
Prvi samostalni Cuprin model je ova serijska verzija Formentora koji je prošle godine inače najavljen koncept vozilom.
"Na početku brenda morate da napredujete u fazama. Kada smo odlučili da osnujemo Cupru, morali smo da čekamo da stigne automobil koji će biti 100 posto Cupra", izjavio je još ranije šef dizajna Alejandro Mesonero-Tomanos.

Kao što se i pretpostavljalo na osnovu tesr primeraka, serijski model se ne razlikuje mnogo od koncepta. Što se dimenzija tiče, automobil je dugačak 4450 mm, širok 1839 mm, visok 1511 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2680 mm, dok je prtljažnik zapremine 450 litara.

I Cupra Formentor ima Volkswagenovu MQB platformu, brojne bezbednosne i sisteme asistencije vozaču, novi infotainment sistem od 12 inča, digitalnu instrument tablu, kontrolu gestovima, kao i Android Auto i Apple CarPlay.

Sve to uz atraktivniji izgled, što podrazumeva saćastu prednju masku sa Cupra logom, prednji spojler, veće otvore za vazduh, set pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...
Sem toga, u paketu su i Dynamic Chassis Control (DCC), izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, jači kočioni sistem, alu točkovi od 19 inča sa detaljima u boji bronze, kao i doterani enterijer (Cupra volan sa zaravnjenim donjim delom, sportska sedišta i pedale, LED ambijentalno osvetljenje, detalji od ugljeničnih vlakana, akcenti u boji bronze...).
U paleti su sledeće boje: Silver, Midnight Black, Magnetic Tech i Candy White, Graphene Grey, Dark Camouflage i Desire Red, kao i mat boje Petrol Blue i Magnetic Tech.
U gami su verzija koja ima plug-in hybrid pogon (1,4 litarski turbo benzinac i elektromotor sa ukupno 180 kW/245KS i 400 Nm, uz baterije od 13 kWh i autonomiju od 50 km u elektro modu), kao i klasična verzija koja ima 2.0 TSI turbo benzinac sa 310KS i 400 Nm (uz 4x4 pogon i 7-stepeni DSG automatski menjač).
Cupra najavljuje da će narudžbine za serijski Formentor početi da prima u poslednjem kvartalu ove godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs