
Fiat je danas objavio prve zvanične fotografije dugo najavljivanog modela Argo, razvijenog inače pod kodnom oznakom X6H. Kako stvari sada stoje, ovaj automobil će u Južnoj Americi zameniti i Palio i Punto.
Promocija u Brazilu će se održati još tokom ovog meseca, dok prodaja treba da startuje u junu. Po ranijim informacijama brazilskih sajtova, Argo će se bazirati na novoj platformi nazvanoj Latam (to bar važi za verziju za južnoameričko tržište).

Za sada je potvrđena hatchback verzija sa 5 vrata, ali ne treba isključiti da će se u Južnoj Americi možda pojaviti i manji sedan kao zamena za Fiat Grand Sienu.

Brazilski sajtovi pominju da će se u gami naći 1.0L, 1.3L i 1.8L motori.
Najmanji će biti 1.0 FireFly motor sa 72KS (77KS na etanol), 1.3 Firefly raspolaže sa 101KS (109KS na etanol), a 1.8 E.torQ EVO razvija 135KS (139KS na etanol).
U zavisnosti od verzije, biće dostupni manuelni menjač sa 5 stepeni, automatizovani Dualogic i automatik sa 6 stepeni.
Argo je dugačak 399 cm, širok 172 cm, visok 150 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 252 cm, dok je zapremina prtljažnika 300 litara.
Što se cene tiče, najjeftiniji Argo 1.0L sa manuelnim menjačem će u Brazilu koštati 48.000 brazilskih reala, što je 13.855 evra. To je nešto više od Renault Sandera, ali i nešto manje od Peugeota 208.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku i video iz Fiatove fabrike u Brailu u kome se vide i pojedini delovi ovog automobila
Ovaj Fijat nije za Evropu i konkurencija je Daciji Sandero.
Čak sam oblik karoserije je preslikani Sandero.
Najveća razlika je što su umesto prednjeg grila, ubacili rabic pletivo.
@ Oktopod
Sa tehnologijom koju ima teško je konkurenija Renault Sanderu u Brazilu. Cijena je jako bliza Peugeot 208. A i automobil koji ima više tehnologija opcionalnih nego Tipo teško može biti low-cost u stilu Renault Sandera u nas poznatog kao Dacia.
Fijat mi je "krvav" sa tim davanjem imena motorima! Kao kod Iveca sto postoje Tector i Cursor!
Oktopod
Sta je sad faco, ovo nije Diznijev Ficko cirkusant, pa opet ne valja???
Ovo je za Daciju Bugati Veyron! :)))
Zadnji deo perfekcija!
https://s17.postimg.org/3r4feunv1/fiat-argo-traseira.jpg.a10d1ff00e03f293150693e86.jpg
carobnjak
Pa zar ne vidiš da je auto preslikani Sandero?
Napred svetlosne grupe "savremenije" skinute sa PSA 100%, a pozadi, malo Tipo, malo Alfa. Gril, stavljen od rabic pletiva, u stilu cuning stajling :)
Ali Sandero totalno skinut.
Ne kažem da nije lepši od 500L, jer da bude gori, ne bi bilo moguće. Moderinije izgleda od Sandera.
Ovo je jedan prost automobil, za sirotinjska tržišta. A auti na slikama su "full" varijante, koje neće ni postojati - praktično
Sa Z značkom, ovo bi bio "ubitačan" Yugo. Šteta što FIAT forsira jeftinije modele tamo daleko umesto ovde. Ovo bi, kao Yugo, na evropskom tržištu bio kao premium Yugo da se proizvodi. Više bi voleo da je FIAT došao u Srbiju sa nekim malim dobrim modelom kao kupac Zastave, nego sa "onim" modelom i svojim brendom na taj način uništivši ime koje je stvarano decenijama i to samo kada su u pitanju automobili dok kada su u pitanju kamioni još više decenija stvarano. Valjda će se neko setiti firme "Zastava Automobili" i preko nje plasirati za početak ovako nešto i to sa cenom za koju hiljadarku evra manjom.
Još je neslužbeno.
Dužina 400 cm
Širina 172 cm
Visina 149 cm
Međuosovinski 252 cm
Prtljažnik 300 litara
Jel je ovo na Pandinoj platformi, odnosno varijanti Economy platforme?
@ Orlo
Rekoše nova Latam platforma. Potraži FCA prezentacije od 2014. na ovamo. Spominjalo se više puta. Tamo piše new global small platform, tako nešto. I jasno su stavljena u plan 3 automobila. Ovako na pamet sada rekoše B hatch, C sedan, B SUV. Bilo je barem tada i u planu za Indiju. U Indiji radi poreza je ključno da automobil bude kraći od 4 metra. Tada se spominjao specijalno za Indiju dizel obujma 1.5 litre. Njima je to isto bitno radi poreza, a vole dizel.
I onda Googlaj možda nađeš što pod Jeep Progetto 526.
Ova druga dva su jasna, kodna imena X6H što je ovaj i X6S što će biti sedan.
Što se Economy platforme tiče ona nema veze sa našom Mini. To je još dosta vezano za originalni Uno mada je konstrukcijski bila unaprijeđena. Čak se plastika veže sa vidama...
Kod Mobia su to izmijenili i uveli skroz nove materijala čak za podnicu iako je veza sa novim brazilskim Unom jasno vidljiva. Logično bi bilo da sljedeći brazilski Uno tako unaprijede.
Zanimljiva je priča za indijski tj. brazilski Grande Punto. Ima svakakvih vjerovanja i pisanja. Liči nekim detaljima na Palio no nema veze sa Economy platformom. Čak neke detalje tamo koristi sa zadnjeg Brava kako bi karoserija bila otpornija na loše ceste.
Recimo ako ovaj Argo, tj. garant kod nas Uno, dođe do Europe očekujem i neke stilske promjene, poglavito kod bočne linije tj. vrata, jer ovdje bi bili drugačiji alati u tvornicama.
@N.N.
Ne zameri, nisam poverljiv prema Fiat-u/FCAS kada kaze "novo" s' obzirom na cinjenicu da su GM-Fiat Small platform aka SCCS do sada preimenovali nekoliko puta za svaku doradu odnosno novi model... a u osnovi je to isti drek ali drugo pakiranje, narodski receno...
Meni se licno ne svidja ideja da napuste ideju o Puntu/Grande Puntu i toj platformi odnosno imidzu koji je imao i sada da ponude nesto sto je prvenstveno namenjeno nizoj kupovnoj moci (low budget)... no dobro, njima na cast, verovatno ce na duze staze ustedeti novac, ali i okrnjiti imidz...
@ Orlo
Njihova politika je da Fiat ima dva lica. Čak bi prodajni salon trebao biti podijeljen na dva dijela.
Grande Punto je sada isto tako jako jeftin. Mislim da bi sada barem kupcima u Italiji nešto puno skuplje bio problem za kupiti. Teško se naviknuti na to. Ako npr. ovo dođe u Italiju i ima baznu cijenu na pola puta između Panda i Tipa to je to. To je ono što se očekuje.
A da je totalno low-budget kao Renault Sandero to zasigurno nije.
Fiatova SCSS platforma je u ono vrijeme bila čudo za B-segment. SUSW je naravno sljedeći korak. Mislim da se tu nemaju čega sramiti i vidjet ćemo još puno modela u budućnosti na njoj. Jako se sprema i sljedeća generacija te platforme. Priča se da će kompaktni modeli Alfe ići na tu novu generaciju.
A inače dobro se sjećam koliko nisi vjerovao u Giorgio.
Ovaj Fijat je na "Sandero" platformi.
Neće ovo moći u EU, kao ni kod nas. U Evropi, propali šarenoliki 500 koncept vlada praznim proizvodnim pogonima....
@auto
Evo ako nekoga zanima unutrašnjost Arga ima na dva sljedeća linka:
http://www.autossegredos.com.br/mercado/video-de-divulgacao-argentino-revela-interior-fiat-argo/
http://www.autossegredos.com.br/marcas/fiat-marcas/fiat-argo-2018-confira-flagra-interior-e-de-versoes-mais-simples/