
Jedan od najprodavanijih automobila iz B segmenta sada se nudi i u kombinaciji s blagim hibridnim sistemom (MHEV) koji će asistirati Fiestinom 1,0 litarskom turbobenzinskom motoru.
I evropska filijala Forda se priključila većini automobilskih kompanija koje u kategoriji malih automobila već nude manji ili veći nivo elektrifikacije koja predstavlja deo ili celinu pogonske grupe.
Fordov ulazak u elektrifikaciju modela iz B segmenta sa sobom donosi 48-voltni blagi hibridni sistem koji će se nuditi uz Fiestu koju pokreće isti 1,0 litarski trocilindarski turbobenzinski motor koji pokreće i MHEV izdanje crossover modela Puma, a kupcima će se ponuditi sa 125 i 155 KS.
Ova Fiesta EcoBoost Hybrid između ostalog u opremi ima i 16-inčne alu točkove, zadnje parking senzore i satelitsku navigaciju.

U Fordu kažu da je Fiesta sa slabijim motorom i blagim hibridnim sistemom pet posto štedljivija od konvencionalne verzije. Sa snažnijom verzijom vozač može računati na 50 posto više obrtnog momenta pri niskim obrtajima, a nižoj potrošnji goriva u oba slučaja pomaže i ranije predstavljena automatska deaktivacija rada jednog klipa u okolnostima koje ne zahtevaju puni potencijal motora.

Nedavno potpisani sporazum s Volkswagenom svakako će pomoći Fordu oko najavljenog razvoja elektropokretanih modela na VW-ovoj namjenskoj platformi, a prema poslednjim planovima "plavi oval" će do kraja 2021. godine evropskim kupcima nuditi 18 elektrifikovanih modela.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Ford