
Renault je za predstojeći sajam automobila u Ženevi pripremio više noviteta, od novog koncepta pa do restilizovanog Captura za koji Francuzi kažu da donosi još prepoznatljiviji dizajn i nove tehnologije.
Renault sa ovim najnovijim doterivanjem želi da nastavi sa uspešnom prodajom ovog gradskog crossovera, koji je inače i naprodavaniji crossover B segmenta u Evropi (prošle godine je na Starom kontinentu prodato 215.670 primeraka Captura).

Kao što se i očekivalo, velikih vizuelnih izmena u stvari i nema, pa se doterivanje na eksterijeru odnosi tek na određene detalje, poput hromiranih lajsni na prednjem delu, doteranih srebrnih zaštitnih elemenata na branicima i LED dnevnih svetla u obliku slova C.

Takođe, tu su i opciona full-LED prednja svetla, fiksni stakleni krov, nove boje nazvane Atacama Orange i Ocean Blue, kao i nova boja za krov Platinum Gray.
Sve u svemu, sada postoji 36 različitih kombinacija za personalizaciju eksterijera, kao i sedam opcija za personalizaciju kabine.
U zavisnosti od verzije, u ponudi su alu točkovi od 16 i 17 inča,
U gami motora nema promena pa se i dalje nude 0.9L i 1.2L benzinci i 1.5L dizelaš.
Tu nije kraj Renaultivim novitetima, jer je još ranije najavljeno da će na sajmu u Ženevi imati "EV iznenađenje".
U pitanju je koncept električnog automobila nazvanog SymbioZ, ali konkretni detalji za sada nisu dostupni.
Takođe, publika u Ženevi će moći da vidi evropsku verziju velikog SUV-a Koleos, kao i pick-up Alaskan (napravljen na bazi Nissana Navare).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Captur je prodavaniji nego ceo "onaj" segment MPV, gde je šumadinac. Zanimljivo, da nisu u istoj klasi :)) To jeste neko izmislio klasu MPV u kojoj se smestilo nekoliko promašaja autoindustrije.
Inače ovaj "čarobnjakov plastikaner" iz Renoa je prodavaniji od šumadinca tačno 2,8 puta.
Ubio im celu klasu MPV a "plastikaner" :)))
Kao ni bazni 2008, tako ni bazni CAPTUR nema klima uredjaj ...tako da je "nužan" srednji.
Već treći paket (najviši) ima čak i gratis "dvobojnu boju", ali i baš bogatu opremu, pa tako sa DCI 110 košta 18.190.
Kao megane Intense dci 110 ("bez boje").
Bem li ga.
Ako čovek traži bolju ponudu prostora, možda je bolje uzeti megane.
Jel' ovo zbog umjetničkog nastupa na fotografijama ili je trag točkova drastično povećan?
Da li se neko seca Renoovog koncepta Racoon iz devedesetih godina proslog veka?
Iz nekog razloga me ovaj Captur podseca na taj prototip iako, kada uporedite slike, i nemaju puno dodirnih tacaka.
N'umem da objasnim zasto.
@UCS
možda zbog farbe i crnog praga, koji se diže prema sredini i spušta prema kraju auta... ako se dobro sećam Racoon je isto bio naranđast i imao je crni donji deo sa onim "krugom" od ogibljenja na sredini, sa kojim su dizali i spuštali auto...
@Đorđe
i meni, pogotovo zadnji trag točkova, izgleda širi... na sadašnjem Capturu točkovi izgleaju vise "uvućeni" u blatobrane...