home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Daihatsu Move Canbus

Daihatsu Move Canbus prve generacije je u Japanu našao više od 380.000 kupaca, dok će ova nova generacija u Zemlji izlazećeg sunca biti dostupna od sledeće nedelje.

Novi Move Canbus je razvijen po istom receptu kao i njegov prethodnik, samo što je sada baziran na DNGA modularnoj platformi a u ponudi ima i turbo motor.

Daihatsu Move Canbus

Spoljašnji dizajn je u osnovi samo evolucija modela prve generacije pa su gotovo svi elementi spoljašnjeg dizajna uređeni u poznatom stilu. Među najuočljivije razlike spada otvor za vazduh u prednjem braniku, dok je pozadi mesto registarske tablice preneto sa petih vrata na branik. Takođe, ni dizajn točkova se nije mnogo promenio.

Daihatsu Move Canbus

Na raspolaganju će biti dve verzije – Stripes za mlađe kupce i Theory za starije. Prva verzija se može prepoznati po svetlijoj paleti boja karoserije (izbor od osam nijansi, kao i dvobojnim opcijama) i unutrašnjosti sa kontrastnim svetlosnim umecima.

„Monotona“ Theory verzija ima sedam boja karoserije iz suzdržanijeg raspona, relativno strogu plavo-braon unutrašnjost, kao i hromirane obloge na zadnjem braniku i bočnim panelima. Međutim, bez obzira koju verziju odaberete, novi Move Canbus nudi opsežne mogućnosti prilagođavanja u obliku tri eksterna paketa.

U unutrašnjosti su izmene uočljivije: instrument tablja je sada ispred vozača (ranije se nalazila u centru kabine, dok je mali pretinac za stvari bio sakriven iza volana), a ekran od deset inča je pomeren malo više, ostavljajući mesta za dugačku policu koja se proteže od ivice kontrolne table do suvozačkih vrata.

Daihatsu Move Canbus

Ukratko, to je i dalje jednostavan, ali udoban enterijer sa gomilom lepih sitnica poput grejanog držača za čaše, fioka, kukica na leđima prednjih sedišta i električnih kliznih vrata.

Međutim, sada je, između ostalog, Move Canbus opremljen i nizom bezbednosnih sistema, koji uključuje funkciju zaštite od slučajnog pritiskanja pedale gasa, automatskog kočenja, pomoć pri kretanju uzbrdo i nizbrdo, kao i adaptivni tempomat.

Zahvaljujući prelasku na DNGA modularnu platformu i upotrebi čelika visoke čvrstoće, Daihatsu Move Canbus je postao 50 kg lakši, a osim toga, Japanci obećavaju povećanje stabilnosti, što je posebno važno s obzirom na spoljne dimenzije tipične za ovaj automobil: dužina 3395 mm, širina 1475 mm, visina 1655 mm i međuosovinsko rastojanje 2460 mm.

U paleti se pojavio i turbo motor od 64 konjske snage, a modifikovan je osnovni trocilindrični atmosferski motor, iako se njegova snaga (52KS) nije promenila. Obe jedinice su dostupne samo sa automatikom, kao i prednjim ili pogonom na sva četiri točka.

Debi automobila na japanskom tržištu je najavljen za sledeću nedelju, a cene za novi Move Canbus počinju od 1.496.000 jena (10.590 evra).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 875



Komentari