home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota GR Corolla

Do sada je japanski hot hatch, koji tek treba da stigne u Evropu, bio ekskluzivno dostupan sa 6-stepenim ručnim menjačem. Međutim, Toyota je odlučila da ponudi kupcima i automatski menjač.

Novi automatski menjač nudi 8 stepeni prenosa, koji će moći da se šaltuju i pomoću novih "lopatica" postavljenih iza volana. Štaviše, novi automatski menjač ujedno integriše "spot-launch" funkciju, kao i jedinstveni softver koji deluje drugačije od onih na modelima GR86 i GR Supra. U slučaju GR Corolle, novi automatski menjač menja brzine prema položaju pedala gasa i kočnice. Vozaču su na raspolaganju četiri moda vožnje, i to Normal, Sport, Eco i Custom.

Toyota GR Corolla

Uz novu kutiju automatskog menjača, Toyota je pripremila i druga tehnička ažuriranja za GR Corollu, navodi Klix.ba. Novi automatski menjač radi uz sopstveni sistem hlađenja.

Promene su takođe napravljene na 1,6 litarskom trocilindarskom turbo motoru, koji sada razvija više obrtnog momenta nego ranije. Tako je obrtni moment povećan sa 370 na 400 Nm.

Toyota GR Corolla

Ažurirana GR Corolla takođe donosi prednji i zadnji Torsen diferencijal sa ograničenim proklizavanjem kao standard. Ranije je ovaj važan dodatak bio opcija na nižim linijama opreme. Oslanjanje je takođe revidirano, sa novim oprugama i stabilizatorima. Pogon na sve točkove, kao i snaga tutbo motora od 304 KS ostaju nepromenjeni.

Toyota GR Corolla

Finalno, Toyota je blago osvežila i optiku svog hot hatcha. Novost je novi dizajn prednjeg branika, kao i novi bočni prorezi na njemu, posebno dizajnirani da smanje turbulencije oko točkova pri velikim brzinama, što rezultira boljom stabilnošću.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto: Toyota



čitanja : 656



Komentari