home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Opel Mokka Hybrid

21 Jun 2024 - 13:00 Noviteti Link
Opel Mokka

Opel nastavlja da širi svoju paletu hibridnih vozila. Elegantna nova Opel Mokka Hybrid povećava ponudu automobila s hibridnom tehnologijom od 48 V.

Kombinacija benzinskog motora s turbopunjačem snage 100 kW/136 KS, električnog motora od 21 kW/28 KS i menjača s dvostrukim kvačilom i šest stepeni prenosa pomaže da se smanji potrošnja goriva i emisije CO2 do 20 posto. Mokka Hybrid omogućava potpuno električnu vožnju pri niskim brzinama, bez lokalnih emisija.

Pored trocilindričnog turbomotora koji je posebno razvijen za hibridnu upotrebu, nova Opel Mokka Hybrid ima litijum-jonsku bateriju od 48 V koja se automatski puni pri usporavanju. Električni motor u tom slučaju deluje kao generator pa spoljašnji izvor napajanja, kao što je kućna utičnica ili javni punjač, nije potreban za punjenje vozila električnom energijom. Električni pogon takođe pomaže benzinskom motoru pri ubrzanju i kretanju iz mesta.

Električni motor isporučuje obrtni moment već pri niskim obrtajima, što pomaže dinamici vožnje i smanjuje emisije CO2. Pri niskim brzinama električni motor takođe omogućava potpuno električnu vožnju do jednog kilometra ili do 50 posto vremena tokom gradske vožnje. Optimalno prilagođen sistem uvek isporučuje najbolje performanse uz najmanju potrošnju energije.

Izraženo brojkama, hibridni pogon smanjuje potrošnju goriva za približno 20 posto u poređenju s modelom s konvencionalnim pogonom. Dok slična Mokka 1.2 Turbo s automatskim menjačem s osam stepeni prenosa troši 6,1 l/100 km prema WLTP-u (emisije CO2: 137 g/km; klasa emisija CO2: E) nova Mokka Hybrid troši samo 4,9 litara na 100 km (emisije CO2: 110 g/km; klasa emisija CO2: C).

Optimalno međudelovanje svih komponenti hibridnog sistema ne utiče pozitivno samo na potrošnju goriva, već se odražava i u osetno poboljšanoj udobnosti vožnje. Vozači Mokke Hybrid mogu da biraju sledeće načine vožnje: Eco, Normal i Sport. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h novoj Mokki Hybrid je potrebno samo 9,1 s, a može da postigne najveću brzinu od 207 km/h.

Kao i obično, Mokka Hybrid omogućava vozačima praćenje svih važnih informacija putem potpuno digitalnog Pure Panel kokpita koji se sastoji od digitalnog informacijskog ekrana za vozača i ekrana u boji osetljivog na dodir. Pored uobičajenih informacija, takođe prikazuje dodatne detalje o radu električnog pogona. Primera radi, za hibrid su specifični ekrani za stalni prikaz snage i brzine, pri čemu brojevi svetle plavo kada se upotrebljava samo električni pogon i belo kada radi i SUS motor.

Na drugom ekranu se prikazuje protok energije između baterije, benzinskog motora i točkova, kao i stanje napunjenosti baterije označeno različitim bojama. Najvažniji podaci o pređenoj udaljenosti, trajanju putovanja, prosečnoj potrošnji, preostalom dometu i procentu rute koji je pređen isključivo električnim pogonom mogu da se pregledaju u rezimeu putovanja nakon isključivanja vozila.

PR Opel



čitanja : 1300



Komentari