
Najekonomičniji novi Volkswagenov Golf koji Evropljani trenutno mogu da kupe je TGI koji koristi kompresovani prirodni gas, odnosno CNG.
Volkswagen Grupa već ima niz CNG modela koje proizvode Škoda, Audi i SEAT. Međutim, Volkswagen se sada vraća u CNG igru novim Golfom TGI koji je pozajmio pogon od nove Škode Octavije G-Tec.
To znači da se ispod haube nalazi 1,5 litarski turbobenzinac koji razvija 131 KS i 200 Nm obrtnog momenta, a ako ove brojke izgledaju poznato, to je zbog činjenice da isti četvorocilindrični motor pokreće i nedavno predstavljeni Audi A3 G-Tron.
To nije tek standardni motor s direktnim ubrizgavanjem goriva i modifikovanim sistemom dovoda goriva, nego motor koji koristi Millerov sistem sagorevanja zbog čega je adekvatniji za korišćenje CNG-a. Proces stvara nisku emisiju CO2 i ima visoku efikasnost.

Golf TGI ima rezervoar od 115 litara za CNG, koji je dovoljan za domet od 400 km. Tu je i mali rezervoar od 9 litara za benzin koji je u suštini rezerva za slučaj da nestane CNG-a.
Golf TGI troši između 4,1 i 4,3 kg CNG-a na 100 pređenih kilometara.
Volkswagen već prima narudžbine, a najavljen je i karavan.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Volkswagen