Lep.
Mercedes se vraća klasičnoj eleganciji, po ugledu na period Bruna Sacco-a.
Silueta mi izgleda kao moderni W124 kabrio.
carobnjak
Tu sam. :)
Pratim novosti, 2-3 puta na dan pogledam nove vesti na blogu, moram ostati informisan. :)
Nego nisam komentarisao, a i bio sam malo više u gužvi a i "zazuet" sam uživanjem u jednom čudovištu na 4 točka. :)
Tako da ne zameri na "odsustvu". :)
Pratim blog naravno. :)
Nema boljeg mesta za sveobuhvatnu informisanost, sve sažvakano, pratiš blog i upućen si u sve. :)
Pozdrav
Ne znam zašto forsiraju ovakav zadnji kraj, koji je pozajmljen sa onih merc "džipčina", kao GLE. Mislim da ovu polupraznu, naghutu zadnju haubu sa ogavno postavljenim nišanom i nekako bagljavim zadnjim svetloslinm grupama. Ja ružniji zadnji kraj nego na GLE ne znam, a ove me podseća na to.
Na žalost.
Standardni je lijep i elegantan , AMG kao i kod limuzine , kao da je u pitanju Fanđo tjuning...
Samo pitanje ,koliko je potrebna ova E klasa , suviše je to mala razlika u odnisu na C klasu a u ovoj kategoriji i nisu raskošne brojke prodaje da bi se razvijali posebni modeli...