home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Hyundai Bayon

Korejci od danas imaju potpuno novi crossover dizajniran posebno za Evropu…

Kao mali SUV u B segmentu, Bayon će biti najnoviji i najmanji član proširene SUV porodice marke Hyundai.

Hyundai Bayon

Potpuno novi Bayon se odlikuje kompaktnim spoljašnjim delom, prostranom unutrašnjošću i dugačkom listom inteligentnih karakteristika bezbednosti i povezivanja koji ga ističu u svom segmentu.

Hyundai Bayon

U skladu s Hyundaijevom postojećom strategijom imenovanja terenaca, ime Bayon je nadahnuto mestom za odmor. Bayonne, glavni grad Francuske Baskije i jedno od najlepših odredišta na jugozapadu Francuske.

Hyundai Bayon

Hyundai Bayon pruža udobnost i prostor karakterističan za SUV modele, uz okretnost i efikasnost vozila modela B segmenta. Njegova kompaktna veličina i porodično prilagođena unutrašnjost znače da kupci mogu da uživaju u najboljem iz oba sveta: dok njegova kompaktna veličina i izuzetna vidljivost olakšavaju ulazak i njima se lako rukuje, takođe nudi onaj siguran i robustan osećaj koji kupci očekuju kada je ovakav tip vozila u pitanju.

Hyundai Bayon

Bayon je dugačak 4180 mm, 1775 mm širok i 1490 mm visok, njegove dimenzije postižu savršenu ravnotežu između kompaktnosti i praktičnosti. Ima međuosovinsko rastojanje od 2580 mm. Dovoljno mjesta za noge osiguraće i putnicima prijatnu vožnju, bez obzira da li sede na prednjim ili zadnjim sedištima.

Hyundai Bayon

Unutrašnjost je definisana nizom opreme za povezivanje, uključujući 10,25-inčni digitalni kokpit i 10,25-inčni ili 8-inčni multimedijski ekran. Putnici sada mogu da uživaju u LED tehnologiji ambijentalnog osvetljenja.

Pogled ispod habude otrkiva takođe zanimljive stvari. Bayon se može pohvaliti Hyundaijevom jedinstvenom 48-voltnom blagom hibridnom tehnologijom (48 V) s inteligentnim ručnim menjačem (iMT), što rezultira još većom uštedom goriva i efikasnošću.

Prvi u ponudi je 1,2 litarski MPi motor s 84 KS uparen s 5-stepenim ručnim menjačem. Na vrhu ponude biće 1,0 litraski T-GDi motor s 48 V i 120 ili 100 KS. Može se povezati sa 6-stepenim inteligentnim ručnim menjačem (6iMT) ili 7-stepenim menjačem s dvostrukim kvačilom (7DCT).

Verzija 1,0 litarskog T-GDi od 100 KS je dostupna i bez 48 V, a može se upariti sa 6-stepenim ručnim menjačem (6MT) ili automatskim 7DCT.

Kupcima će se definitivno svideti i opcija Rev Matchingom, karakteristika koja je obično rezervisana za Hyundai N modele visokih performansi. Usklađivanje obrtaja sinhronizuje motor s izlaznom osovinom, omogućujući uglađenije ili sportskije prebacivanje u niži stepen prenosa. Biće dostupan za 1,0 litarske T-GDi verzije.

Prve isporuke Bayona se očekuju već početkom leta…

Izvor: Autoportal.hr

Foto: Hyundai

U nastavku i PR saopštenje uvoznika Hyundaija za Srbiju:

Hyundai predstavio potpuno novi krosover Bayon

Hyundai Motor Europe je danas održao online premijeru potpuno novog krosovera Bayon, modela specijalno proektovanog za evropsko tržište.

Ime Bayon potiče od imena francuskog grada Bajon (Bayonne), jednog od najlepših turističkih gradova smeštenog na krajnjem jugozapadu te zemlje. Novi SUV u B segmentu, Bayon će biti najnoviji i najmanji član Hyundai-eve proširene SUV porodice.

Potpuno novi Bayon odlikuje se kompaktnom spoljašnjošću, prostranom unutrašnjošću i dugačkom listom inovativnih sistema bezbednosti i povezanosti zbog kojih se ističe u svom segmentu. Bayon demokratizuje tehnologiju, čineći visokotehnološke funkcije bezbednosti i povezanosti dostupnim svima.

„Budući da sve više raste popularnost modela u SUV segmentu, Hyundai je primetio potrebu za modelom namenjenim vožnji u užurbanim evropskim gradovima, koji istovremeno pruža dovoljno prostora svojim vlasnicima. Vodeće karakteristike povezivanja i bezbednosti u klasi, oštar i prepoznatljiv dizajn i integracija Hyundai-eve hibridne tehnologije čine Bayon istaknutim u svom segmentu“, rekao je Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik marketinga i proizvoda u Hyundai Motor Europe.

Bayon inkorporira Hyundai-ev prepoznatljiv dizajnerski potpis Sensuous Sportiness, koji odlikuje sklad proporcija, arhitekture, stila i tehnologije. Sensuous Sportiness kombinuje emocionalne vrednosti sa inovativnim rešenjima.

U unutrašnjosti je prepoznatljiva 10,25-inčna digitalna instrument tabla i multimedialni uređaj sa navigacijom ili 8-inčni multimedijalni audio uređaj, sa bežičnim Apple CarPlay i Android Auto sistemom i tri USB porta. Vrhunski sistem zvučnika Bose upotpunjuje paket, obećavajući putnicima zvuk visokog kvaliteta. LED ambijentalno osvetljenje integrisano je u prednje površine ispred suvozača, vrata i područja ručica prednjih vrata, kao i u prostor za odlaganje ispod centralne konzole.

Najbolji paket sistema bezbednosti u klasi, Hyundai Smart Sense, izdvaja novi Bayon od konkurencije. Mnogi od sistema su uključeni i u standardnu opremu. Brojne funkcije polu-autonomne vožnje čine Bayon istaknutim u klasi. Pomenimo samo LFA (Lane Following Assist) koji pomaže da vozilo ostane u svojoj traci, pomoć kod izbegavanja sudara FCA (Forward Collision-Avoidance Assist). Ovaj sistem uključuje detekciju automobila, pešaka i biciklista takođe i prilikom skretanje na raskrsnici. Sistem reaguje automatskim aktiviranjem kočnice i tako sprečava sudar prilikom skretanja u levo na raskrsnici. Još jedna napredna funkcija, pametni tempomat zasnovan na navigaciji (NSCC), koristi podatke iz navigacionog sistema vozila za autonomno podešavanje brzine tokom vožnje. Bayon uključuje i nekoliko funkcija usmerenih na pažnju vozača kao što su DAW (Driver Attention Warning), LVDA (Leading Vehicle Departure Alert) kao i ROA (Rear Occupant Alert) koji obaveštava vozača pre napuštanja vozila ako senzori otkriju kretanje na zadnjem sedištu. To čini Bayon još sigurnijim za putnike na zadnjem sedištu, uključujući decu ili kućne ljubimce, što ga čini odličnim izborom za porodice.

Pomoć pri parkiranju (PCA-R) upozorava i ako je potrebno, aktivira kočnicu kada detektuje prepreku dok se automobil polako kreće u nazad. Parking Assist (PA) omogućava poluautonomno parkiranje, uz niz senzora i softvera koji zajedno pomažu vozačima da parkiraju vozilo u uske prostore.

U slučaju nesreće, eCall će automatski upozoriti hitne službe ako se aktiviraju vazdušni jastuci u vozilu. Putnici takođe mogu da aktiviraju ovu funkciju pritiskom na dugme.

Bayon omogućava 411 litara prtljažnog prostora, odnosno 1.205 litara sa oborenim naslonima zadnjih sedišta.

Bayon se može pohvaliti smanjenom emisijom CO2. T-GDi je turbo motor koji u kombinaciji sa Hyundai-evom jedinstvenom 48-voltnom hibridnom tehnologijom (48 V) i inteligentnim ručnim menjačem (iMT), rezultira još većom uštedom goriva i efikasnošću. iMT isključuje motor kada vozač otpusti gas kada je motor u praznom hodu, i kada je motor potpuno isključen. To rezultira boljom efikasnošću potrošnje goriva bez smanjenja performansi.

U ponudi je 1,0-litarski T-GDi motor sa 48-voltnim "blagim" hibridnim sistemom sa 120 ili 100 KS, uparen sa inteligentnim ručnim menjačem sa 6 brzina (6iMT) ili menjačem sa dvostrukim kvačilom sa 7 brzina (7DCT). Verzija 1,0-litarskog T-GDi motora od 100 KS takođe je dostupna i bez 48 V i može se upariti sa 6-stepenim ručnim menjačem (6MT) ili 7DCT.

1.0-litarski T-GDi motor sa i bez 48V takođe dolazi sa tri režima vožnje za optimizaciju odziva motora i performansi upravljanja na osnovu uslova vožnje, Eco, Normal i Sport.

U ponudi je i 1,2-litarski MPi motor sa 84 KS uparen sa 5 stepeni prenosa.





čitanja : 4071



Komentari