
Hyundaijev Ioniq se u prodaji pojavio 2016. godine (prvo u Hybrid a zatim i u Plug-in Hybrid i Electric verzijama), a u južnokorejskoj kompaniji smatraju da je sada vreme za promene.
Hyundai je naime predstavio blago obnovljeni Ioniq Hybrid i Plug-in Hybrid (koji će na evropsko tržište stići u julu), kao i doterani Ioniq Electric koji će biti dostupan od septembra.

Vizuelne izmene se tiču izmenjenih branika, prednjih Full LED svetala, zadnjih LED svetala, doterane maske, novog dizajna točkova, a tu je i šira paleta boja za eksterijer (nove boje su Fluidic Metal, Electric Shadow, Liquid Sand i Typhoon Silver.).
Promena ima i u enterijeru, između ostalog u vidu digitalne instrument table, 10.25-inčnog displeja, uz Android Auto i Apple CarPlay, kvalitetnije materijale i bogatiju opremu.
Tu je i podešavajuće regenerativno kočenje, a bogatiji je i bezbednosni paket pa se kao deo opreme dobijaju i sistem za izbegavanje frontalnog sudara, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, Driver Attention Warning (DAW) koji vozača upozorava da se fokusira na put...
Hyundai Ioniq Hybrid kombinuje 1,6 litarski GDi benzinac sa 105KS, elektromotor sa 44KS i baterije od 8.9 kWh, dok Ioniq Plug-in Hybrid dobija 1,6 litarski benzinac, elektromotor sa 61KS i baterije od 15.6 kWh (samo na struju može da pređe do 52 km).

Doterani Ioniq Electric će pokretati elektromotor sa 100 kW/136KS i 295 Nm, umesto baterija od 28 kWh tu su sada baterije od 38.3 kWh, dok autonomija iznosi 294 km (po WLTP normama). Takođe, 80% kapaciteta baterija može da se napuni za 54 minuta, i to na brzom punjaču od 100 kW.

Što se dimenzija tiče, Ioniq Electric je dugačak 4470 mm, širok 1820 mm, visok 1450 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2700 mm, dok su točkovi od 16 inča.
Ivan Mitić – Autoblog.rs

