home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Opel Movano

Prodaja komercijalnih vozila trenutno čini trećinu prihoda kompletne Stellantis grupe, ali ova kompanija ima planove za proširenje, i to modernizacijom aktuelne game modela.

Na vrhu asortimana, veliki kombiji Citroen Jumper, Peugeot Boxer, Opel / Vauxhall Movano i Fiat Ducato su modernizovani za novu prodajnu sezonu (njima se nedavno pridružila i Toyota ProAce Max).

Opel Movano

Napred je novi branik, a u kabini digitalni kokpit i 10-inčni ekran sa više mogućnosti povezivanja nego ranije. Kompatibilni pametni telefoni mogu se bežično povezati sa sistemom za informisanje i zabavu putem aplikacija Apple CarPlay i Android Auto.

Opel Movano

Komplet će uključivati i ulaz bez ključa, prilagodljivi tempomat, automatizovanu vožnju nivoa 2, pomoć u traci i detekciju saobraćaja, što znači da veliki kombiji Stellantis nude najnapredniju tehnologiju za pomoć vozaču na tržištu.

Opel Movano

Uz prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje na frontalni sudar uz kočenje u slučaju opasnosti i upozorenje na bočni mrtvi ugao, sada postoje i novi sistemi poput upozorenja na umor, pomoć za ostanak u traci, automatski tempomat s funkcijom „Stop & Go”, senzori za parkiranje od 360 stepeni, pomoć pri parkiranju i digitalni retrovizor koji dodatno poboljšava vidljivost u svim smerovima. Ukupno 22 sistema za pomoć i elektronska sistema za pomoć olakšavaju vožnju i manevrisanje.

Opel Movano

Eat & Work klupa kao dodatna mogućnost čini kokpit ergonomskim upravljačkim centrom. Sa samo nekoliko jednostavnih koraka sedište pored vozačevog se može pretvoriti u pomičnu, praktičnu radnu površinu. Sedište se može pretvoriti i u mali sto s držačem čaše – idealno rešenje kada dođe vreme za kratki predah. Uz zaključavanje i sistem za pokretanje bez ključa vozač više ni ne mora da vadi ključ iz džepa da bi otvorio, pokrenuo ili zaključao svoj Movano.

Opel Movano

Vozilo je dostupno u 30 varijanti, nudeći kapacitet tereta do 17 m³ i nosivost do dve tone. Četiri dužine vozila, tri različita međuosovinska rastojanja i tri različite visine te verzije furgona i kipera, odnosno verzije s platformskom šasijom, dvostrukom kabinom i tovarnim prostorom s niskim dnom omogućavaju bezbroj konfiguracijskih opcija kako bi svaki korisnički profil pronašao odgovarajuće ješenje.

Električna verzija velikog kombija sa 200 kW/272 KS i 400 Nm dobija neke sveobuhvatne promene. Dolazi sa baterijom od 110 kWh za domet do 420 km i nosivošću do 1,5 tone, dok je najveća brzina 130 km/h. Postojaće mogućnost punjenja od 150 kW, što znači da punjenje od 0-80 posto traje manje od sat vremena (55 minuta).

U paleti su i tri turbo-dizelske verzije, sa 88 kW/120 KS, 103 kW/140 KS ili 132 kW/180 KS i, u zavisnosti od verzije, može se dobiti i automatski menjač s osam stepeni.

Takođe, verzija sa vodoničnim gorivnim ćelijama sa dometom od oko 400 km će biti predstavljena kasnije, tokom 2024. godine.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 963



Komentari