home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lamborghini Huracan Tecnica

Nakon jučerašnjih procurelih slika, Lamborghini je danas i zvanično predstavio specijalni Huracan Tecnica.

Huracan Tecnica pokreće 5,2 litarski atmosferski V10 motor koji razvija 640KS i 564 Nm obrtnog momenta, koji je pozajmljen od Huracana STO i uparen sa sedmostepenim menjačem s dvostrukim kvačilom, navodi Klix.ba.

Lamborghini Huracan Tecnica

Kao i STO, model Tecnica ima zadnji pogon te od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde pre nego što dostigne maksimalnu brzinu od 325 km/h.

Lamborghini Huracan Tecnica

Zahvaljujući rekalibrisanom LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) sistemu moda vožnje, specijalnom podešavanju oslanjanja, sistemu upravljanja zadnjim točkovima i "inovativnim poboljšanjima hlađenja kočnica", vozač na stazi može da ide do samih Huracanovih granica, ali i da uživa u prijatnoj vožnji bez žurbe. Za ovaj Huracan Tecnica iz Lamborghinija kažu "da je savršeno zabavan za vožnju".

Direktor kompanije Lamborghini Stephen Winkelmann je rekao da model "odaje počast tehičkoj čistoći i fizičkoj senzaciji", kao i da "kompletira ponudu Huracana jer je pronašao svoje mesto između Huracana Evo (zadnji pogon) i modela STO fokusiranog na stazu.

Automobil je težak 1.379 kg tako da će ubrzanja biti fantastična, a za zaustavljanje će se brinuti karbon-keramičke kočnice s posebno dizajniranim "delfektorima za hlađenje i provodnicima" koji usmeravaju protok vazduha prema diskovima da bi se maksimizovale performanse i smanjila potrošnja. Ventilisani diskovi su kombinovani sa kočionim klještima sa šest klipova napred i četiri pozadi.

Lamborghini Huracan Tecnica

Težina automobila je smanjena zahvaljujući šasiji napravljenoj od aluminijuma i ugljeničnih vlakana, a karoserija je takođe nastala korišćenjem sličnih tehnika. Elektronski sistem stabilnosti može da se u potpunosti daktivira, tako da driftovanje Tecnicom uopšte neće biti teško.

Sam izgled automobila je inspirisan konceptom Terzo Millenio Concept iz 2017. godine, što se posebno vidi po Ypsilon dizajnu novog prednjeg branika u obliku slova "Y". Prvi put u slučaju Huracana vazdušna zavesa je integrisana, dok je tu sada novi prednji spliter s nižim otvorenim krilcima koja usmeravaju vazduh kroz točkove poboljšavajući hlađenje i downforce. Crni detalji u bazi vetrobranskog stakla "povećavaju utisak lakoće".

Lamborghini Huracan Tecnica

Profil otkriva da je Huracan Tecnica sada duži za nešto više od 60 mm u odnosu na Huracan Evo.

Krov je takođe lakiran u crnu boju, kao i bočni usisnici vazduha.

Redizajnirani zadnji deo je dobio novi vertikalni zadnji prozor za bolju preglednost, a redizajniran je i poklopac motora napravljen od ugljeničnih vlakana. Pozadi je takođe i novi branik s optimizovanim ventilacijskim otvorima. Difuzor, koji je opciono dostupan u crnoj boji. dolazi standardno u boji karoserije, a sada ima nove heksagonalne završetke izduvnih cevi, dok fiksno zadnje krilo povećava downforce za 35 posto u odnosu na Huracan Evo. Otpor vazduha je smanjen za 20 posto, a podvozje Tecnice je takođe optimizovano novim aero deflektorima.

Automobil je dobio 22-inčne Damiso felne inspirisane onim koje ima Lamborghini Vision GT, a dolaze sa Bridgestone Potenza Sport gumama.

Lamborghini Huracan Tecnica

Unutrašnjost je takođe posebna, sedišta su prilagodljiva po visini. Digitalni interfejs je redizajniran, boje su smanjene na klasteru, a čitljivost je poboljšana. Infotainment sistem podržava Apple CarPlay, Android Auto i Amazon Alexu, dok je STO inspiracija za povezanu telemetriju te je moguće sačuvati vremena na stazi putem aplikacije Unica.

Lamborghini nudi osam standardnih boja karoserije, ali je dostupno još više od 200 putem Ad Personam programa. Za unutrašnjost je dostupna Alkantara za Tecnicu, kao i opcije različitog dizajna šavova i boja.

Cena još nije poznata.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto: Lamborghini

U nastavku i nekoliko video priloga:





čitanja : 1558



Komentari