home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Hyundai i30

Hyundai i30 je upravo prošao kroz još jedno doterivanje, nakon što je aktuelna generacija ovog kompaktnog modela u proleće 2020. već doživela jednu restilizaciju.

Hyundai i30 fastback

Kao i ranije, i obnovljeni i30 se na evropskom tržištu nudi u hatchback, fastback i SW (karavan) verzijama.

Hyundai i30

Hyundai i30 SW

Hyundai i30 fastback

Takođe, tu je i opcioni N Line paket koji između ostalog podrazumeva i saćastu prednju masku, prednji branik sa većim otvorima za vazduh, set pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler, točkove do 18 inča, kao i modifikovano oslanjanje i upravljački sistem.

Hyundai i30 N Line

Kako bilo, promene za ovu sezonu su skromne, pa tako postoje suptilne vizuelne razlike u pogledu maske i branika, uz nove boje i novi dizajn točkova. LED farovi i zadnja svetla se sada nude kao standard.

Hyundai i30 N Line

Paleta boja je takođe potpuno obnovljena. Od dvanaest dostupnih boja, sedam je novih: Abyss Black Pearl, Ecotronic Grey Pearl, Ultimate Red Metallic, Jupiter Orange Metallic, Meta Blue Pearl, Cypress Green Pearl i Sailing Blue Pearl.

Atlas White, Serenity White Pearl, Shimmering Silver Metallic, Shadow Grey (dostupna samo za N liniju) i Engine Red su prenete iz prethodnog modela.

Hyundai i30 SW N Line

U unutrašnjosti, i30 ima tri USB-C porta za punjenje napred i pozadi, a može da prima ažuriranja mape putem bežične mreže.

Hyundai i30 N Line

Tu je i novo LED unutrašnje osvetljenje, a model se može naručiti sa digitalnim instrument tablom od 10,25 inča.

Paket pomoći vozaču je nadograđen standardnim sistemom pomoći pri izbegavanju sudara, pomoći pri praćenju trake (LFA) i inteligentnom pomoći za ograničenje brzine (ISLA). Opciono, možete da izaberete i pomoć pri vožnji na autoputu (HDA) 1.5 koji održava rastojanje vozila od onog ispred, automatski prilagođava njegovu brzinu prema ograničenju i drži ga u trenutnoj traci.

Da bi povećali efikasnost, kupci se mogu odlučiti za pogon sa 48-voltnim hibridnim sistemom. Sistem podržava i rasterećuje motor sa unutrašnjim sagorevanjem pri startovanju i ubrzavanju, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisija CO2. Sistem se napaja električnom energijom koja se povrati tokom kočenja.

Proizvodnja osveženog i30 počinje u aprilu u Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama u Češkoj.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2879



Komentari