
Mercedes-AMG je modernizovao svoj kompaktni SUV GLA45 S 4MATIC+, sa vizuelnim i tehničkim inovacijama za spoljašnjost i unutrašnjost.
Prepoznatljiva karakteristika je doterani ptrednji deo, kao i AMG grb na haubi. LED tehnologija se sada koristi za ceo sistem osvetljenja, a novi svetlosni potpis za farove i zadnja svetla dodaje suptilne vizuelne akcente. MULTIBEAM LED glavna svetla su dostupna kao opcija.

Gledano sa strane, proširenja lukova točkova naglašavaju moćan karakter vozila. Ove komponente su sada ofarbane u boju karoserije (na prethodnom modelu su bile crne). Točkovi od 20 inča i crvene kočione čeljusti su standardni deo opreme. Pozadi, četiri izduvne cevi i spojler na krovu otkrivaju da je ovo najmoćnija verzija GLA porodice.

Unutrašnjost ima najnoviju generaciju AMG Performance volana kao standard. AMG dugmad na volanu se ističu intuitivnom logikom rada i omogućavaju vozaču da kontroliše važne funkcije vožnje, kao i sve programe vožnje. Sa svojim novim dizajnom ekrana specifičnim za AMG i proširenim spektrom funkcija, MBUX infotainment sistem je još moćniji nego ranije. Uz Apple CarPlay i Android Auto, pametni telefoni mogu bežično da komuniciraju sa automobilom.

GLA45 S 4MATIC+ dolazi sa opcijom više kompleta novih felni od lake legure: verzija od 19 inča ima AMG točkove sa deset krakova u dvobojnoj mat crnoj boji sa sjajnim poliranim površinama. Dostupna su i dva nova AMG 20-inčna kompleta felni, a asortiman točkova i dalje uključuje AMG 21-inčne točkove.
Nove presvlake za standardna sportska sedišta ili opciona AMG Performance sedišta daju unutrašnjosti moderan osećaj. Po prvi put, kombinacija ARTICO veštačke kože i MICROCUT mikrovlakana takođe se može naručiti u Bahia Brown boji. Nova boja za veštačku kožu ARTICO je Sage Grey / Black. Red Pepper / Black kombinacija je takođe prvi put dostupna za kožne presvlake sedišta.

Sa 310 kW/421 KS, GLA45 S 4MATIC+ ima snažan motor. Kompaktni SUV ubrzava od nule do 100 km/h za 4,3 sekunde, a maksimalna brzina je 270 km/h. Pored impresivne snage, AMG 2,0 litarski turbo motor se takođe može pohvaliti spontanim odgovorom. Snaga se prenosi preko agilnog AMG SPEEDSHIFT DCT osmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom.
Standardni program vožnje RACE i potpuno varijabilni pogon na sva četiri točka AMG Performance 4MATIC+ sa AMG TORQUE CONTROL sistemom značajno doprinose dinamičnom iskustvu vožnje.
Cena za sada nije saopštena.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs