home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ford S-Max

Uz prethodno demantovanje glasina o prestanku proizvodnje modela S-Max i Galaxy, Ford je za kupce pomenutih monovolumena pripremio novi dvolitarski četvorocilindarski dizelski motor koji u najsnažnijoj verziji nudi 240 konjskih snaga.

Ford S-Max

Iza naziva EcoBlue se krije najnaprednije izdanje Fordovog dvolitarskog četvorocilindarskog dizelskog motora koji će se sada sa četiri nivoa snage nuditi i u kombinaciji s praktičnim monovolumenskim modelima S-Max i Galaxy, čije vreme u Evropi, prema rečima odgovornih, nije prošlo.

Ford S-Max

U kombinaciji s jednim turbo punjačem motor se nudi s tri nivoa snage (120, 150 i 190 konjskih snaga), a vrh ponude pripada verziji s dva turbo punjača koja isporučuje 240 konjskih snaga. Za prenos snage na prednju ili obe osovine kupci će moći da biraju između ručnog 6-stepenog i automatskog 8-stepenog menjača koji s poslednjim rekalibrisanjem nudi bržu izmenu stepeni prenosa, a Ford uz automatski menjač nudi i adaptivni tempomat.

Ford Galaxy

Osim pomenutog motora Ford uz S-Max s luksuznim paketom opreme Vignale nudi i povećan nivo zvučne izolacije putničke kabine, što je standardna oprema za oba monovolumena u kombinaciji s najsnažnijim (bi)turbodizelskim motorom koji se može dobiti samo u kombinaciji s automatskim menjačem. Tu su i dve nove boje karoserije, a S-Max s paketom opreme ST-Line odlikuju i crvene kočione čeljusti.

Slična poboljšanja Ford će uskoro ponuditi i za model Mondeo koji do daljnjeg takođe ostaje u ponudi za kupce u Evropi.

Izvor: Klix.ba / Motor1

Foto: Ford



čitanja : 1584



Komentari