
Rolls-Royce često koristi materijale, boje i tehnike koje nisu nepoznate u modnoj industriji. I novi Phantom Syntopia prati ovaj trend.
Za ovaj jedinstveni primerak, koji je dizajniran u skladu sa filozofijom visoke mode zajedno sa holandskom modnom kreatorkom Iris van Herpen, kažu da je jedan od tehnički najsloženijih Phantoma svih vremena.

Specijalni model je baziran na Phantomu Eytended, koji Rolls-Royce opisuje kao „prazno platno za personalizaciju“. Ultra-ekskluzivni Phantom je dobio ime po kolekciji Iris van Herpen iz 2018., koja je inspirisana šarama i oblicima koji se nalaze u prirodi. Phantom Syntopia prati isti dizajnerski recept koji se fokusira na lepotu kretanja fluida u čvrstim materijalima. Rolls-Royce ovu temu naziva "Weaving Water".

„Za ovu specijalnu saradnju, uzela sam inspiraciju iz koncepta "Weaving Water", transformišući osećaj kretanja u fluidno iskustvo u Phantomu. Želela sam da ovo bude najsavremenije iskustvo, u kome je neko privučen silama prirode. Moćni pokret Phantoma je utkan u pokretne trodimenzionalne talase unutar vozila kako bi otelotvorio domišljatost prirode", objašnjava modna dizajnerka Iris van Herpen.
Ovaj pristup je očigledan kada se otvore vrata i pogleda na krov. Napravljen je od jednog sloja kože odabranog od preko 1.000 koža. Svi simetrični rezovi su urađeni ručno, dajući krovnoj oblozi trodimenzionalni izgled. Van Herpen timu je trebalo skoro 300 sati u fabrici Rolls-Royce u Gudvudu samo da pričvrsti 162 delikatne latice. Zajedno sa svim ostalim koracima kao što su projektovanje, priprema i izrada krovne obloge, ukupno je uloženo oko 700 radnih sati.

Još jedan veoma interesantan detalj je tema "Weaving Water" na prednjoj haubi Phantoma. Ova jedinstvena završna obrada je postignuta kombinovanjem više slojeva boje i laka sa različitim količinama staklenih čestica. Formuli su bila potrebna četiri meseca da se usavrši u Centru za spoljne površine proizvođača automobila pre nego što je mogla da se primeni na vozilo. Sprovedeno je devet ispitivanja pre pronalaženja idealnog odnosa staklenih čestica.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs