
Mercedes-AMG sada u ponudi ima i novu, početnu verziju GT sportskog modela, čiji četvorocilindrični motor raspolaže sa 310 kW/421 KS uz pomoć električnog turbo punjača.
Sem toga, novi Mercedes-AMG GT 43 je dostupan samo sa pogonom na zadnje točkove, a takođe ima redizajnirani body kit koji ga razlikuje od snažnijih verzija.

Mercedes-AMG ovaj model opisuje kao „agilnog umetnika u krivinama sa izuzetno dinamičnim upravljanjem i puno zabave u vožnji“, zahvaljujući lakšem motoru i pogonu na zadnje točkove.

Motor je 2,0 litarski četvorocilindraš, uparen sa električnim turbo punjačem i blagim hibridnim sistemom od 48 V, uz devetostepeni menjač.
Kao što je pomenuto na početku, motor ima 310 kW/421 KS i 500 Nm obrtnog momenta, dok električni motor dodaje do 10 kW14 KS. To znači da AMG GT 43 ima 30 kW/41 KS više od mehanički povezanog SL 43 roadstera, ali je za 40 kW/54 KS slabiji od verzije GT 53 sa V8 pogonom.
Mercedes-AMG GT 43 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekundi i ima najveću brzinu od 280 km/h.

U vezi izgleda, tu su redizajnirani prednji branik koji ima veće, međusobno povezane usisnike. Prednji i zadnji blatobrani su uži, kombinovani sa manjim bočnim škrgama. Zadnji branik ima čistiji dizajn bez vertikalnih otvora i dolazi sa četvorostrukim okruglim izduvnim cevima (umesto trapezoidnih).
AMG nudi različite opcije za točkove veličine do 21 inča (standardni model dobija točkove od 19 inča), fiksno zadnje krilo i razne pakete koji dodaju hrom ili crnu boju visokog sjaja.
U enterijeru se nalaze digitalna instrument tabla od 12,3 inča i ekran osetljiv na dodir od 11,9 inča za MBUX infotainment. Standardna AMG sportska sedišta su presvučena Nappa kožom, ali vlasnici mogu dobiti i opciona AMG Performance sedišta. Sem toga, više opcija je dostupno kroz Manufaktur program personalizacije.

Mercedes-AMG GT 43 standardno dolazi sa kompozitnim kočnicama, aluminijumskim amortizerima i laganim oprugama. Sofisticiranija AMG Ride Control šasija je opcija, kao i upravljanje na zadnjim točkovima.
Paket AMG Dynamic Plus dodaje između ostalog i dodatni režim vožnje „Race“, aktivnu aerodinamiku i žute kočione čeljusti.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs