
Pikap JAC Hunter je prošao kroz restilizaciju i dobio je nove verzije.
Što se izgleda tiče, nekih većih promena nema, a one najvidljivije se odnose na nešto drugačiju masku, kao i doterane branike i nove 18-inčne alu točkove.
Za unutrašnjost su predviđeni drugačiji dizajn prednjeg panela, novi centralni tunel i drugačija prednja sedišta, kao i novi dvokraki volan. Multimedija sistem sa ekranom od 10,4 inča je ostao isti.

Takođe, konačno se pojavila verzija sa automatskim menjačem, jer je Hunter pre toga bio opremljen isključivo manuelnim menjačem.
Za sada je osmostepeni automatik kombinovan sa 2.0 TGDI benzinskim turbo motorom sa 231KS i 380 Nm, ali kasnije će se dobijati i uz novi 2.0 turbo dizel sa 170KS i 410 Nm.

Uz verzije sa zadnjim pogonom, tu su takođe i 4x4 i varijante.
Maksimalna brzina benzinskih verzija sa automatikom je 160 km/h.
Cene kreću od 22.500 dolara za Hunter sa pogonom na zadnje točkove i od 28.000 dolara sa 4x4 pogonom.
JAC je predstavio i elektrifikovane verzije Huntera, iako za sada imaju status prototipova. JAC Hunter PHEV plug-in hibrid pokreće isti 2.0 TGDI benzinski turbo motor, uz elektromotor sa 184KS.

Hibridni pikap je 195 kg teži od benzinskog modela i ima 2250 kg.
Rastojanje od tla je smanjeno sa 210 na 200 mm. Ali ima potpuno istu nosivost (do 1200 kg), može da ubrza do 100 km/h za samo šest sekundi, dok je prosečna potrošnja goriva 7,5 l/100 km. Ali najveća brzina je ograničena na 150 km/h.
Pripremljen je i potpuno električni JAC Hunter EV. Opremljen je sa dva elektromotora (pri čemu zadnji ima 204 KS a prednji samo 49KS), dok je kapacitet baterije 88 kWh.
Električni pikap je težak 2350 kg, a nosivost mu je tačno 1000 kg.
Deklarisani domet je 417 km prema kineskom CLTC ciklusu. Ubrzanje do 100 km/h je devet sekundi, a maksimalna brzina je takođe ograničena na 150 km/h.
Vreme početka proizvodnje hibridnih i električnih Huntera još nije poznato.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: Autohome.com.cn