
Japanci idu putevima evropske konkurencije. Scout, Active i ostale verzije poznatih proizvođača dobijaju konkurenciju. Toyota je tako svoju karavansku Corollu TS učinila još upadljivijom. Nova verzija je dobila dodatak TREK i imenom obeležava saradnju japanske marke s istoimenim proizvođačem bicikala.

Gde je zapravo razlika? TREK verzija Corolle je povišena za 20 mm, ali ne odstupa od starih pogonskih principa. Nema pogona na sve točkove, hibridni sistemi su ostali isti, jedino je od dodataka dobila plastične obloge ispod motora, plastične rubove blatobrana i pragove, nova svetla za maglu, izmenjenu rešetku napred i alu točkove od 17 inča. Pravi dekor da dobijete osećaj da imate pustolova parkiranog ispred kuće.

U unutrašnjosti su promene takođe minimalne, s drvenim lajsnama i posebnom bojom enterijera kakva priliči ovakvom tipu vozila, uz 7.0-inčni ekran infotainmenta.

Corolla TREK može da ima 1,2 litarski ili 1,8 litarski motor kao i hibridnu varijantu sa 2,0 litarskim benzincem. Uglavnom, TREK je sve dobro poznato, dakle izuzetno štedljivo i bezbedno pre svega.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: Toyota