
Kineski proizvođač automobila Zhejiang Geely Holding je predstavio novi električni pick-up, ciljajući na rastuću potražnju stanovnika iz gradova, jer korona virus podstiče interesovanje za aktivnostima na otvorenom poput kampovanja.
Ovaj Vlasnik Volvoa je istovremeno lansirao novi brend - Radar koji predstavlja svoj prvi pick-up proizvod, nazvan RD6. Kako prenosi Reuters, nije otkrivena prodajna cena ovog kamioneta baziranom na SEA platformi.

RD6 je dugačak 5260 mm, širok 1900 mm, visok 1830 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 3120 mm.

Vozilo ima pogon na zadnje točkove, pokreće ga elektromotor sa 200 kW/272KS, dok ubrzanje 0-100 km/h traje oko 6 sekundi.
Što se dometa tiče, on sa jednoim punjenjem baterija iznosi oko 600 kilometara.

„Po optimističnoj proceni, godišnja prodaja pick-up vozila bi mogla da dostigne 3 miliona jedinica u Kini do 2030. godine“, rekao je izvršni direktor Radara Ling Šikuan u intervjuu za Reuters. „Više ljudi vodi zdrav način života sa više aktivnosti na otvorenom, dok vlade takođe ublažavaju ograničenja za kamionete u gradovima. Te promene podržavaju rast kamioneta.“
Ling je rekao da Geely ima za cilj da počne da nudi RD6 kineskim kupcima u četvrtom kvartalu, dok kompanija takođe proučava tržište jugoistočne Azije za potencijalne mogućnosti širenja.
Geely bi takođe mogao da pokuša da dovede kamionet u Sjedinjene Američke Države, najveće svetsko tržište pick-up vozila, kako bi se takmičio sa postojećim igračima kao što su Ford, Tesla i Rivian, rekao je Ling.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs