home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi CUPRA Leon

29 Apr 2024 - 23:51 Noviteti Link
CUPRA Leon

Novi CUPRA Leon, kao hečbek sa 5 vrata i karavanski Sportstourer, dolazi da pojača ambicije brenda. Sa svojim novim DNK jezikom dizajna, lansiranjem novog pogonskog sklopa visokih performansi, integracijom nove generacije eHybrid tehnologije, većom digitalizacijom i karakteristikama održivosti, pomeriće brend na novi nivo u segmentu.

Novi Leon je dizajniran da impresionira i stvori vau faktor. Svako vozilo, bez obzira na oblik karoserije, donosi DNK brenda sa potpuno novim licem i razvijenim sportskim karakterom. Nova Leon uvodi novi DNK jezika dizajna brenda, sa prednjim delom u obliku nosa ajkule, trouglastim matrix LED farovima i velikim, smelim donjim ustima. Prednji deo novog Leona je snažan i odlučan, integriše CUPRA logo direktno na haubu iznad velike prednje maske i obeležen je opcionim matrix LED prednjim farovima koji uključuju prepoznatljiv dizajn - tri osvetljena trougla uokvirena unutar trougla.

CUPRA Leon

Proporcije novog CUPRA Leona, bilo kao hečbeka ili Sportstourera, pojačane su izborom novih dizajna točkova; postoji raspon od devet različitih aluminijumskih felni između 18 i 19".

CUPRA Leon

Kupci mogu da biraju između devet različitih boja, uključujući novu i ekskluzivnu Century Bronze Matt i Enceladus Grey Matt. Paleta boja je upotpunjena sa Fiord Blue, Midnight Black, Glacial White, Magnetic Tech, Graphene Grey, Taiga Grey i Magnetic Tech Matt bojama.

Dok otvarate vrata, logotip CUPRA se projektuje na pod, prva faza uzbudljivog iskustva. CUPRA volan, udobnost i stabilnost sportskih sedišta, digitalna arhitektura i potpuno ažurirani izbori materijala, sve usmera misli na superiornu mašinu, pojačavajući njene performanse. Izbor materijala naglašava kvalitet kabine, a istovremeno prihvata i održiviji pristup. Površine kontrolne table koriste 3D parametarski obrazac da bi pružile taktilnost i optički interes na površini. Centralna konzola je novo dizajnirana sa većom preciznošću u svakom svom detalju i poboljšanim materijalima, uz bakarne akcente koji se nalaze oko kabine koji doprinose stilu.

CUPRA Leon

Sportsko sedište koristi tekstilnu presvlaku, dok sedišta mogu biti presvučena 73% recikliranim mikrovlaknima - sa progresivnom laserskom perforacijom.

I ovde su dostupna CUPBucket sedišta koja kombinuju ultra-tehnički centralni tekstil sa recikliranim mikrovlaknima i haptičkim materijalima, nudeći osećaj nižeg sedenja kako bi se obezbedio ergonomskiji, sportskiji položaj.

Novi i poboljšani HMI implementiran je u digitalni kokpit iza upravljača, kao i u veći infotainment sistem od 12,9 inča.

CUPRA Leon integriše novi opcioni audio sistem sa 12 zvučnika razvijen u saradnji sa audio stručnjacima kompanije Sennheiser Mobility.

CUPRA Leon Sportstourer

CUPRA Leon Sportstourer

CUPRA Leon je dostupan sa četiri različite tehnologije: TSI (benzin), eTSI (blagi hibrid), TDI (dizel) i nova generacija eHybrida (plug-in hibrid). Opcije pogonskog sklopa se kreću od 150 KS do 333 KS između hečbek i Sportstourer varijanti.

TSI (benzin)

Svi motori imaju koristi od turbopunjenog, direktnog ubrizgavanja sa izlaznom snagom od 150 KS (110 kW) do 333 KS (245 kW) kako bi se pružila dinamička sposobnost vozila visokih performansi. Ponuda uključuje četvorocilindrični 1,5 litarski motor od 150 KS (110 kW) povezan sa ručnim 6-brzinskim menjačem i dostupan i u hečbeku i Sportstoureru. Pomerajući se na skali performansi, novi hečbek CUPRA Leon nudi i 2,0 litarsku jedinicu, sa 300 KS (221 kW). Ova verzija sa pogonom na prednje točkove koristi 7-stepeni DSG menjač sa dvostrukim kvačilom za prevođenje snage na točkove, dok integrisana blokada prednjeg diferencijala (VAQ) pomaže da se ponudi veća kontrola u isporuci snage vozila.

Nova CUPRA Leon Sportstourer dobija dva sopstvena motora. 2,0 litarski TSI 204 KS (150 kW) jedinica sa tehnologijom pogona na svim točkovima (4Drive) i DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom. I najsnažniji motor u liniji – 2,0 litarski benzinski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem od 333 KS (245 kW), takođe povezan sa 7-stepenim DSG menjačem, uvodeći novi režim vožnje sa pogonom kalibrisanim za trkačku stazu i opremljen tehnologijom razdelnika obrtnog momenta i opcionim Akebono kočnicama. Ovo ga čini najmoćnijim CUPRA Leonom ikada.

Sistem šasije CUPRA Leon Sportstourer VZ je omogućio inženjerima da uključe režim Drift, koji će se koristiti na trkačkoj stazi.

eTSI (blagi hibrid)

CUPRA Leon je dostupan sa opcijom blagog hibrida (eTSI). Ova verzija omogućava i varijantama sa 5 vrata i Sportstoureru da obezbede još veći nivo efikasnosti. Sistem, koji je dostupan sa novom benzinskom jedinicom od 1,5 litara od 150 KS (110 kW), isključivo u kombinaciji sa DSG menjačem, spaja 48V blagu hibridnu tehnologiju sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem (sistrem koristi starter-generator od 48V i litijum-jonsku bateriju od 48V).

TDI (dizel)

Dizel je takođe deo nove Leonove linije pogonskih agregata. Ispunjavajući zahteve, 2,0 litarski TDI je povezan sa 7-stepenim DSG menjačem i proizvodi 150 KS (110 kW).

eHybrid (plug-in hibrid)

Novi CUPRA Leon – bilo da je to varijanta sa 5 vrata ili Sportstourer – sadrži dve sledeće generacije eHybridnih pogona: 204 KS (150 kW) i 272 KS (200 kW). Oba su opremljena novim 1.5 TSI motorom, električnim motorom i većom baterijom koja sada nudi 19.7 kWh (neto). Omogućava novom Leonu da isporuči ekološko uzbuđenje i čisto električni domet od više od 100 km. Baterija se sada može brzo puniti do 50 kW (DC punjenje) dok ste na putu ili kod kuće koristeći Vallbox od 11 kW (ranije 3,6 kW).

Snaga novog CUPRA Leona se isporučuje na put sa apsolutnom preciznošću u celoj paleti modela, kod modele sa većom izlaznom snagom uz 4Drive pogon na sva četiri točka.

Među sistemima za bezbednost i udobnost novog Leona su prilagodljivi tempomat (ACC), Travel Assist i pomoć u hitnim slučajevima. Asortiman naprednih sistema pomoći vozaču je ojačan integracijom sedam vazdušnih jastuka, uključujući standardni prednji centralni vazdušni jastuk.

I za ovaj model je najavljeno tržišno lansiranje u trećem kvartalu 2024.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1196



Komentari