home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Audi E-Tron

Nakon što je prošlog meseca premijera Audijevog električnog SUV modela E-Tron odložena (trebalo je da se održi u avgustu na događaju Audi Summit u Briselu), Nemci su sada ovaj dugo očekivani i dugo najavljivani automobil konačno i zvanično predstavili na promociju u San Francisku.

Audi E-Tron

Kako bilo, E-tron će biti Audijev rival u segmentu električnih premium SUV vozila srednje veličine, kao što su Jaguar I-Pace, BMW iX3 i Mercedes-Benz EQC.

Audi E-Tron

Što se tehničkih detalja tiče, E-Tron će raspolagati sa dva elektromotora i snagom od 265 kW/360KS i 560 Nm obrtnog momenta (u Boost modu privremeno i sa 300 kW/408KS i 660 Nm), autonomijom od 400 km (i to po novim WLTP normama), baterijama od 95 kWh, kao i sa pogonom na sva četiri točka.

Audi E-Tron

U Audiju navode i da se punjenjem pri 150 kW za oko pola sata dobija 80 odsto kapaciteta baterije.

Audi E-Tron

Ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati 5,5 sekundi, a najveća brzina iznosi el. ograničenih 200 km/h.

Audi E-Tron

Automobil je dugačak 490 cm, širok 194 cm, visok 162 cm, međuosovinsko rastojanje je 293 cm, zapremina prtljažnika iznosi 615 litara, a koeficijent otpora vazduha 0,28. 

Audi E-Tron

E-Tron će opciono imati i kamere umesto retrovizora, i to u zemljama u kojima je to legalno. Radi se o kamerama koje zamenjuju konvencionalne retrovizore pa su zahvaljujući tome smanjeni otpor vazduha i buka koju stvara vetar. Snimci sa kamera se zatim prikazuju na OLED ekranima u unutrašnjosti.

Audi E-Tron

Treba pomenuti i da će se kao opcija nuditi Bang & Olufsen sound sistem (705 vati) koji će podrazumevati i 16 zvučnika. 

Audi E-Tron

Audi je još ranije saopštio i da će E-Tron standardno imati prilagodljivo oslanjanje (koje će pri brzinama većim od 120 km/h spuštati vozilo za 26 mm), kao i to da su točkovi od 19 inča (opciono i od 21 inča).

E-Tron će u SAD-u koštati 74.800 dolara (Tesla Model X startuje od 83.000 dolara), dok će se proizvodnja odvijati u fabrici u Briselu.

Na kraju treba pomenuti i da je Audi najavio da će do 2025. godine predstaviti ukupno 12 električnih modela koji će koristiti četiri nove platforme.

Ivan Mitić – Autoblog.rs







U nastavku i PR saopštenje uvoznika Audija za Srbiju:

Električno zabavna vožnja: Audi e-tron

Audi e-tron prvi je potpuno električni serijski model marke sa četiri prstena. Kompanija će prv put u San Franciscu predstaviti svoj sportski SUV u punoj veličini - za svakodnevnu upotrebu.

U mirovanju ili u pokretu, Audi e-tron je elektrifikovan. Njegova izražajna površina i svetlosiva singleframe rešetka indikatori su visokonaponske tehnologije koja omogućava posebno iskustvo u vožnji. Električni SUV pokreću dva snažna elektromotora koji su lokalno CO2 neutralni i praktično nečujni. Nova generacija quattro pogona, električni pogon na svim točkovima, obezbeđuje izuzetnu vuču i dinamiku. Kontinuirana i promenljiva regulaciju idealne raspodele pogonskih momenata između dve osovine - u deliću sekunde.

Ključni činioc za sportski karakter i izvanrednu poprečnu dinamiku je niska i središnja pozicija u kojoj je instaliran sistem baterija. Koji omogućava vozilu domet pogodan za vožnju na velikim udaljenostima. Tokom više od 90% svih usporavanja, Audi e-tron oporavlja energiju isključivo putem svojih elektromotora. Električni SUV razvija svoj maksimalni rekuperativni potencijal u kombinaciji sa integrisanim sistemom upravljanja elektrohidrauličnim kočnicama. Audi je prvi proizvođač automobila na svetu koji koristi takav sistem u električnom pogonu serijskog vozila. Inteligentno dizajnirana aerodinamika takođe značajno doprinosi njegovoj efikasnosti. Vrhunac ovog koncepta su opcioni virtuelni spoljni retrovizori - prvi put u serijskom proizvodnom modelu. Ne samo da smanjuju otpor vazduha već i podižu digitalizaciju u vozilu na novi nivo.

Audi e-tron nudi prostranost i udobnost modela pune veličine. Uparen sa visokokvalitetnim materijalima i vrhunskom izradom čini električnu mobilnost vrhunskim doživljajem. To je takođe osigurano opsežnim i pouzdanim opsegom punjenja sa inteligentnim rešenjima kod kuće i na putu.

Navigacija sa planerom rute prikazuje prikladnu rutu sa potrebnim tačkama punjenja, automatizovanu naplatu na benzinskoj stanici i daljinsko upravljanja putem pametnog telefona - Audi e-tron je posebno dobro umrežen. Opremljen je vrhunskim multimedijalnim središtem MMI navigation plus, uključujući LTE Advanced i Wi-Fi hotspot kao standard. Brojni pomoćni sistemi dodatno oslobađaju vozača. Na primer, standardna asistencija za efikasnost promoviše ekonomični stil vožnje prikazivanjem prediktivnih informacija i automatske rekuperacije. Ako kupac odabere prilagodljiu asistenciju u krstarenju, sistem takođe može preduhitriti i ubrzati električni SUV.



čitanja : 1478



Komentari