
Druga generacija Audija Q7 je predstavljena još 2015. godine, a prvi fejslift je usledio 2020. godine. Iako bi sada bilo vreme za novu generaciju, Audi je odlučio da produži životni ciklus postojećeg modela, nadajući se da će ga nova serija stilskih i tehnoloških ažuriranja održati konkurentnim još nekoliko godina.

Pored novih karoserijskih detalja i nekoliko novih boja karoserije, s redizajniranim izdanjem Audijeve SUV perjanice koja u prodajne salone dolazi krajem prvog kvartala stiže (i) još više tehnike.

Novosti na velikoj karoseriji u koju se može smestiti sedam osoba uključuju redizajniranu jednodelnu masku utopljenu u redizajniran branik. Nova je i grafika u kućištima adaptivnih Matrix LED svetala uz koja se sada opciono nudi i laserska tehnologija. Uz dnevna svetla idu i četiri moguća vizuelna „potpisa“.

Postojeća ponuda boja karoserije koja je uz osnovni paket opreme postavljena na 19-inčnim točkovima proširena je s tri nove boje (Ascari plava, Sakhir zlatna i Chili crvena), a na podužoj listi opcija su i novodizajnirane aluminijumske felne u rasponu od 20 do 22 inča.

Promene u prostranoj kabini uključuju nove kombinacije materijala i boja za oblaganje, unapređeni multimedijalni sistem i unapređene sisteme za asistenciju.

Ekran osetljiv na dodir sadrži najnoviju verziju Audijevog infotainmenta koji je kompatibilan sa aplikacijama trećih strana kao što su Spotify ili Amazon Music.
Standardni Audi virtuelni kokpit sada može da prikaže druge učesnike u saobraćaju i ima koristi od funkcija povezanih sa ADAS-om, kao što su upozorenje o promeni trake, upozorenje o udaljenosti, pomoć na raskrsnici i informacije o semaforimau.

Pogonske opcije nisu menjane, pa kupci redizajniranog izdanja i dalje mogu računati na trolitarski 6-cilindarski turbodizelski motor sa blagom hibridnom tehnologijom s kojim u slabijem izdanju (45 TDI) stiže 231 KS, a u snažnijem (50 TDI) 286 KS.

Iza oznake 55 TFSI krije se benzinski trolitarski V6 motor koji razvija 340 KS, a vrh ponude rezervisan je za verziju SQ7 čiji 4-litarski biturbo V8 motor razvija 507 KS i 770 Nm (do 100 km/h stiže za 4,1 sekundu).

Pogon preko obe osovine (quattro) čini deo svake kombinacije.

Sve opreme standardno dolaze sa prilagodljivim vazdušnim oslanjanjem, dok modeli visokih specifikacija dobijaju sportskiju postavku šasije i upravljanje na sva četiri točka.

Redizajnirani Audi Q7 će se kupcima u Evropi nuditi s početnom cenom koja iznosi 79.300 evra.
Izvor: Carscoops.com / Klix.ba
Foto: Audi