home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Peugeot 3008

Dinamičniji prednji deo je sada dobio prepoznatljive 'kljove', a koje predstavljaju LED dnevna svetla. Dolaze i dve opcije plug-in hibrida

Peugeot 3008

U Peugeotu su izuzetno zadovoljni uspehom modela 3008 koji je od 2016. godine proizveden u više od 800 hiljada primeraka. Godinu nakon lansiranja je proglašen za Car of the Year 2017. Sada je došlo vreme za lagano zatezanje bora, a kako bi i dalje ostao visoko na listi želja potencijalnih kupaca. U skladu s time u Peugeotu su odradili pomlađivanje.

Povezanost s nedavno predstavljenim modelim

Kako to i inače priliči tokom redizajna, promenjeno je nekoliko važnijih elemenata. Tako se dorađeni 3008 može pohvaliti novim izgledom prednjeg dela vozila, a koji sada pokazuje jasnu povezanost s manjim modelima 208 i 2008. Karakteristična LED dnevna svetla, svojevrsne ‘kljove’ sada obeležavaju i model 3008. I nova prednja maska pokazuje veću povezanost s ostalim modelima iz Peugeotove game. Na GT i GT Pack modelima tu su i u potpuna LED svetla koja doprinose još dinamičnijem dizajnu, ali i većoj vidljivosti do brzina od 90 km/h zahvaljujući funkciji osvetljenja krivina.

Peugeot 3008

Nova svetla su postavljena i na zadnji deo, a dolaze u Full LED tehnologiji, uključujući i svetlo za vožnju unazad, koja naglašavaju 3D kandže. UZ GT nivo opreme dolaze i novi 19-inčni aluminijumski naplaci s dijamantnom obradom.

Peugeot 3008

Pored već poznatih boja, perla bele, dve nijanse sive, perla crne i crvene, Peugeot je za obnovljeni 3008 pripremio i dve nove verzije plave boje. Celebes plava i Vertigo plava su dostupne kupcima doteranog 3008.

Peugeot 3008

Za dva najbolja nivoa opreme, GT i GT Pack pripremljen je i Black Pack dizajnerski paket. Uključuje posebno doterane 19-inčne alu naplatke Washington, tamniju prednju masku, crno dno vrata, sjajno crni okvir spojlera, krov u istom tonu, kao i prag zadnjeg branika te obloge prednjih blatobrana…

Manja tehnička i vizuelna poboljšanja

U putničkoj kabini doterani Peugeot 3008 donosi 12,3-inčnu digitalnu instrument ploču koja obezbeđuje bolju čitljivost i kontrast. Zatim, je tu novi 10-inčni centralno smešteni ekran osetljiv na dodir, u čijem podnožju je smešteno sedam ‘klavirskih tipki’ za lakše i brže dolaženje do najbitnijih funkcija.

Peugeot 3008

Verzije opremljene motorima s unutrašnjim sagorevanjem, po pravilu, dolaze u kombinaciji s automatskim menjačem, a vozaču se ostavlja na izbor Normal, Eko ili Sport način vožnje. Obnovljena je i paleta materijala koji se korite pri oblogama raznih elemenata putničke kabine, a kako bi odali što veću dozu kvaliteta.

Dorađeni 3008 donosi i dve nove bezbednosne karakteristike. Prva je Night Vision sistem koji tokom nožne vožnje ili vožnje tokom smanjene vidljivosti omogućava lakše uočavanje pešaka i životinja. Sistem je sposoban da ‘prepreku’ uoči na udaljenosti od 200 do 250 metara, dalje od signala dugih svetala, a na što upozorava na digitalnoj instrument ploči.

Druga karakteristika se odnosi na adaptivni tempomat koji sada ima Stop&Go funkciju, kao i Lane position assist,  a koji omogućava još veći nivo autonomne vožnje. On dolazi u sklopu Drive Assist Plus paketa te omogućava vozaču da odabere položaj u traci, ali i zahteva od vozača da drži ruke na upravljaču.

Dva plug-in hibridna modela

Kod modela 3008 su i dve plug-in hibridne opcije. Hybrid4 300 e-EAT8 dolazi s pogonom na sva četiri točka te ima sposobnost da prevali do 59 km isključivo na električni pogon. Model kombinuje snagu od 200 KS PureTech benzinskog motora te dva elektromotora. Jedan, snage 110 KS je smešten napred te povezan s 8-stepenim automatskim menjačem, dok je drugi od 112 KS smešten na zadnjoj osovini. 4WD pogon, takođe dostupan u električnom načinu rada, pruža poboljšanu vuču na putevima i teškim terenima. Rezultat je besprekorno prianjanje: snaga na mokrim, blatnjavim, snežnim ili krivudavim putevima se raspoređuje elektronski i ravnomerno na sva četiri točka vozila.

Peugeot 3008

Hybrid 225 e-EAT8 predstavlja model s pogonom samo na prednju osovinu, a ovaj model može uz elektromotor da prevali do 56 km. Ovaj model od 225 KS ima pogon samo na prednju osovinu, a kombinuje 180 KS iz PureTech benzinac te 110 KS iz električnog motora povezanog s e-EAT8 menjačem. Elektromotori se napajaju iz litijum-jonske baterije kapaciteta 13,2 kWh, a koju je moguće puniti putem jednofaznog punjača od 3,7 kW ili snažnijeg 7,4 kW koji se napaja iz WallBoxa. Vreme punjenja može da bude od sat i 45 minuta do 7 sati.

Peugeot 3008

Pored hibrida, kupci još uvek mogu da odaberu klasične benzince i dizelaše. Ako govorimo o benzincima, to su 3-cilindrični 1,2 liatrski model od 130 KS kao i 1,6 litarski sa 180 KS. Samo početni benzinac se može odabrati i uz ručni menjač, dok je kod ostalih dostupan samo 8-stepeni automatik. Dizelska opcija je 1,5 litarski četvorocilindraš sa 130 ili 150 KS. Naravno, oba samo uz automatski menjač.

Obnovljeno izdanje modela 3008 do kraja godine stiže u prodajne salone, i to iz poznate dabrike u francuskom Sochauxu.

Izvor: Autonet.hr / PR Peugeot

Foto i video: Peugeot




čitanja : 8229



Komentari