
Najavljen pre više od mesec dana, obnovljeni Cadillac XT4 je sada i zvanično pred nama.
Najveće vizuelne izmene se tiču prednjeg dela, sa novim branikom, izmenjenom maskom i doteranim svetlima.

Manjih promema ima i pozadi, vezano za svetla i izduvne cevi.
Treba pomenuti i novi dizajn alu točkova od 18 do 20 inča, kao i širu paletu boja.

Takođe postoje određene razlike između različitih paketa opreme, a Sport varijanta se ističe po agresivnoj maski, jedinstvenim točkovima i tamnim akcentima.
Osveženi model je 2 mm duži (sada 4602 mm), a međuosovinsko rastojanje je ostalo isto (2779 mm). Širina je ostala 1881 mm, ali je automobil sada viši za 3 mm (1637 mm).

Modifikovana je i unutrašnjost, pre svega tu je 33-inčni zakrivljeni ekran sa 9K rezolucijom. Ekran je prilagodljiv i ima Google integraciju, koja omogućava lak pristup Google mapama, Google pomoćniku i aplikacijama sa Google Playa.
Tu su i 5G Wi-Fi hotspot, kao i bežični Android Auto i bežični Apple CarPlay.
Krosover je opremljen novom kontrolnom pločom koja ima tanke ventilacione otvore, akcentima od brušenog aluminijuma, AKG Studio audio sistemom sa 13 zvučnika, kao i novim kombinacijama boja i detalja.
Cadillac Smart sistem dolazi standardno i između ostalog uključuje kočenje za pešake i bicikliste. Sem toga, dobija se i pomoć u održavanju trake sa upozorenjem o napuštanju trake, podsetnikom za zadnja sedišta i IntelliBeam automatskim dugim svetlima.
Luxury i Sport verzije mogu da budu opremljeni paketom aktivne bezbednosti koji dodaje prilagodljivi tempomat i sistem za automatsko kočenje sa novom funkcijom raskrsnice. Paket takođe uključuje nove funkcije kao što su prepoznavanje saobraćajnih znakova i pomoć za ograničenje brzine.
Od motora se pominje 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 175 kW/238KS i 350 Nm obrtnog momenta (u paru sa devetostepenim automatskim menjačem), opciono i sa 4x4 pogonom.
Predviđeno je da doterani XT4 do kupaca stigne ovog leta, a cene će biti objavljene bliže tržišnom lansiranju.
Ivan Mitić – Autoblog.rs