
Novi Audi A6 (interne oznake C8) je do sada promovisan kao limuzina i karavanski Avant (uključujući i A6 Allroad Quattro), ali to nije sve što nas očekuje u gami ovog modela.

Novi A6 inače karakterišu nešto veće dimenzije, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom, ambijentalnim osvetljenjem, aktivnim tempomatom), kao i bogatija oprema, Parking Assist sistem, autonomna tehnologija Nivoa 3 i poboljšana aerodinamika.

Više pažnje međutim sada privlači ova top verzija RS6 Avant koju će šira javnost moći da vidi na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu.

To je dakle opet sportski karavan, po ranijim najavama nešto lakši od dosadašnjeg, a koji će imati 4,0 litarski biturbo V8 motor sa mild hybrid sistemom koji raspolaže sa 441 kW/600KS i 800 Nm obrtnog momenta.
Ubrzanje do 0 do 100 km/h traje samo 3,6 sekundi, dok je najveća brzina ograničena na 250 kmh (opciono međutim može da iznosi 280 ili 305 km/h).


Standardni A6 Avant je inače dugačak 494 cm, širok 189 cm, visok 147 cm, zapremina prtljažnika se kreće od 565 do 1.680 litara (naslon zadnjih sedišta je standardno deljiv u odnosu 40:20:40), a koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,27.

U RS6 Avant paketu su sem snažnog motora i agresivniji aero body kit, saćasta Singleframe prednja maska, veći alu točkovi (i do 22 inča), sportsko oslanjanje, pogon na sva četiri točka, novi izduvni sistem, jače kočnice i doterana unutrašnjost sa sportskim sedištima, volanom i pedalama.

Ipak, ni tu nije kraj, jer je u najavi i snažniji RS6 Avant Performance.
Ivan Mitić – Autoblog.rs