home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Alfa Romeo Milano

Alfa Romeo je danas i zvanično predstavio svoj dugo najavljivani i dugo očekivani novi B SUV model Milano, koji će biti dostupan u potpuno električnim i blago hibridnim verzijama.

To je sada najmanji model u gami italijanske marke koju čine i Giulia, Stelvio i Tonale, pri čemu Alfa najavljuje da će Milano dati prednost užitku u vožnji, sa ciljem da obezbedi „direktno i precizno upravljanje“.

Sve u svemu, Alfa Romeo planira da ispiše nova pravila za ovaj segment. Na automobilskoj sceni koja se sve brže razvija i nudi širok dijapazon vozila u sve popularnijem SUV segment, nova linija ovog brenda još jednom definiše njegove ambicije.

Alfa Romeo Milano

Naziv Milano je inače poneo u čast grada Milana u kome je kompanija i nastala 1910. godine.

Alfa Romeo Milano

Milano želi da bude najsportskiji model u segmentu, posebno u top verziji Ellettrica Veloce, koja ma 240KS i sportsku postavku šasije.

Alfa Romeo Milano

Pored potpuno električnih verzija koje će biti dostupne pri lansiranju, novi Milano će takođe biti ponuđen u Ibrida obliku, sa blagim hibridnim pogonom, automatskim menjačem i opcionim pogonom na sve točkove. To je omogućila fleksibilnost Stellantisove platforme, koju takođe deli sa modelima Jeep Avenger i Fiat 600.

Alfa Romeo Milano

Sa dužinom od 4170 mm, širinom 1780 mm i visinom od 1500 mm, Milano spada pravo u evropski B-SUV segment. Duži je 86 mm od Jeep Avengera, isto koliko i Fiat 600, ali je i 134 mm kraći od Peugeot 2008.

Alfa Romeo Milano

Unutrašnjost dolazi sa digitalnim kokpitom koji se sastoji od dva ekrana od po 10,25 inča. Nekoliko elemenata specifičnih za Alfa Romeo pomažu da se napravi razlika, uključujući grafiku infotainmenta i Cannocchiale digitalnu instrument tablu.

Alfa Romeo Milano

Sabelt sedišta sa alkantarom su deo opcionog sportskog paketa. Ostali paketi imaju Spiga vinil i presvlake od tkanine, u kombinaciji sa kožnim volanom.

Alfa Romeo navodi i da je prtljažnik zapremine 400 litara.

Milano je dostupan sa nivoom 2 ADAS-a, slično njegovim rivalskim subkompaktnim SUV modelima.

Gama će uključivati verzije Ellettrica, Ellettrica Veloce i Ibrida. Milano Ellettrica Veloce je top varijanta, sa jednim električnim motorom od 177 kW/240 KS. Snaga se prenosi na prednju osovinu, uz pomoć Torsen mehaničkog samoblokirajućeg diferencijala i seta guma od 20 inča visokih performansi.

Podešavanje šasije specifično za Veloce uključuje „najdirektnije upravljanje u segmentu“, pri čemu je sportsko vešanje spušteno za 25 mm u poređenju sa drugim verzijama

Tu je i set novih kočnica, sa prednjim diskovima 380 mm.

Alfa Romeo navodi da će vrhunski Milano ponuditi vodeću dinamiku vožnje u klasi, uporedivu sa ukinutim Giulietta i Mito modelima.

Početni Milano Ellettrica raspolaže sa 115 kW/156 KS, sa litijum-jonskom baterijom od 54 kWh koja nudi 410 km WLTP dometa i podržava do 100 kW brzine punjenja.

Alfa Romeo Milano

Alfa Romeo Milano Ibrida stiže 2025. godine, i to sa 1,2 litarskim turbo benzinskim motorom sa 100 kW/136 KS koji je uparen sa 48-voltnom baterijom i električnim motorom od 21 kW/28 KS, uz šestostepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom. Snaga će se prenositi na prednje ili na sva četiri točka.

Alfa Romeo Milano

Za razliku od drugih Stellantis modela, Alfa Romeo Milano neće biti dostupan u potpuno SUS formi, što znači da neće dolaziti sa ručnim menjačem.

Kompanija je takođe pomenula dostupni Alfa DNA birač režima vožnje, ali nije razjasnila koji Milano modeli će to dobiti.

Alfa Romeo Milano Ellettrica će biti dostupan za naručivanje u Evropi početkom leta ove godine, a Milano Ibrida stiže tokom 2025. Cene će biti objavljene naknadno.

Alfa Romeo je takođe najavio Milano Speciale opremu koja će biti dostupna sa 18-inčnim točkovima i dugačkom listom standardne opreme. Cene u Italiji kreću od 29.900 evra, odnosno od 39.900 evra za električnu verziju.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3048



Komentari