home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Subaru BRZ Final Eedition

Subaru završava eru svojih sportskih automobila s modelom Subaru BRZ Final Edition (2020). Nakon kraja sportske ikone, modela WRX STi, Japanci uklanjaju i posljednji deo sportske aktivnosti iz asortimana marke, prenosi Tportal.hr.

Da bi oproštaj bio malo lakši za fanove, poseban model Final Edition dolazi sa 17-inčnim alu-felnama, Sachsovim amortizerima i Brembo kočnicama s crvenim kočionim čeljustima kao standard. Tu je i posebna boja 'WR Blue Pearl' uz doplatu od samo 100 evra, što podseća na legendarnu nijansu plave, koju su rally legende japanske marke nosile pre 25 godina.

Subaru BRZ Final Eedition

U unutrašnjosti, ovaj sportski 2+2 coupé dolazi u standardnoj 'Crystal Black Silica' boji. Plavi naglasci se nastavljaju u unutrašnjosti modela Subrau BRZ Final Edition (2020): ručica menjača, obloga vrata, instrument ploča i volan obloženi su šavovima u boji. Na patosnicama se nalazi plavi znak BRZ. Dok su prednja kožna sedišta-alkantara plavo-crna, zadnja sedišta su potpuno crna.

Subaru BRZ Final Eedition

Naravno, tu je posebna značka BRZ, koja identifikuje ovaj poseban model. Inače, unutrašnjost nudi 7,0-inčni ekran osjetljiv na dodir, audio sistem sa šest zvučnika i dva USB priključka, električno sklopive, podesive i grejane spoljašnje retrovizore, dvozonsku automatsku klimu, električne prozore, LED svetla za maglu i prošireni ESP sa Track-Modusom.

Ispod poklopca motora see nalazi tipični 2,0 litarski boxer motor, koji razvija 200 KS uz maksimalni obrtni moment od 205 Nm. Četvorocilindrični atmosferski motor kombinuje snagu od 100 KS po litri zapremine, uz umerene vrednosti potrošnje, prenosi Subaru. Prenos snage na zadnja dva točka se standardno vrši sa šestostepenim ručnim menjačem, a alternativno je dostupan šestostepeni automatski menjač za dodatnih 1600 evra. Ubrzanje od 0 do 100 km/h mu je 7,6 sekundi, a najveća brzina 226 km/h.

Subaru BRZ je predstavljen 2012. godine kao plod saradnje s Toyotom. Praktično identičan model Toyota GT86 je njegov sestrinski model. Subaru BRZ je napravljen na modifikovanoj Subaru platformi AS1, na kojoj se bazira četvrta generacija Subaru Impreze. Motor za oba modela, Subaru BRZ i Toyotu GT86, takođe je stigao iz Subarua, ali je motor D-4S ubrizgavanje goriva dobio od Toyote.

U jesen 2019. je na Nirburgringu primećen maskirani BRZ s modifikovanom prednjim delom, što je podstaklo razmišljanja da Subaru radi na novoj generaciji modela BRZ. Postoji mogućnost i da se radi na novoj verziji, ali ne za tržište Evrope. Prema dostupnim podacima BRZ se u Nemačkoj 2019. prodao u tek 176 primeraka, ali ni GT86 nije bio hit s prodatih 273 komada. GT86 bi trebalo da dobije naslednika, u obliku slabije verzije Supre što je i potvrđeno početkom 2019. godine.

Poslednji sportski automobil Subarua će biti dostupan od jula, a cene počinju od 40.270 evra u Nemačkoj. Šanse za naslednika su prilično tanke zbog sve strožih standarda za emisije.

Izvor: Tportal.hr

Foto: Subaru



čitanja : 692



Komentari