home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche Macan

Porsche će zvaničnu promociju električnog Macana održati 25. januara, dok će se njegova proizvodnja odvijati u fabrici u nemačkom Lajpcigu.

Porsche Macan

Da bi se pripremio za proizvodnju potpuno električnog SUV-a, Porsche je poslednjih godina unapređivao lokaciju u Lajpcigu. Ceo proizvodni objekat je već u potpunosti napajan električnom energijom iz obnovljivih izvora, a u budućnosti će nemački proizvođač automobila moći da pravi modele sa unutrašnjim sagorevanjem, hibridna vozila i Macan EV na istoj proizvodnoj traci.

Porsche Macan

Porsche Macan

Macan EV je napravljen na platformi Porschea i Audija "Premium Platform Electric" (PPE), pri čemu će Macan EV koristiti električnu arhitekturu od 800 V.

Porsche Macan

Porsche takođe navodi da koeficijent otpora Cd iznosi samo 0.25.

Porsche Macan

Porsche Macan

Macan EV će pokretati dva elektromotora sa ukupno 612KS i 1000 Nm (u top verziji), dok su litijum-jonske baterije kapaciteta 100 kWh (na brzom punjaču će 22 minuta biti dovoljno da se napuni 10-80 % kapaciteta).

Porsche Macan

Porsche Macan

Domet sa jednim punjenjem kod svih verzija će iznositi više od 500 km.

Raspored mase iznosi 48/52 napred/pozadi, a vozilo će imati upravljanje i na zadnjim točkovima, kao i sistem Porsche Active Suspension Management (PASM).

Porsche Macan

Top verzije će standardno dobiti Porsche Torque Vectoring Plus, elektronski kontrolisanu blokadu diferencijala zadnje osovine.

Takođe, u ponudi će se naći točkovi i do 22 inča.

Porsche Macan

Porsche Macan

Što se unutrašnjosti tiče, tu su tipični elementi usmereni na vozača koji su zajednički za sve Porsche modele, kao i do tri ekrana, plus opcioni head-up ekran prožet proširenom stvarnošću. Taj sistem pretvara vetrobransko staklo u neku vrstu četvrtog ekrana, prikazujući karakteristike poput strelica za skretanje ili udaljenosti do vozila ispred.

Porsche Macan

Dakle, tu je 12,6-inčni digitalni displej za vozača, pa centralni infotainment ekran dijagonale 10,9 inča, kao i opcioni ekran za suvozača.

Novo za Macan EV je proširena upotreba unutrašnjeg ambijentalnog osvetljenja. Centralna konzola takođe ima isti kontrolni panel za klimatizaciju koja se nalazi u modelima Cayenne i Panamera.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1488



Komentari