
Očekivano, nedugo nakon promocije obnovljenih verzija X5 i X6 ranije ovog meseca, BMW sada predstavlja i njihove modifikovane M varijante.
BMW X5 M i X6 M sada dolaze samo u Competition izdanju, sa oštrijim stilom, najnovijim zakrivljenim digitalnim kokpitom i doteranim 4,4 litarskim biturbo V8 motorom od 625KS i 750 Nm, sa dodatkom 48V blagog hibridnog sistema.

Nemci ističu da unapređeni i elektrifikovani pogonski sklop rezultira „oštrijim odgovorom i povećanom efikasnošću“ u poređenju sa odlazećom jedinicom. Ubrzanje do 100 km/h traje 3,9 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h ili 290 km/h (ovaj potonji uz M Driver’s Package).

U paketu su i M xDrive sistem pogona na sva četiri točka, Active M diferencijal pozadi, M Sport izduvni sistem, M kočnice i Adaptivno M oslanjanje.

Što se tiče stajlinga, ovi modeli dobijaju tanja LED prednja svetla i grafiku LED zadnjih svetala u obliku slova X kao kod slabijih varijanti, ali uz upadljivi aero body kit i aluminijumske točkove od 21 i 22 inča.
Sem toga, za novu modelsku godinu su predviđeni i doterani prednji "bubrezi", ukrasna obloga inspirisana XM-om koja je povezuje sa donjim usisnikom branika, kao i prednji spliter, izduvne cevi i difuzor u crnoj boji.
Paleta boja je proširena novim Brooklyn Grey, Isle of Man Green i Frozen Pure Grey nijansama, uz 50 specijalnih boja iz BMW Individual ponude.

Jedno od najvažnijih unapređenja je uvođenje BMW zakrivljenog displeja. Zakrivljeni panel sadrži digitalnu instrument tablu od 12,3 inča i infotainment ekran od 14,9 inča koji radi na BMW Operativnom Sistemu 8. Ekrani imaju M specifičnu grafiku, a uključen je i Head-Up displej. Vozač može da izabere željena podešavanja preko M Setup menija.

Oba modela se standardno isporučuju sa unutrašnjom oblogom od ugljeničnih vlakana, M kožnim volanom, presvlakama od Merino kože, grejanim sedištima, Harman Kardon audio sistemom i panoramskim krovom.

Na listi opcija se nalaze audio sistem Bowers & Wilkins, panoramski Sky Lounge LED krov, kao i sedišta sa grejanjem, ventilacijom i masažom.

Standardni Parking Assistance Professional sistem je proširen dodatkom pomoćnika za vožnju unazad i pomoćnika pri manevrisanju, koji su u stanju da pamte i daljinski reprodukuju određene pokrete upravljača na udaljenosti do 200 m.

Proizvodnja u fabrici u Spartanburgu startuje u aprilu, a cene kreću od 158.300 evra za X5 M Competition, odnosno 161.200 evra za X6 M Competition.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs