
BMW je prikazao obnovljenu paletu Serije 8, i to Coupe (fabričke oznake G15), Cabrio (G14) i Gran Coupe (G16).

Vizuelne izmene i nisu velike, a obuhvataju redizajnirane "bubrege" (sa BMW Iconic Glow iluminacijom), doterana LED svetla, otvore za vazduh u prednjem braniku, zadnji difuzor, alu točkove od 19 i 20 inča, plava kočiona klešta, kao i standardni M Sport paket.

V8 verzije BMW M850i xDrive Coupe, BMW M850i xDrive Cabrio i BMW M850i xDrive Gran Coupe imaju i aerodinamički optimizovane M retrovizore, kakve je ranije imao samo M8.
Treba pomenuti i nove boje: Skyscraper Gray Metallic, San Remo Green Metallic, M Portimao Blue Metallic i BMW Individual Frozen Tanzanit Blue Metallic.


Sada su i varijante sa šestocilindričnim motorima dobile multifunkcionalna sedišta (sa lumbalnom podrškom, memory funkcijom i opcionim Bicolor kožnim izdanjem).

Ekran infotainmenta je od 12.3 inča, a uz M Sport paket između ostalog idu i M kožni volan, M sportske pedale od nerđajućeg čelika i posebne patosnice.

U gami su inače benzinske verzije 850i xDrive sa 4,4 litarskim V8 motorom od 390 kW/530KS i pogonom na sva četiri točka, pa 840i xDrive sa 3,0 litarskim šestocilindričnim motorom od 245 kW/333KS i pogonom na sva četiri točka, kao i 840i sa zadnjim pogonom.

U ponudi ostaje i dizel verzija 840d xDrive, sa 3,0 litarskim šestocilindričnim dizelašem od 250 kW/340KS, uz 48V Mild-Hybrid tehnologiju i pogon na sva četiri točka.
Narudžbine za obnovljenu "osmicu" startuju u martu, a cene u Nemačkoj se kreću od 99.400 evra za BMW 840i Coupe do 137.000 evra za M850i xDrive Cabrio.
Tu je i M8 Competition, u Coupe, Cabrio i Gran Coupe izdanjima

Pod haubom M8 Competitiona je 4,4 litarski twin-turbo V8 motor sa 460 kW/625KS i 750 Nm, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka.


Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,2 sekunde (M8 Competition Coupe i M8 Competition Gran Coupe) odnosno 3,3 sekunde (M8 Competition Convertible).

Treba napomenuti da M8 Cabrio Competitiom ima meki sklopivi krov (otvara se za 15 sekundi pri brzinama do 50 km/h), kao i da je zapremina prtljažnika 350 litara.

Naravno, deo M paketa čine i agresivniji aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler), sportski podešeno i adaptivno oslanjanje, sportski izduvni sistem, M alu točkovi od 20 inča, gume 275/35 R 20 i 285/35 R 20, jače kočnice, kao i doterani enterijer (sportska sedišta i M volan, digitalni instrumenti, head-up displej...)

Nude se i sportska sedišta od ugljeničnih vlakana (sa kožom i alkantarom), opciono i u kombinaciji crne i Sakhir narandžaste boje.
Ivan Mitić - Autoblog.rs